Skocz do zawartości

320d pali nie na wszystkie cylindry


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z bmw 320d 150 km z 2004r a mianowicie najpierw samochód jeździł normalnie później zaczął coraz ciężej palić ale jechał normalnie później bardzo ciężkie palenie nie palił na wszystkie cylindry trzęsło silnikiem i chodził jak traktor teraz nie odpali wcale co to może być ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ciemno ciężko powiedzieć, ale obstawiałbym wtrysk..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Pękł wał korbowy. Ostatnio byłem naocznym świadkiem właśnie takiego objawu. Stukało, waliło, trzęsło, bujało, falowało obrotami... generalnie MA SA KRA. Wyglądało jakby wraz z nabieraniem temperatury zacierał się silnik, aż w końcu stanął. Okazało się, że wał korbowy się posypał.
Opublikowano
ja nie moge w to uwierzyc żeby w BMW pękł wał,to chyba najgorszy model bmw jaki zrobili,a czytajac te wszystkie posty na tym forum to coraz bardziej boje sie tym autem jeździc,chyba go sprzedam i nigdy wiecej nie kupie BMW,bo ta marka spadła na psy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja nie moge w to uwierzyc żeby w BMW pękł wał,to chyba najgorszy model bmw jaki zrobili,a czytajac te wszystkie posty na tym forum to coraz bardziej boje sie tym autem jeździc,chyba go sprzedam i nigdy wiecej nie kupie BMW,bo ta marka spadła na psy

 

No i co kupisz? VW czy vauxhalla?

Inne marki to niby są bezawaryjne :duh:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
wiesz dlaczego kupowałem bmw do tej pory,bo to były dobre jakościowo auta które sie nie psuły.A teraz jak kupisz opla czy bmw to ta sama wytrzymalośc części,i nie trzeba płacic za sporo droższe cześc i do bmw.jeszcze nie słyszałem żeby w jakims modelu auta pękały wały,to jakis śmiech na sali.lubie bmw ale juz go nigdy nie kupie,a na pewno bmw z silnkiem disla to najgorsze padaczki.
Opublikowano
No jeszcze musisz dorzucić nagminne luzy w przekładniach kierowniczych (w żadnym innym aucie tego nie doświadczyłem a miewałem i kilkunastoletnie), pękające łańcuchy rozrządu i przepalające się cewki o takich drobiazgach jak topornie działający manual nie wspomnę :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

OK.

Wytrzymałość części jest dziś podobna w każdym aucie, zgoda.

Ale jest jeszcze coś więcej, nie wmówisz mi, że jazda golfem czy astrą przypomina jazdę e46, bo tu w komforcie i w prowadzeniu jest przepaść na plus dla e46, tak jak nie porównasz passata czy vectry do e39. Jechałem ostatnio 3-letnim passatem, miałem wtedy jeszcze 12-letnią e39 i komfort, hałas, czy prowadzenie jest nieporównywalne na plus e39, to mi przyznał również kuzyn, właściciel passata, a po minięciu gwarancji w passacie jest stałym bywalcem serwisu, bo ciągle coś mu się sypie...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
i z tym sie mogę zgodzic z Toba,jazda bmw daje duzo radości,fajnie mi sie jeżdzi bmw i dobrze sie czuje w tym aucie.tylko szkoda że to juz nie te bmw co kiedys,że dawałes po garach i nic sie nie psuło,teraz trzeba jeździć jak emeryt żeby cos sie nie popsuło
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś ściągałem autka z Niemiec, jeździłem wieloma modelami, nie było dla mnie ważne, czy to golf II, czy fiat punto, wsiadałem i jechałem, ale jak raz na zamówienie ściągałem e34 540i, to się zakochałem i powiedziałem sobie, że jak już zajmę się czymś innym, to do cywilnej jazdy kupię tylko BMW. Obecne to już 8 (nie liczę tych ściągniętych), choć pomiędzy miałem jeszcze ibizę, golfa IV i alfę, ale nie pamiętam oznaczeń i teraz to nawet moja żona nie chce słyszeć o innym aucie, wie, że musi być śmigło na masce. Inna sytuacja, stałem kiedyś na skrzyżowaniu, jechała babka z naprzeciwka jakimś citroenem, ja e39 i przy prędkości około 30km przywaliła we mnie, jakby czołówka, u mnie zderzak pękł i zaczepy lampy, a ona nie mogła wysiąść, bo maska i błotnik przesuęły nawet drzwi, ją zabrała laweta, a ja odjechałem sam. BMW to czołgi, mógłbym zachwalać tą markę godzinami, no ale to temat nie o tym, ciekawe, czy założyciel tematu znalazł przyczynę awarii.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

To panowie ile według was teraz mozna krzyczec za diesla przed liftem pomijajac ceny z allegro bo rozbieznosc jest duzzzaaa ..?

 

Ja powiem wam ze wczesniej mialem a4b5 i jazda e46 jest duzo lepsza ale przez 4 lata uzytkowania a4 nie mialem z nia problemow jezdzila jezdzila i jezdzila ... puki co z bmw narazie nie mam zadnych problemow puki co odpukac...

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kuzyn miał takie audi 1,9tdi i był częstym gościem warsztatów, czyli jak trafisz...

Co ceny e46, to przed świętami kupiłem lekko pukniętą w przód kombi z 2001 136KM za 8000zł, wsadziłem 2500zł w części typu maska, lampy, zderzak, wszystko udało mi się kupić w kolorze i sprzedałem za 14000zł bez targowania, ale była fajnie wyposażona i w niezłym stanie, także myślę, że dobrą można dostać w okolicach 15000zł, ale pewnie każdy kto wsadził w swoje autko kupę serca i zdrowia (o PLN nie wspomnę), to przydałoby się i z 20tys. dostać.

Mój obecny polift kupiłem za 15000.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
szkoda że to juz nie te bmw co kiedys,że dawałes po garach i nic sie nie psuło,teraz trzeba jeździć jak emeryt żeby cos sie nie popsuło

Właśnie "spacerówka" to jedna z przyczyn awarii tych silników. Woda z oleju nie zostaje odparowana i zaczynają się jajca w postaci zatarcia panewek i konsekwentnie przegrzania i uszkodzenia wału. Przypadek o którym napisałem miał wymienione wcześniej kompletne sprzęgło, koło pasowe i chyba poduchy pod silnikiem. Tak i tak tłumienie drgań i sił skrętnych nic nie dało... stanął jak przysłowiowy koń w piachu :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.