Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dokładnie DISem przeprogramować tak aby działał jak jest zimny silnik żeby go szybciej dogrzać, natomiast jak się silnik nagrzeje to żeby EGR był zdławiony do paru procent. Jak całkowicie go zaślepisz i nie będzie przepuszczał nic to będziesz miał błąd Check Engine.
Opublikowano
no ale czemu nie chcesz go ograniczyć disem ? jak nie masz kabla to kosztuje poniżej 100, programy dostepne na necie tylko trzeba zainstalowac i samemu można to zrobić. Jak nie to znajdziesz kogoś blisko z disem i za grosze albo za dziekuje ci to zrobi :)
szukam
Opublikowano
nie mam ani kabla ani laptopa,a w mojej wiosce mechanicy unikaja bmw jak ognia,a czy zmiejszenie tych spalin nie wpłynie negatywnie na prace silnika ?
Opublikowano

A nie chciałeś kupować kabla? Bo to chyba w twoim wątku doradzaliśmy w tej sprawie.

Jedyny ból, że trzeba opanować DISa, bo Inpą ograniczenia nie zrobisz.

Opublikowano
no zamierzam kupic kabel i laptopa ale na razie brak kasy,tylko sie troche boje że jak kupie tego laptopa i zaczne mieszac to ten silnik wogóle nie odpali,
Opublikowano

Ja na początku poustawiałem sobie wszystko, żeby programy działały bez zarzutu (oczywiście gotowiec trandolfa).

Potem drukowałem instrukcje krok po kroku, to jakieś kodowanie DRL, to z kolei wyłączenie automatycznego grzania tylnej szyby... Wszystko w NCS. Jak trochę zrozumiałem, jak to wszystko działą (nie trzeba nic znać na pamięć, trzeba rozumieć proces), wtedy DIS, z którym miałem największe problemy z uruchomieniem. O Inpie nie wspominam, tu sprawa prosta.

I wszystko się da opanować. Naładowany akumulator oraz zasada, żeby nie grzebać nigdzie dla zabawy.

Największe problemy mają ci, co robią na zasadzie "kliknę z ciekawości, najwyżej zrobię wstecz". A potem płacz, że chyba się coś w EWS namieszało, bo auto nie odpala.

Opublikowano
heh niektórzy do mnie dzwonią i mówią że auto nie odpala bo odłaczyli kabel zanim zamknęli INPĘ , a nowsze modele są bardzo wrażliwe na takie cos....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Cenna uwaga, ja odłączam kabel wyłącznie po zamknięciu programu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Opublikowano
Cenna uwaga, ja odłączam kabel wyłącznie po zamknięciu programu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki.

e46 tak nie jest wrażliwa na złą procedurę zamknięcia ale E90 już owszem ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
W przypadku zaślepienia EGR słyszalna jest wyraźna różnica w pracy silnika. Jakoś bardziej twardo chodzi. Czy przy ograniczeniu programowym nie ma tego efektu?
Opublikowano
W przypadku zaślepienia EGR słyszalna jest wyraźna różnica w pracy silnika. Jakoś bardziej twardo chodzi. Czy przy ograniczeniu programowym nie ma tego efektu?

to zależy od tego jak bardzo chcesz go przyblokować.Bardziej to i praca twardsza

Opublikowano
Przepływomierz mierzy ilość zasysanego powietrza, jeśli EGR będzie zaślepiony, to ilość zasysanego powietrza będzie większa niż oczekiwana, oraz niezmienna, bez względu na stopień otwarcia zaworu EGR, wtedy też ECU zarejestruje błąd.
  • 1 rok później...
Opublikowano
A co daje to zaslepienie EGR?
w przypadku 2004r same kłopoty

najlepiej ograniczyć ile mozna, kompromis miedzy zaletami egr (nie mam na mysli ekologi bo jej nie uznaje) a jego brakiem

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
pierwsze slysze ze polecane jest 30, max mozna wpisac 40.0 i tyle sie wpisuje

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Czesc

 

Odgrzebuje stary temat.

Czy normalne jest po zaslepieniu EGRu ze wywala blad 4501? Dodam ze zaslepilem go poprzez zatkanie podcisnien.

Czytam na ten temat ale niektorzy pisza ze moze wyskoczyc, a niektorzy ze egr do wymiany, wiec jak to jest?

Jesli blad caly czas zostaje to nie ma znaczenia na prace/spalanie silnika?

 

Dodam ze to BMW E46 320D 150 km 2002r.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Zawor egr mozna usunac programowo jesli ktos bardzo potrzebuje , nie bedzie pozniej bledow...

Po usunieciu zmnienia sie dzwiek silnika mozna to oczywiscie skorygowac, ale jesli egr dziala nie widze sensu go usuwac chyba tylko po to zeby miec czysty dolot

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.