Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś pomoże mi rozszyfrować? Bardzo dziękuję.

 

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------

Date: 27.01.2013 10:45:28

ECU: DXC8

JobStatus: OKAY

Variant: DXC8

-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !

-------------------------------------------------------------

5F1E 5f1e - variant code: Info : Trailer_Oscillation_Logic on EEPROM deactivated.

Error counter: 255

Logistic counter: 40

Mileage 189580 km

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

ACB 0.00 0/1

HBA 0.00 0/1

ECD 0.00 0/1

HDC 0.00 0/1

DSC 0.00 0/1

ABS 0.00 0/1

BLS 0.00 0/1

ASC 0.00 0/1

No matching error symptom

Test conditions fulfilled

Error present now and already stored

Error would cause a warning lamp to light up

Error code: 5F 1E E0 FF 28 4A 0E 00 00 00

-------------------------------------------------------------

5EB1 5eb1 - steering angle sensor: LWS - Signal relativ. steering wheel central position unidentif

Error counter: 39

Logistic counter: 5

Mileage 192350 km

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

ACB 0.00 0/1

HBA 0.00 0/1

ECD 0.00 0/1

HDC 0.00 0/1

DSC 0.00 0/1

ABS 0.00 0/1

BLS 0.00 0/1

ASC 0.00 0/1

No matching error symptom

Test conditions fulfilled

Error not present now, but already stored

Error would cause a warning lamp to light up

Error code: 5E B1 A0 27 05 4B 23 00 00 00

=============================================================

Opublikowano

Wymieniałeś sterownik od DSC ? W jakich okolicznościach powstały te błędy ?

Drugi błąd definiuje nie ustawiony/skalibrowany czujnik kąta skrętu, auto nie wie kiedy jedziesz na wprost więc kontrola trakcji nie może dobrze działać.

Błąd pierwszy podpiął bym pod nie zakodowany sterownik DSC, albo uszkodzony.

Opublikowano
Wymieniałeś sterownik od DSC ? W jakich okolicznościach powstały te błędy ?

Drugi błąd definiuje nie ustawiony/skalibrowany czujnik kąta skrętu, auto nie wie kiedy jedziesz na wprost więc kontrola trakcji nie może dobrze działać.

Błąd pierwszy podpiął bym pod nie zakodowany sterownik DSC, albo uszkodzony.

 

Nie wymieniłem sterownik, i nie wiem w jakich okolicznościach powstałe te błędy.

Czy da się ustawić/skalibrować czujnik kąta skrętu?

Czy da się zakodować sterownik DSC?

Jeśłi tak to jak?

 

Dziękuję

Opublikowano
Wymieniałeś sterownik od DSC ? W jakich okolicznościach powstały te błędy ?

Drugi błąd definiuje nie ustawiony/skalibrowany czujnik kąta skrętu, auto nie wie kiedy jedziesz na wprost więc kontrola trakcji nie może dobrze działać.

Błąd pierwszy podpiął bym pod nie zakodowany sterownik DSC, albo uszkodzony.

 

Nie wymieniłem sterownik, i nie wiem w jakich okolicznościach powstałe te błędy.

Czy da się ustawić/skalibrować czujnik kąta skrętu?

Czy da się zakodować sterownik DSC?

Jeśłi tak to jak?

 

Dziękuję

 

Dodam, że ostatnio założyłem kierownice multufunkcyjną i używałem Tempomat. Ale to może mieć związek jakiś z tym DSC?

Opublikowano

Hmmm

To kiedy pojawił się ten błąd ?

Da się zrobić kalibrację i da się zakodować sterownik. Najdź dobrego fachowca w twojej okolicy to ci to zakoduje.

Opublikowano (edytowane)

Kalibracje robiłem pod INPA (Activate LWS).

 

Co do Sterownika wydaje mi się, że zakodowany bo zakładce IDENT podaje nr. OEM, firmy Bosch itd.

Edytowane przez Gensat
Opublikowano

Jeśli pod INPA kasuję te błędy czy one pojawiają się znowu, a jeśli nie czy to oznacza że już nie muszę się martwić?

 

Dziękuję

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.