Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na tablecie działa tylko na telefonie przestało i to tylko Carly, zrobiłem przed chwilą powrót do ustawień fabrycznych i nadal ten sam błąd. Ok dzięki za info.
  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 838
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

witam . Ma ktoś z was carly do BMW

Mam interfejs vgate icar3 , chętnie bym potestował.

proszę o link działający na priw . Albo na meila [email protected]

Pozdrawiam

Edytowane przez megapol
Opublikowano
witam . Ma ktoś z was carly cracked do BMW

Mam interfejs vgate icar3 , chętnie bym potestował.

proszę o link działający na priw . Albo na meila [email protected]

Pozdrawiam

Zapoznaj się z art. 278 § 2 Kodeksu karnego i nie psuj opinii o ludziach na poziomie jeżdżących BMW.

***** ***
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Do odczytu i skasowania błędów może być inny (np. Vgate 3 lub 4 - bdb się łączą - nawet szybciej niż oryginalny Carly).


Do kodowania potrzebny jest już oryginalny adapter.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do kodowania przez Carly używam zwykłego kabla i przejściówki. Wszystkie moduły w mojej e87 z 2009 roku koduje tym bez problemu oprócz CIC, który wymaga oryginalnego modułu Carly.
Opublikowano
Do kodowania przez Carly używam zwykłego kabla i przejściówki. Wszystkie moduły w mojej e87 z 2009 roku koduje tym bez problemu oprócz CIC, który wymaga oryginalnego modułu Carly.

 

No akurat najciekawsze rzeczy do zakodowania są związane z CIC/NBT.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bez przesady.. w Cic możesz sobie uruchomić odtwarzanie dvd w czasie jazdy,dzwonek telefonu bmw/mini (?) i ustawić PDC jako niby w serii F. nie wiem czy to takie ciekawe :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

KNKTR ja odniosłem się tylko do twojej wypowiedzi

Do kodowania potrzebny jest już oryginalny adapter.

To jest bzdura. Co do najciekawszych rzeczy to dla każdego co innego jest priorytetem. Kolega będzie sam mógł sobie wybrać, czy niezbędny jest mu oryginalny moduł.

Opublikowano
Witam, od dłuższego czasu rozglądam się za sprzętem do diagnostyki do swojej e60. Sprzęt będzie używany amatorsko głównie pod BMW. Czy ktoś ma porównanie na tą chwilę po nowych aktualizacjach do np inpy bądź do replik sprzętu Delphi i autocoma? Te ostatnie wiem że wszystkie auta obsługują ale mi zależy na tą chwilę na BMW. Jaki jest koszt oryginalnej aplikacji i czy ona jest przypisana do jednego urządzenia? Czy po resecie systemu utrace pełna wersję aplikacji?
Opublikowano
Mam interfejs Carly gen. 2, bez aplikacji (jedynie wersja próbna). Jest jakaś szansa dostać bez płacenia full wersję? Z chomika same pełne lecz demo.
Opublikowano
Mam interfejs Carly gen. 2, bez aplikacji (jedynie wersja próbna). Jest jakaś szansa dostać bez płacenia full wersję? Z chomika same pełne lecz demo.

maxresdefault.jpg

***** ***
Opublikowano

Czy ktoś testował albo używa może Carly ale na adapterze od konkurencyjnej apki Carista.

Mam Carista ale nie spełnia moich wymagań. Nie chcę brnąć w kolejny adapter.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktoś testował albo używa może Carly ale na adapterze od konkurencyjnej apki Carista.

Mam Carista ale nie spełnia moich wymagań. Nie chcę brnąć w kolejny adapter.

 

Nie będzie działać kodowanie na innych adapterach niż od Carly.


Ja do samego skanowania i kasowania błędów polecam Vgate iCar 4.0 BLE - jest znacznie szybszy od Carly.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolejny raz napisze że ja używam CARLY ze zwyklym kablem K+DCAN i przejściówka mikro USB na USB i działa wszystko, czyli DIAGNOZA, KASOWANIE BŁEDÓW oraz KODOWANIE wszystkich modułow oprocz modułu CIC. Nie wiem ma się sprawa z innymi modułami BT, ale mogę to sprawdzić na VGATE kolegi. Na tę chwilę jeżeli nie masz CIC to ten moduł CARLY nie jest ci potrzebny. Nie wiem jak ma się sprawa adaptacji akumulatora, bo to robilem INPA, ale na pewno można odczytać jaki akumulator masz aktualnie zakodowany.


DO KODOWANIA NIE POTRZEBA MODUŁU CARLY, WYSTARCZY KABEL.

Opublikowano
DO KODOWANIA NIE POTRZEBA MODUŁU CARLY, WYSTARCZY KABEL.

 

Ja nie potrafiłem nawet uruchomić diagnostyki przez kabel w E90, natomiast E39 czy E46 bez problemu się koduje i diagnozuje kablem. Carly oczywiście legalne i na bieżąco updateowane.

Opublikowano
DO KODOWANIA NIE POTRZEBA MODUŁU CARLY, WYSTARCZY KABEL.

 

Ja nie potrafiłem nawet uruchomić diagnostyki przez kabel w E90, natomiast E39 czy E46 bez problemu się koduje i diagnozuje kablem. Carly oczywiście legalne i na bieżąco updateowane.

 

Bo Jack79 pisze o starych modelach, a w tych nowych to co on opisuje zwyczajnie nie działa.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od kiedy nie działa kodowanie przez interfejs VGATE!? Dawno już nie używałem kodowania ale jeszcze rok albo dwa lata temu działało. Czyżby skurwiele to wyłączyli żeby kasować kasę za swoje interfejsy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

KNKTR jeżeli E87 z 2009 z silnikiem N47 z navi CIC to stary model to rzeczywiście nic nowszego nie próbowałem. Na tym modelu działa bez problemu oprócz CIC. Tu prosi o moduł CARLY. Na e90 też działa bo ostatnią wersją CARLY w zeszłym tygodniu kodowałem otwieranie szyby a nie klapy w e91.

Kaczoro jaki miałeś kabel i jakie auto? Bo jeżeli E90 LCI, jak w opisie, to wymaga kabel K+DCAN i jest to inny kabel niż do e46 i e39 lub kabel z przełącznikiem. Mam taki i śmiga na mojej e46 i mojej e87. Jeżeli kabel działa ci z INPĄ w tej e90 to będzie działał też z CARLY.

Jeszcze tak dłużej popiszcie to wam uwierze :duh: Piszę to korzystając ze swojego doświadczenia i wiem że na serii E nie ma z CARLY na kablu problemu. Serii Fxx nie mialem okazji sprawdzić, więc tu nie pomogę.

Opublikowano
W zeszłym roku kupiłem komplet - oryginalny adapter w wersji 2 oraz soft full. Cena softu to coś koło 240 zł. Adapter nie pamiętam ale też coś koło tego.Jestem przekonany, że nigdzie nie było informacji, że licencja na soft jest na rok. Ale może jestem w błędzie.Teraz mam propozycję w programie, żeby kupić pełną wersję - za znowu 233 zł. Też tak macie?
Opublikowano
W zeszłym roku kupiłem komplet - oryginalny adapter w wersji 2 oraz soft full. Cena softu to coś koło 240 zł. Adapter nie pamiętam ale też coś koło tego.Jestem przekonany, że nigdzie nie było informacji, że licencja na soft jest na rok. Ale może jestem w błędzie.Teraz mam propozycję w programie, żeby kupić pełną wersję - za znowu 233 zł. Też tak macie?

Też tak mam. Była informacja, że jest to roczna subskrypcja. Niestety w przypadku f30 carly to takie dziadostwo, że zostałem z bezużytecznym adapterem do ios

***** ***
Opublikowano
Jeśli mieliście adapter kupiony przed 03.2018 to piszcie do obsługi - będziecie mieli bezpłatny upgrade bez płacenia abonamentu. Jeśli po to trudno. Też uważam, że ten abonament to typowe wyciąganie kasy.
kupię 540i E39 po lifcie, sedan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.