Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka,

 

Mam pytanie ponieważ przy obrotach ok 1200-1800 dodam gazu np na pól pedału czy do dechy to słychać takie mielenie, jakby łożysko koła padało które powyżej 2000 obrotów ustaje , im dodam mocniej tego gazu tym jest ono mocniejsze i później znika, nie wiem co o może być , podpory obie wymienione , obie rolki - napinająca i prowadząca , koło pasowe , napinacz hydrauliczny będzie w sobotę, poduszki silnika wizualnie sa ok , chodź jak gasiłem to widziałem że ta od strony kierowcy trochę tak jakby przez chwile przy gaszeniu latała na boki , może ktoś się spotkał z takim przypadkiem? :)

Opublikowano

Tylko u mnie ani jak ruszam z sprzęgła to mocno nie drży ani jak nacisnę na pedał to tez wcale niema jakiś znacznych drgań... :/ ale auto ma ponad 200K wiec możliwe to by było :/

 

Jeszcze może dodam że najbardziej słyszalne jest to na 4 i 5 biegu jadąc spokojnie po miescie 60km 4 bieg to ok 1500obr i lekko dodając gazu czy mocniej to słychać te straszne mielenie i buczenie przy ok 2000tys buczenie jak i mielenie już nie jest słyszalne :/:/ Jeśli ktoś wie co to może być to proszę o podpowiedzi :)

Opublikowano (edytowane)
Jeśli wciskasz gaz do podłogi przy 1500 obr/min to nie dziw się potem, że koło dwumasowe pada. Edytowane przez Michal39
Opublikowano
Kolego czy ty patrzysz co jest napisane ? ze nawet gdy delikatnie się wciśnie również to występuje , do dechy było żeby sprawdzić czy to się nasila , poza tym jak już czytałem jest to tez sposób na sprawdzenie czy sprzęgło się ślizga więc jeśli się kilka razy to zrobi dla testu nie widzę w tym nic złego.
Opublikowano
Nie wiem czy to masz buczenie czy co... skad dochodzi odglos? z tylu z przodu?
Opublikowano
to jest odgłos takiego mielenia jak łożysko koła by padło z częstotliwością czym mocniej się wciska gaz tym szybciej mieli w miarę równomierne + mały rezonans i buczenie w tym samym momencie, przy ok 2000 tys mielenie i buczenie ustępuje , wydaje mi się ze z przodu samochodu gdzieś to dobiega :/ :/
Opublikowano

Kolego bo masz za niskie obroty dla silnika i ma muła. Samochod jedzie od 1500obr.

 

Jezdzac na nizszych obrotach bedziesz wymienial dwumase co pol roku.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano
Najprawdopodobniej wał wpada w wibracje.

Na początek sprawdź łącznik elastyczny wału i podpory.

 

Właśnie to jest dziwne bo obie podpory nowe najpierw tylna wymieniona ponad rok temu - meyle bo była oberwana , później przednia ponieważ była tak jakby naciągnięta do dołu takie jajo, macie foto w moich innych postach - wymieniona na FEBI.

 

Nawet na postoju jak depnę w gaz wydaje mi się że jest dość głośno jest w kabinie , nawet trochę za głośno.

 

Kolejny objaw to jest również buczenie rezonans od 110km/k i powyżej które się coraz bardziej nasila czym większa prędkość może to ma jakiś związek z tym buczeniem na niskich.

 

Co do odgłosu to nagram dźwięk bardzo słyszalny że jak dłuższej jeździe miedzy miastami gdzie niema za dużych prędkości to jest bardzo nie komfortowe . Nie wiem czy samemu uda mi się dobrze go nagrać ale spróbuje tel jest niezły wiec coś powinno być słychać :)

Opublikowano

Cholera, nie chcę być złą wróżka ale Myle robi dobre głównie to, co oznacza HD.

Zwykłe gumy mają średniej jakości - np poduszki silnika takie, że nowe od razu telepią!

 

Ale równie dobrze, to może być most? A na ucho bliżej mostu czy bliżej skrzyni?

Opublikowano
Cholera, nie chcę być złą wróżka ale Myle robi dobre głównie to, co oznacza HD.

Zwykłe gumy mają średniej jakości - np poduszki silnika takie, że nowe od razu telepią!

 

Ale równie dobrze, to może być most? A na ucho bliżej mostu czy bliżej skrzyni?

na ucho to w tym aucie słyszysz z przodu a źródło dźwięku z tyłu .... a sprawdzałes podłogę może wyrwane mocowanie?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

TC możesz się wpakować pod auto i posłuchać przecież. Coś tam się da usłyszeć, nie przesadzaj.

Z wnętrza faktycznie, może być mylnie.

Opublikowano
Tylko że to buczenie powyżej 110 km było już przedtem , dlatego zostały wymienione te podpory walu ,jak wymieniłem przednia i na złość pojawił się ten tzw puchacz przy niskiej prędkości jak ktoś pisał w innym poście ze to raczej od niej bo ma inne łożysko niż oryginał ;( , olej w dyfrze wymieniony , łącznik elastyczny wygląda na idealny , poduszki silnika na oko wyglądają ok tylko jak pisałem wcześniej przy gaszeniu ta pod kierowca jak patrzyłem to czasem dość mocno rzucało na boki, jeśli podniosę koło do góry i zakręcę kołem to jakoś bardzo niema wyczuwalnego odgłosu do łożyska tylko jest coś takiego jakby klocek tarł o tarcze i to mi wydało się dziwne, klocki i tarcze mam na przodzie nowe łyżeczki raczej by się nie wsadziło pomiędzy nie , może coś w tym tez jest , auto było na serwisie ponieważ przy zmianie biegów i przy nagłym puszczeniu sprzęgła i mocnym gazowaniu , np ściganiu spod świateł do świateł to jest tąpniecie jak w takim filmiku co pokazane jest jak zużyta tuleja wózka uderza , wiec sprawdzili mocowanie ok tylko stwierdzili ze tuleje ale ok to od uderzania ale żeby powyżej 110 jechać się nie dało to ciężka sprawa jak ok 140 to już jak w samolocie i jakby auto miało zaraz się na części rozpaść taki odgłos i drgania ale one są dość małe w porównaniu z tym dźwiękiem :/:/ a skąd ten odgłos no na pierwszy rzut oka wydaje sie ze z przodu ale nie wiem bo przeważnie jeżdżę sam i nie mam jak tego spr :/ Zrobię filmik to wrzucę zobaczycie może coś się uda ustalić :)
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, odkopuje temat bo mam bardzo podobny problem. Na jedynce i dwójce, przy dodaniu mocniej gazu (od 1/4 wzwyż) słychać właśnie mielenie coś podobnego jakby hmm łożysko miało dosyć. Słychać to z konkretną częstotliwościa. Kiedy ruszam powoli jak na egzaminie w Wordzie tego dźwięku nie słychać. Kiedy już się rozpedzi powyżej 2500 obr. też jest cicho. Na jedynce dłużej to się utrzymuje. Dwójką jak zaczynam od 2000 minimum to jest cisza. Nie jest to też super wyraźne że radio zaglusza, ale jest coś co wcześniej się nie działo. Na wyższych biegach cisza. Dodam że słychać w okolicach skrzyni biegów. Biegi wchodzą normalnie. Podejrzenia moje idą na dwumas ale nie mam pewności bo pierwszy raz mam z tym styczność. Pozdrowki!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, i jak tam? Rozwiązał ktoś problem tego "brzęczenia"? Niestety i mnie to dopadło. Pedał w podłodze i od 1800obr/min zaczyna się to mielenie...do 2000tys trwa mniej więcej. Na zakrętach i niskich biegach nasila się. Ma ktoś już jakieś doświadczenie z podobnymi objawami?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.