Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz je śmiało skasować.
  • Odpowiedzi 838
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zakupiłem pełna wersje Carly i posiadam do niej oryginalny adapter drugiej generacji, wszystko w celu monitorowanie DPF w F10.

Przejrzałem temat i wynika z tego ze należy zwracać uwagę na soot mass – wypalanie przy wartościach 30-45g oraz differential pressure – wypalanie przy wartościach 20-30mbar

 

Jak u was z parametrem regeneration requested? Przeglądając inne for a wyczytałem ze wartość zmienia się w zakresie od 1 do 5, natomiast u mnie jest 255.

Dystans od ostatniej udanej regeneracji jest parametrem pustym, nie wiem czy wynika to z błędu czy jest nie wspierane przez model silnika?

 

Dystans pozostały dla DPF to 102k przy 160k przebiegu, wiec jeszcze sporo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie wypalanie rozpoczyna się gdy soot mass osiąga 19 - 20g. grabson masz może funkcję start/stop i czy możesz ją zakodować aby pamiętało wybraną opcję ?
Opublikowano
Witam mam pytanie odnośnie apki Carly for bmw do czego służy funkcja Flasher with bi-xenon

• active

• not active

Bi-xenon lamps are used for flasher. (codable in LMA)

Nie wiem czy warto to kodować. Pozdrawiam

 

Zapewne chodzi o to że teraz jak mrugasz komuś światłami drogowymi to zapalają się tylko te wewnętrzne żarówki w lampach a gdy ta funkcja będzie aktywna to dodatkowo xenony będą mrugały jak na filmie poniżej.

 

 

Czy ktos moze mi powiedziec jak komus to sie udalo zakodowac? czy do tego trzeba LMA2? Auto na filmie jest z 2004 roku...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na oficjalnej stronie jest info że funkcja "Flash to pass" działa na LMA.
Opublikowano
u mnie to nie dziala, slysze tylko jak rusza sie przeslona i gasna wtedy swiatla dzienne... czasami jak ruszam kilka razy to widze jakis deliatny blysk ale mimo wszystko xenon sie nie zapala na tyle zeby blysnoac... nie wiem dlaczego tak jest ale czytalem, ze wiele osob ma z tym problem...
Opublikowano

Witam,

wlasnie kupilem/zainstaowalemary for bmw...

Zaznaczam, ze program chce/chcialem wykorzystywac do logowania parametrow pracy silnika do pliku by analizowac wygodnie co tam sie dzieje. Wypalanie dpfu czy wlaczanie skladania lusterek chwilowo mnie nie interesuje. Logowanie live data zjade z gory na dol bo to dowcip

 

moje uwagi:

- ewidentnie soft zrobiony jest tak by bez ich adaptera dzialal kulawo (bez zludzen - tam jest pewnie "if nie_nasz_adapter then dzialaj_kulawo") co oznacza, ze z 200 robi sie 400 co marketingowych naciagactwem

 

- serwis to porazka: tam sa dzieci chyba co jedyne co potrafia to pisac, zebys zainstalowal najnowsza wersje a wczesniej prosze o wyslanie loga w ktorym na bank jest informacja o wersji... zreszta pisalem, ze wersja instalowana 5 min wczesniej

- komunikaty sa durne: po instalacji odpalam "na probe" i dostaje ze app is not intalled fully...costam.. pls login with correct google account" co sugeruje problemy z aktywacja/weryfikacja licencyjna a nie problemem braku adaptera: ten problem serwis wyjasnial 20stoma mejlami "pls install newest version" a ja to znalazlem SAM NA NECIE gdzies przez google!

 

- live paramery: jakis &%$# wpadl, zeby wyswietlac TYLKO opisowe nazwy.. ja bym chcial zobaczyc dodatkowo nazwe techniczna parametru np BPSCD_pOutVal_WERT bo tylko w ten sposob wiem co to dokladnie jest)

- nie ma wyszukiwarki parametrow a lista nie jest mala i jest to upierdliwe i powolne

- logi z parametrow zapisane sa ch.. wie gdzie pod nazwa automatyczna - nie mam mozliwosci wplyniecia na nazwe... zrobie 10 logow 4 aut i jak bedzie wiedzial ktory log jest od ktorego?

- nie moge definowac setu parametrow (np "ladowanie turbo", "stan dpf" itp - za kazdym razem przeciagaj na nowo)

- plik z logami jest tekstowy z tabulacjami... jakby ciezko bylo ruszyc glowka i tworzyc pliki CSV rozdzielone ; - instaluje jakiegokolwiek csv/xls viewera i slicznie bym to przeladal wygodnie nawet na komorce bez pitolenia sie w wysylanie mejlem - po ch... mam to mejlem wysylac???

 

Jednym slowem poracha godna 30 pln max. Gdyby ktos taka jakosc zaproponowal dla aut vwtto by ludzie nawet na to sikac nie chcili. Problemem jest to, ze inpa to juz dno do kwadratu, ze taka kiche jak te carly mozna wciskac za 400pln... i to jest smutne

Pozdrawiam,

Przemek

 

ODRADZAM!!!! - kto uzywal nawet prehistorycznego vagcoma wie o czym mowie

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Troszkę stanę w obronie programy,

Sprawdź sobie jam proste jest kodowanie :

Cyfrowej prędkości licznika

Światła dzienne

Awaryjne hamowanie

Itp itd

 

 

Faktem jest że parametry live to lipa

Strasznie zamula, wartości nie odświeżający się szybko.....

 

Do kodowania natomiast polecam, szybko i sprawnie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Świetny program jeśli ktoś chce sobie wyłączyć start stop i uruchomić parę bajerów bez pobierania tony softu i ryzykowania uziemieniem auta. Nie wiem czego się spodziewałeś po prostej aplikacji działającej na zasadzie on/off. Jak chcesz się zagłębiać w parametry to kup sobie interfejs BMW za kilkanaście tysięcy.
Opublikowano
Świetny program... uruchomić parę bajerów... Nie wiem czego się spodziewałeś po prostej aplikacji działającej na zasadzie on/off. Jak chcesz się zagłębiać w parametry to kup sobie

Witam,

spodziewalem sie tego co jest wymienione w reklamowce na stronie carly jak i na googleplayu

http://images83.fotosik.pl/244/c44e3bc12e2c3cd8med.jpg

http://images84.fotosik.pl/245/1e5d2d11a2bd87c5med.jpg

 

 

Fcja jest ale jest NIEDOROBIONA (jakby napisali "analizuj jak amator" to bym sie nie czepial... no ale napisali "like pro")

 

Dla porownania w sofcie vagcom/vcds wyglada to tak:

(na dole ekranu widac ze dane zapisuja sie do pliku CSV.. da sie go otworzyc excelem i ladnie widac co i jak

 

 

a tak wygladaja otworzone w excelu logi

http://images49.fotosik.pl/312/156b18dae07f3b06med.jpg

(celeowo znalazlem logo starego pierdziela golf 1.9tdi 90ps)

 

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

fcja "wlaczanie skladania lusterek" itp mnie nie interesuje wiec potencjalnej genialnosci w tym zakresi nie potrafie docenic

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potwierdzam, że też dostawałem te debilne instrukcje od supportu mimo szczegółowego wyjaśnienia problemu. Ponadto co chwilę zrywa mi połączenie podczas live parameters. Nie tylko u mnie to się działo. Kolega Halfi też miał ten problem,który mimo wymiany adaptera dalej jest nierozwiazany. Natomiast do kodowania amatorskiego mogę polecić.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Macie wersje android BT czy pod iphone WIFI ? kupiliśmy razem z kolegą i zauważyłem że moja po wifi działa dużo lepiej.
Opublikowano
Troszkę stanę w obronie programy,

Sprawdź sobie jam proste jest kodowanie :

Cyfrowej prędkości licznika

Światła dzienne

Awaryjne hamowanie

Itp itd

 

 

Faktem jest że parametry live to lipa

Strasznie zamula, wartości nie odświeżający się szybko.....

 

Do kodowania natomiast polecam, szybko i sprawnie

 

Jestem zainteresowany światłami dziennymi w E91 z 2007roku zwykle światła z h7 , mam BMWhat stara wersja 6.05 z 13 roku... Jak to zrobić? Troszkę się obawiam czy coś nie zepsuje...

i co to jest awaryjne hamowanie??

Pozdrower Krzysztof :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Jestem zainteresowany światłami dziennymi w E91 z 2007roku zwykle światła z h7 , mam BMWhat stara wersja 6.05 z 13 roku... Jak to zrobić? Troszkę się obawiam czy coś nie zepsuje...

i co to jest awaryjne hamowanie??

 

Jeśli kupiłeś aplikację legalnie to wystarczy zrobić aktualizacje, kodowałem wiele rzeczy i nic się nie zepsuło. Awaryjne hamowanie masz pokazane na filmie poniżej.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Macie wersje android BT czy pod iphone WIFI ? kupiliśmy razem z kolegą i zauważyłem że moja po wifi działa dużo lepiej.

 

mamy android BT. nadmieniam,że na adapterze I gen nie bylo żadnych problemów

Opublikowano
Zakupiłem pełna wersje Carly i posiadam do niej oryginalny adapter drugiej generacji, wszystko w celu monitorowanie DPF w F10.

Przejrzałem temat i wynika z tego ze należy zwracać uwagę na soot mass – wypalanie przy wartościach 30-45g oraz differential pressure – wypalanie przy wartościach 20-30mbar

 

Jak u was z parametrem regeneration requested? Przeglądając inne for a wyczytałem ze wartość zmienia się w zakresie od 1 do 5, natomiast u mnie jest 255.

Dystans od ostatniej udanej regeneracji jest parametrem pustym, nie wiem czy wynika to z błędu czy jest nie wspierane przez model silnika?

 

Dystans pozostały dla DPF to 102k przy 160k przebiegu, wiec jeszcze sporo.

 

U mnie wszystko działa tak jak piszesz. regeneration requested jak wypali mam 0 a jak soot mass osiągnie 35g to wskakuje na 1, ale wypala dopiero jak osiągnie 45g i wtedy wrzuca regeneration requested miedzy 4 a 5. Dystans od ostatniej regeneracji działa ok liczy w metrach. Średnio co 200 km mam wypalanie teraz w zimie jazda po miejscu.

Opublikowano
Szukaj Daytime i dawaj na aktive. Jest chyba 3 możliwości. Przełącznik świateł na "zero"

Tak zrobiłem tylko włącznik ustawiam na A (na 0 to wszystko gaśnie) i wtedy w dzień świeca pozycyjne, a po zmroku drogowe...

Pozdrower Krzysztof :)
Opublikowano
Cześć mam pytanko. Czytałem ten wątek ale ciężko mi się odnaleźć w tym gąszczu informacji. Auto mam jak w opisie, telefon samsung android 4.4 kitkatt. Jaki program polecicie aby działał na tym sprzęcie i pozwolił na sprawdzenie podstaw jak: wtryski, parametry pracy silnika i możliwość skasowania błędu np(błąd spalonej żarówki). Jak program kupić/ lub pobrać za darmo i jaki rodzaj kabla/wtyczki kupić. Podeslijcie proszę link bo jestem laikiem w tych sprawach. Dzięki
Opublikowano
Szukaj Daytime i dawaj na aktive. Jest chyba 3 możliwości. Przełącznik świateł na "zero"

Tak zrobiłem tylko włącznik ustawiam na A (na 0 to wszystko gaśnie) i wtedy w dzień świeca pozycyjne, a po zmroku drogowe...

 

Sprawdziłem jeszcze raz i okazało się że na "0" działa, zapalają się wewnętrzne lampy z tym że dużo słabiej świecą, ale bez czujnika zmierzchu, natomiast na "A" działa czujnik zmierzchu z tym że w dzień świeca się tylko pozycje...

 

Ok, ustawiłem z tym, że na "zero" też świeca "dzienne", więc zostawiam włączone na "A" i jest ok.

Pozdrower Krzysztof :)
Opublikowano
Macie wersje android BT czy pod iphone WIFI ? kupiliśmy razem z kolegą i zauważyłem że moja po wifi działa dużo lepiej.

 

Tez mam na iPhone z adapterem za 70 zł z Allegro. Generalnie wszystko lata jedynie są braki w kodowaniu i live data. Wyskakuje info że potrzebny adapter 2 gen. Nie mogę kodować ccc i modułu pasów. Światła zamki ułatwienia dostępu kasowanie serwisów i błędów bez problemu. Ja gorąco polecam. Sprawdzane tylko na e91 n47 z 2007r.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ja troszkę z innej beczki (tutaj, gdyż jest duże zainteresowanie postem i specjaliści od programu na miejscu ;-) )

 

Jak lub w czym można przeglądać logi z nowych wersji Carly For BMW po przegraniu na PC ?

 

Wcześniej były generowane czyste pliki tekstowe, teraz już nie są czytelne ( w środku jakaś binarka)

Opublikowano
Macie wersje android BT czy pod iphone WIFI ? kupiliśmy razem z kolegą i zauważyłem że moja po wifi działa dużo lepiej.

 

Tez mam na iPhone z adapterem za 70 zł z Allegro. Generalnie wszystko lata jedynie są braki w kodowaniu i live data. Wyskakuje info że potrzebny adapter 2 gen. Nie mogę kodować ccc i modułu pasów. Światła zamki ułatwienia dostępu kasowanie serwisów i błędów bez problemu. Ja gorąco polecam. Sprawdzane tylko na e91 n47 z 2007r.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

próbowałeś może dokupić opcję DPF??

 

będzie działał z tym Twoim adapterem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.