Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! jestem nowy tu na forum szukalem odpowiedzi na moj problem ale nic nie udalo mi sie znalesc. Mam E34 520 91r w ktorym byl m50b20 a teraz jest zrobiona przekladka na m50b20 vanos z 92r. i auto kreci a nie chce odpalic nie ma iskry:/ komputer i wiazka siemens tez oczywiscie zostaly przelozone razem z silnikiem, czujniki polozenia walu,rozrzadu nowe zakupione i nadal zima;/ Bardzo was prosze o pomoc pzdr. michal
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słabo szukałes.To simens ma odcięcie.Potrzebujesz immo z auta z którego pochodzi silnik.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi o modół immobilizera bo wiem że simensy takie coś posiadały.Jeżeli silnik jest z e34 to trzeba szukać nad lewym kolanem kierowcy,jeżeli z e36 to za schowkiem od strony pasażera.Silnik przed wyjęciem odpalał?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Po numerze sterownika da się stwierdzić czy jest immo

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
ECU z immobilajzerem miały inne numery niż te bez niego. Dalej musisz szukać sam, albo może ktoś się znajdzie kto ma wiedze, które mają jaki numer, bo ja nie wiem.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Całym osprzętem. Jak nie wiesz jaką masz to sprawdź producenta na przepływce. Jak wyglądała różnica w immobilajzerze to nie wiem, ale conajmniej jeden z nich montował go w sterowniku i do likwidacji potrzeba magika.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Nie ma jakichś wstawek albo lutów na kablach idących do cewek? Jak ja robiłem swapa to była tam wstawka od jakiegoś alarmu i trzeba było zlutować.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Najprościej po przepływce. Do Vanosa szły tylko Siemensy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiązka vanos simensa powinna mieć tylko 2 przekazniki przy kompie o ile dobrze pamiętam.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Tak. Podgrzewanie sondy i sterownik są na jednym przekaźniku.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
a jak sa te czujniki polozenia walu,rozrzadu mam je od 2.5vanos i jak je wpinam do wtyczki przy instalacji to roznia sie kolorami i nie idze kolor w kolor tak powinno bys?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mistrzuniu bóg jeden wie coś ty tam zrobił.Czujnik wału,wałka z 2,5 vanos nie pasuje do 2,0 vanos!!!To całkowicie inny typ czujnika i inny producent.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.