Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

zainstalowalem pelna wersje ivini podlaczylem moja x3 e83 n47 2,0a z 2008 r.przez kabel usb i usb otg do samsunga s4. aplikacja czyta i kasuje bledy ale nie rozpoznaje silnika i nie pokazuje wartsci parametrow. czy moze to byc wina kabla i jak kupie oryginalny do tej aplikacji to bedzie OK, czy moze musze czekac na kolejne aktualizacje aplikacji?

Opisalem dzisiaj ten problem wytworcy aplikacji i czekam na odpowiedz.

Pozdrawiam, Jarek

  • Odpowiedzi 838
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

zainstalowalem pelna wersje ivini podlaczylem moja x3 e83 n47 2,0a z 2008 r.przez kabel usb i usb otg do samsunga s4. aplikacja czyta i kasuje bledy ale nie rozpoznaje silnika i nie pokazuje wartsci parametrow. czy moze to byc wina kabla i jak kupie oryginalny do tej aplikacji to bedzie OK, czy moze musze czekac na kolejne aktualizacje aplikacji?

Opisalem dzisiaj ten problem wytworcy aplikacji i czekam na odpowiedz.

Pozdrawiam, Jarek

 

Miałem podobną sytuację w tym samym silniku ale przy OBD2 bluetooth i kupno oryginału BMWhat rozwiązało problem.

Opublikowano

itam,

ale tez w e83 czy w innym? obawiam sie ze problemem moze byc tez magistrala k-can? na stronie ivini-apps do e83 sugeruja kabel a nie modu bt. dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam, Jarek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
itam,

ale tez w e83 czy w innym? obawiam sie ze problemem moze byc tez magistrala k-can? na stronie ivini-apps do e83 sugeruja kabel a nie modu bt. dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam, Jarek.

 

W E60 ale kod silnika ten sam. Jeśli chodzi o kabel do tego silnika to oczywiście musi być K+Dcan.

Opublikowano

Witam,

otrzymałem odpowiedź z BMWhat. W moim przypadku (e83 n47 2.0A z 2008r.) jest podobno ciekawa sytuacja - do odczytu i kasowania błędów powinienem używać kabla USB a do odczytu parametrów adaptera BT (ivini - tech) - ale jest do informacja wstępna. Ma mi to jeszcze potwierdzić ich ekspert - niejaki Avid. Pozdrawiam, Jarek

Opublikowano

Log błędów z BMWhat (aka Carly) nie zawiera stanu licznika przy błędach. Też tak macie?

 

Wydawało mi się, że np. INPA podaje stan licznika przy błędach więc informacja jest, ale BMWhat jej nie pokazuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy macie jakieś informacje na temat tego kiedy będzie funkcja wypalania dpf dostępna na silniki n47?

 

jakieś dwa tygodnie temu gość mi odpisał,że za parę miesięcy... :?

Opublikowano
W BMWhat txt z logiem parametrów silnika wygląda np tak...

Czesc,

on to z automatu zapisuje czy trzeba gdzies to zalaczyc? gdzie pliki sa zapisywane?

Pozdrawiam,

Przemek

 

Trzeba wybrać parametry do zapisu i włączyć logowanie, nie wiem gdzie zapisuje bo nie sprawdzałem tylko po zapisie w aplikacji wybrałem wysłanie logów na email, ale pewnie zapisije do txt w folderze aplikacji na telefonie

 

 

Co do dpf w n47 mi odpisał ze nie wie kiedy będzie ze będą starać się dodawać nowe silniki jak najszybciej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A w tej aplikacji opisy błędów są po polsku czy nie ? Bo zastanawiam się nad kupnem tego zestawu Bmwhat ew. http://allegro.pl/show_item.php?item=4984537210# co bedzie lepsze?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Menu jest po polsku a błędy po angielsku. Aplikacja umożliwia też kodowanie różnych ciekawych funkcji w samochodzie i jest tańsza od tego urządzenia z allegro, wybór należy do Ciebie.

 

PS. jaki model bmw chcesz diagnozować ?

Opublikowano

a taka jedna sprawa czy wam tez czasem dziwne cyferki w parametrach wskazuje i cos dziwnie skacze oraz ze niektorych parametrow nie mozna odczytac?

 

np tego kiedy ostatnia regeneracja filtra dpf byla przy jakim przebiegu? mam tam pusty parametr. odczytuje kablem usb

Opublikowano

Mam zamiar kupic e90 lub e46 i wsumie je bede diagnozowal. A w tej app kodowanie jest przez kabel a iphone tylko przez wifi sie laczy. Glownie chodzi zeby auto przed zakupem sprawdzic i pozniej ewentualnie sie w cos tam pobawic a cenowo jest porownywalne zestaw z inivi i te urzadzenie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

jak wam dziala laczenie bmwhat z bluetooth modulem obd?

 

u mnie sie polaczyl ale cos ma problem w ogole cokolwiek faktycznie diagnozowac i rozpoznawac.

czy to kwestia tego ze to chinski modul ? ;/ dziala komus to na chinskim module obd bluettoth?

Opublikowano

Jam miałem niebieski obd2 na lm327 z wsadem 1.5 i wszystko chodziło ,zgubiłem i kupiłem drugi też z chin z wsadem 2.1 i łączyć się łaczy ale nic pozatym (zero wszystkiego)

Teraz na dniach będę miał koljeny z chin taki jak miałem poprzednio (niebieski lm327 wsad 1.5 )to dam znać czy ten będzie chodził. W chinach na popularnej stronie taki moduł 20zł z przesyłką free shiping .

Opublikowano (edytowane)
jak wam dziala laczenie bmwhat z bluetooth modulem obd?

 

u mnie sie polaczyl ale cos ma problem w ogole cokolwiek faktycznie diagnozowac i rozpoznawac.

czy to kwestia tego ze to chinski modul ? ;/ dziala komus to na chinskim module obd bluettoth?

 

Przeczytaj chociaż kilka stron tematu to nie będziesz musiał pytać. Jednym działa na chińskim drugim nie, zależy od adaptera i od auta, mój chiński (czarny i mały :) - nie pamiętam jaka wersja) z allegro za 30zł działa z moim autem (e91 318d 2008r) dobrze - czyta błędy, koduje, pokazuje parametry ale z innym autem (e90 328i 2008r) juz nie - nie ma stabilnego połączenia, błędy czyta, nie koduje, parametry pokazuje ale bardzo rzadko odświeża...

 

 

EDIT: BMWhat zmieniło nazwę na Carly for BMW

Edytowane przez QsT
Opublikowano

Witam,

 

jestem szczęśliwym posiadaczem e90 z marca 2008 jednak mam problem z połączeniem się przez adapter bluetooth (zarówno z torque pro oraz z bwmhat lite nie można było nawiązać połączenia): http://www.obdinnovations.com/vgate-icar-2-elm327-bluetooth-obd2-diagnostics-scanner/ . Dowiedziałem się dzięki Wam, że może to nie działać w autach po 03.2007 więc zakupiłem kabelek K+DCAN który obsługuje protokoły:

- High-speed D-CAN and PT-CAN (500 kbit/s)

- Low-speed K-CAN (100 kbit/s)

- Standard BMW ports (BMW-OBD-interface)

 

Telefon może nawiązać połączenie tylko w bmwhat jednak po skanowaniu błędów wyświetla błąd połączenia. Natomiast w torque pro próbuję się łączyć, jednak bez skutków i nie można odczytać żadnych informacji. Próbowałem zarówno na pracującym silniku jak i na zgaszonym. Nie mam już pomysłu czemu nie może się poprawnie połączyć...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

 

jestem szczęśliwym posiadaczem e90 z marca 2008 jednak mam problem z połączeniem się przez adapter bluetooth (zarówno z torque pro oraz z bwmhat lite nie można było nawiązać połączenia): http://www.obdinnovations.com/vgate-icar-2-elm327-bluetooth-obd2-diagnostics-scanner/ . Dowiedziałem się dzięki Wam, że może to nie działać w autach po 03.2007 więc zakupiłem kabelek K+DCAN który obsługuje protokoły:

- High-speed D-CAN and PT-CAN (500 kbit/s)

- Low-speed K-CAN (100 kbit/s)

- Standard BMW ports (BMW-OBD-interface)

 

Telefon może nawiązać połączenie tylko w bmwhat jednak po skanowaniu błędów wyświetla błąd połączenia. Natomiast w torque pro próbuję się łączyć, jednak bez skutków i nie można odczytać żadnych informacji. Próbowałem zarówno na pracującym silniku jak i na zgaszonym. Nie mam już pomysłu czemu nie może się poprawnie połączyć...

 

 

Oryginalny adapter bluetooth BMWhat działa z wszystkimi modelami tak że nie potrzebnie kombinujecie z innymi. W mojej e60 z 2008r. wszystko działa, wczoraj podłączałem do E90 z 2011 320d efficient dynamic i wszystko działa bez problemów.

 

http://i59.tinypic.com/o19vo.jpg

Opublikowano

Panowie,

 

A jak to w końcu jest z tym wypalanie DPF i odczytywanie parametrów wtryskiwaczy? Da radę to zrobić?

Opublikowano
Za opcje wypalania DPF trzeba dodatkowo zapłacić i jak narazie nie we wszystkich silnikach jest dostępna. U mnie akurat jeszcze nie ma więc nie mam jak sprawdzić co i jak tam działa dokładnie. Co do parametrów to podaj dokładne parametry ( z angielskiego :)) jakie chcesz sprawdzić to Ci sprawdzę czy jest i czy działa albo zobacz kilka stron tematu w stecz tam wstawiłem filmik ze wszystkimi parametrami do odczytu i widać na nim które parametry się wyświetlają a które nie :)
Opublikowano

Ogólnie chodzi mi o pracę wtrysków :) żeby wiedzieć kiedy jakiś pada itp :)

 

Co do DPF to może wypowie się ktoś, kto ma M47 (163km) czy da radę DPFa wypalić ...

Opublikowano

Tak na szybko znalazłem takie parametry jeśli chodzi o wtryski

Injection quantity raw

Injection quantity current value

Injection rate set point without volume compensation scheme

Injection volume of the pre—1 according to

to quantity adjustment

 

Inne i to czy dobrze się wyświetlają (niektórych mi nie pokazywało dobrze) musiałbyś zobaczyć w filmie o którym pisałem wyżej ponieważ teraz nie mam jak sprawdzić :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.