Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Parę dni temu nie mogłem przy pomocy pilota otworzyć auta. Zapasowy kluczyk również nie dał rady i musiałem auto otwierać ręcznie przez włożenie kluczyka do zamka.

Podjechałem przy okazji do mechanika i na szybko wykluczyliśmy rozładowanie kluczyków bo przecież nie ma takiej opcji żeby obydwa kluczyki rozładowały się w tym samym czasie. Mechanik podejrzewa że to jakiś wzmacniacz odbierający sygnał z kluczyka może być uszkodzony (jakaś część znajdująca się w tylnej klapie, dokładnie chyba w spojlerze nad szybą w tylnej klapie). Mam do niego podjechać gdy będzie miał jakiś inny używany wzmacniacz aby sprawdzić czy to na pewno to.

Jednak ostatnio na forum poruszany był temat o inicjalizującym kodowaniu pilota. I mam pytanie. Czy mogę bez problemu ponownie powtórzyć kodowanie inicjalizujące na działającym już kluczyku? W kluczyku są zapisane jakieś informacje o przebiegu itp., nie stracę tych informacji?

Opublikowano
Moj kluczyk zaposowy nie byl uzywany chyba 4 lata (poprzedni wlasciciel) teraz oczywiscie nie dziala..Zabralem go w dluga trase 10h - jednak nic nie pomoglo. Czy musze udac sie do serwisu?
Opublikowano
Masz opisaną procedurę dopisania kluczyka do auta w tym dziale.Jeśli nie pomoze to moze aku w kluczyku do wymiany lub elektronika.Koszt nowego kluczyka w ASO to ok.550 pln
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Masz opisaną procedurę dopisania kluczyka do auta w tym dziale.Jeśli nie pomoze to moze aku w kluczyku do wymiany lub elektronika.Koszt nowego kluczyka w ASO to ok.550 pln

A wymiana samego akumulatorka w kluczu około 100 zl..

Opublikowano
No i prawo serii zadziałało czytałem twojego posta i głęboko zastanawiałęm sie co i jak a dzisiaj u mnie to samo :mad2: zadzwoniłem na BMW Mobile podesłali lawete i auto zastępcze..... jutro napisze jak serwis sprawdzi co i jak ale tak na szybko to wzmacniacz w spojlerze jest ale w seri 5 w X-ach nie występuje w tym miejscu.... tak mi znajomy powiedział z ASO..... oczywiscie raz da sie otworzyc raz nie mechanicznie z zamka bez problemu, alarm się włącza dezaktywacja i kluczyk w stacyjkę można jechać.... problem w tym iż nie o to chodzi aby kombinować lecz bezpiecznie podróżować :cool2: zobaczymy co jutro wymyślą....
Opublikowano
tak z obydwoma już dzwonili że będą go trzepać bo przy nich też nie dało się otworzyć..... pytali przy okazji czy coś jeszcze maja wymienić jak już auto stoi aż miło :norty:
Opublikowano

I w moim przypadku okazało się że jeden kluczyk mam walnięty i muszę wymienić kluczyk zapasowy na nowy.

Rozumiem że takie coś robi tylko ASO.

Jeszcze do nich nie dzwoniłem i nie wiem jakie są koszty.

Ktoś z was wie jakiego rzędu jest to kwota? 500 PLN? 1500?

 

Elektryk powiedział mi że ten kluczyk jest nierozbieralny i że nie można go naprawić.

Naprawdę tak jest? :)

Opublikowano

Ja w Łodzi płaciłem 560 pln :D

 

Elektryk powiedział mi że ten kluczyk jest nierozbieralny i że nie można go naprawić.

 

Hehe...teoretycznie tak ale praktycznie jak najbardziej tylko jak padła elektronika to lepiej kupić drugi :D

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
I Elektryk powiedział mi że ten kluczyk jest nierozbieralny i że nie można go naprawić.

Naprawdę tak jest? :)

 

Ten elektryk co to stwierdzil to jest po prostu d..a wołowa.

Owszem,cała elektronika klucza wraz z akumulatorem jest zgrzana w w dwóch połówkach.

Jesli padnie akumulator(najczęsciej to jest przyczyną) czy elektronika w kluczu -po prostu wokół ostrym nożem rozcina się klucz na zgrzaniu a po naprawie skleja sie go klejem cjanopodobnym(np.kropelka).

W kazdym niemal punkcie gdzie dorabia sie klucze i koduje ,wymienia baterie,itp -bez problemu poradza sobie z kluczem od BMW.

Opublikowano
no i wszystko jasne prawdopodobnie kluczyki są oki pada wzmacniacz fal. W naszych X usytuowany w tylnej klapie coś tam jeszcze wspominali o płetwie (antenie) na dachu ale nawet się nie skupiałem. Koszt wymiany z robotą ok.1200zł :evil: mam nadzieję że po wymianie już będzie oki.
Opublikowano
Jeśli kluczyki sprawne to wzmacniacz moze być jak najbardziej winny.Płetwa nie ma nic wspólnego z kluczykami :duh: :duh:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Z tą anteną to ja nawet nie wiem co i jak mam furaka na gwarancji i kazałem dokładnie prześwietlić wszystko i wymienić jak coś kończy zywot może coś zakłócało szlag wie, a może obydwie sprawy niw są ze sobą powiązane nie zawracałęm sobie tym głowy auto ma śmigać i to bezawaryjnie ... tak jak na rysunku wzmacniacz jest w tylnej klapie nie w spojlerze.... :cool2:
  • 5 lat później...
Opublikowano
witam ,a ja mam taki problem z kluczykami ze jak jeden zaprogramuje to drugi znowu nie działa !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.