Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poradziłem sobie po swojemu...

 

Wyszły mi takie kody błędów;

Motor Control:

Engine / Motor

Fault: Info-particle system

Code: 452A

Fault: exhaust regain control

Code: 40E9

 

Rozumiem, że to zapchany DPF i coś z przepływką.

 

ABS / DSC / Brake:

Dynamische Stabilitaets Kontrolle / DSC

Fault: Brake pad wear error: rear axle

Code: 5F13

 

Transmission Control:

Transmission / Getriebe GS 19

ECU OK, no Fault Code

Gear switch / Gangschalter

Fault: sorry, unknown fault

Code: E094

Fault: sorry, unknown fault

Code: E095

Fault: sorry, unknown fault

Code: A830

 

Instrument cluster:

Instrument cluster / Kombiinstrument

Fault: CAN signal fault indicator

Code: A3B1

 

Light/Rain Control:

Rain/light sensor / Regen-Lichtsensor RLS

ECU OK, no Fault Code

Light / Licht

Fault: sorry, unknown fault

Code: 9CC5

 

To będę musiał rozkminić;

Wszystkie udało się skasować - trochę pojeżdżę i zobaczę co się znowu wyświetli;

 

Zobacze tylko czy uda się włączyć monitorowanie stanu DPF bo znając moje szczęście wyjdzie komunikat, że mój interfejs nie umożliwia... ale zobaczymy.

  • Odpowiedzi 838
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siwy1982

Torq nie diagnozuje poprawnie BMW. Na własnej skórze przekonałem się że BMWhat jest bardzo dobre, na torq zero błędów na BMWhat błąd dodatkowej elektrycznej pompy wody, naprawiona pompa błędów 0 ...

Także BMWhat jest bardzo dobre do diagnozowanie BMW. Torq się nadaje ale do VAG...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Torq pokaże błąd pewnie jak się wyświetli checkengine, a zwykłych błędów (mniej istotnych) nie czyta.
Opublikowano

Siwy - jeśli dobrze pamiętam Info-particle system to informacja ze dpf osiągną przebieg przy którym powinien zostać wymieniony, ale nie jestem pewny - tez to mam i chyba gdzieś tak kiedyś wyczytałem

 

Co do diagnostyki to czasem poza bmwhat sprawdzam dodatkowo aplikacją EOBD Facile która przy niektórych błędach pokazuje mi przy jakich parametrach pracy silnika błąd wystąpił

Opublikowano

Powrócił błąd

Fault: Info-particle system

Code: 452A

 

WIęc najpewniej dpf... popróbuję reset zrobić i wypalić...

 

PYTANIE:

CZY MOŻNA WYMUSIĆ WYPALENIE DPF W TRASIE SAMYM KASOWANIEM BŁĘDU?

(GDZIEŚ W NECIE BYŁA TAKA OPINIA).

TUDZIEŻ CZY WYPALANIE POWINNO SIĘ SAMOCZYNNIE WŁĄCZYĆ PRZY OSIĄGNIĘCIU WARUNKÓW PRACY SILNIKA, TEMPERATURY PŁYNU I WYECHU?

 

 

Co ciekawe;

BMWhat po ustaieniu parametrów do monitorowania takich jak dystans od ostatniego wypalania dpf pokazało komunikat, że moje urządzenie BT (mniemam bluetooth) nie przesyła takich informacji;

Z ciekawości ustawiłem do monitorowania jeden banalny parametr w postaci temperatury płynu chłodzacego - i komunikat jest taki sam= zero wyników.

 

DLa odmiany Torque pokazuje parametry pracy silnika... tylko nie ma wskaźnika do DPFa :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co ciekawe;

BMWhat po ustaieniu parametrów do monitorowania takich jak dystans od ostatniego wypalania dpf pokazało komunikat, że moje urządzenie BT (mniemam bluetooth) nie przesyła takich informacji;

Z ciekawości ustawiłem do monitorowania jeden banalny parametr w postaci temperatury płynu chłodzacego - i komunikat jest taki sam= zero wyników.

 

Kilka stron wcześniej opisałem ten problem dość dokładnie.

Opublikowano

Co ciekawe;

BMWhat po ustaieniu parametrów do monitorowania takich jak dystans od ostatniego wypalania dpf pokazało komunikat, że moje urządzenie BT (mniemam bluetooth) nie przesyła takich informacji;

Z ciekawości ustawiłem do monitorowania jeden banalny parametr w postaci temperatury płynu chłodzacego - i komunikat jest taki sam= zero wyników.

 

Kilka stron wcześniej opisałem ten problem dość dokładnie.

 

szukałem i nie widze....???

Opublikowano

Co ciekawe;

BMWhat po ustaieniu parametrów do monitorowania takich jak dystans od ostatniego wypalania dpf pokazało komunikat, że moje urządzenie BT (mniemam bluetooth) nie przesyła takich informacji;

Z ciekawości ustawiłem do monitorowania jeden banalny parametr w postaci temperatury płynu chłodzacego - i komunikat jest taki sam= zero wyników.

 

Kilka stron wcześniej opisałem ten problem dość dokładnie.

 

szukałem i nie widze....???

 

No właśnie - ja też nie mogę znaleźć :(

Opublikowano
guzior2 coś namieszałeś bo napisałem do BMWhat i odpisali że to nie będzie działać podłączone na tym kabelku do iPhone
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
guzior2 coś namieszałeś bo napisałem do BMWhat i odpisali że to nie będzie działać podłączone na tym kabelku do iPhone

 

Jeśli tak to sorry, myslalem ze aplikacja nie rozni sie miedzy androidem a ios.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez guzior2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co ciekawe;

BMWhat po ustaieniu parametrów do monitorowania takich jak dystans od ostatniego wypalania dpf pokazało komunikat, że moje urządzenie BT (mniemam bluetooth) nie przesyła takich informacji;

Z ciekawości ustawiłem do monitorowania jeden banalny parametr w postaci temperatury płynu chłodzacego - i komunikat jest taki sam= zero wyników.

 

szukałem i nie widze....???

 

 

No właśnie - ja też nie mogę znaleźć :(

 

Na stronie 14 opisałem ten sam problem co Ty masz.

Opublikowano

Opis jest; rozwiązania brak = trzeba mieć interfejs dedykowany pod apkę... no to sobie klientów naganiają :D

 

Zdaje się, że takie działanie jest nielegalne - szczególnie, że OBD jest miedzynarodowym standardem.

Trochę zalatuje uzaleznionym łączeniem usług...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ciężko mieć pretensje do twórcy aplikacji,że jego dzieło jest w 100% kompatybilne tylko z jego adapterem,a nie z każdym chińskim. na stronie piszą o tym otwarcie.

a jeżeli ktoś do apki kupuje sobie chiński moduł to robi to na swoje ryzyko.u jednego będzie wszystko działać,u drugiego nie :|

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opis jest; rozwiązania brak = trzeba mieć interfejs dedykowany pod apkę... no to sobie klientów naganiają :D

 

Zdaje się, że takie działanie jest nielegalne - szczególnie, że OBD jest miedzynarodowym standardem.

Trochę zalatuje uzaleznionym łączeniem usług...

 

Nikt nie karze Ci kupować, twój wybór :)

Opublikowano
ciężko mieć pretensje do twórcy aplikacji,że jego dzieło jest w 100% kompatybilne tylko z jego adapterem,a nie z każdym chińskim. na stronie piszą o tym otwarcie.

a jeżeli ktoś do apki kupuje sobie chiński moduł to robi to na swoje ryzyko.u jednego będzie wszystko działać,u drugiego nie :|

 

Jest to połowiczna prawda i powtarzanie bełkotu producenta - głupota powtarzana na oficjalnach stronach nadal jest głupotą, niezaleznie od ilości powtórzeń i "autorytetów" ją powtarzających.

 

 

 

Mój adapter bez problemu podaje na żywo parametry we wszystkich apkach, które testowałem - tylko BMWhat nie przyjmuje z niego danych;

 

Co to oznacza?

Że to nie wina urządzenia tylko konfiguracja aplikacji, która najpewniej rozpoznaje komponent BT po jego producencie i serii, które są podawane w protokołach komunikacyjnych.

Czyli twórca aplikacji celowo ograniczył jej funkcjonalność tylko dla urządzeń zgodnych z deklarowanymi urządzeniami - i to nie do końca jest zgodne z prawem bo to tak jakby z elefonu SAMSUNG można było dzwonić tylko na telefony marki SAMSUNG.

Lub jak by do BMW mozna było wsadzać tylko i wyłącznie oryginalne częśći BMW, bo innych producentów nie przyjmie, lub do kopmutera HP można było podłączyć tylko monitor HP, i myszę, i drukarkę itd...

 

Jest to praktyka monopolistyczna i narusza zasady uczicwej konkurencji bo wyklucza innych producentów ze współpracy niezaleznie od tego, czy urządenie technicznie jest kompatybilne czy nie.

Opublikowano
Mój chiński BT za 30 zł pokazuje parametry bez problemu więc jak widać nic nie jest ograniczone, z kolei w drugim aucie ten sam BT ma straszne opóźnienie w komunikacji np podczas odczytu parametrów silnika - bardzo powoli odświeżają się dane, a przy kodowaniu pokazuje że połączenie nie jest wystarczająco stabilne do kodowania, gdzie w moim aucie jest wszystko ok, więc jak widać nie zależy tylko od BT ale i od auta
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
więc jak potwierdza powyższy wpis ciężko dojść do jednoznacznego wniosku. jak ktoś ma problem z tą aplikacją to niech jej nie używa. proste.
Opublikowano
to niech mi ktos wskaze linka ktory najtanszy z allegro dziala z iphone?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Panowie,

 

Pytanie następujące, czy za pomocą tej apki lub jakiejś innej (najlepiej darmowej lub w miarę taniej) jest możliwość usunięcia błędu airbag + pasy bezpieczeństwa w [e90]?? Czy te wszystkie apki usuwaja tylko błędy check engine?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jakiś inny program wykasuje airbag + pasy? Bo 200 zł za aplikacje trochę dużo.

 

Inpą wykasujesz też wszystkie błędy ale potrzebny jest kabelek który kupisz za ok. 60 zł

Opublikowano
A jakiś inny program wykasuje airbag + pasy? Bo 200 zł za aplikacje trochę dużo.

 

Inpą wykasujesz też wszystkie błędy ale potrzebny jest kabelek który kupisz za ok. 60 zł

 

Dzięki za odpowiedź. Wiem ze przez inpe to wykasuje lecz szukam apki na androida żeby przez bluetootha sobie kasować błędy w swojej e90 z 2005r. Ale z tego co widzę tylko bmwhat z aplikacji na androida ogarnie skasowanie błędów typu airbag i pasy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.