Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie

chce do swojego auta kupić sprężyny obniżające, obecnie mam jakies bo kupiłem z takimi ale jedna z tyłu jest pęknięta no i całkiem inna niz z przodu jeśłi chodzi o sztywnosć wiec zdecydowałem sie na wymianę kompletu.

 

Jakie sprężyny proponowalibyście mi?? http://moto.allegro.pl/eibach-spreżyny-bmw-e46-sedan-330d-i2964721611.html

to jest obiżenie o 30mm przód/20-25mm tył. Jak to będzie wyglądać?? robił ktośs już coś takiego z was??

nie chciałbym żeby tył był niżej od przodu bo mam tak teraz i nie za fajnie to wygląda;/

 

dodam że mam oryginalne amory blistein B4 no i nie wiem czy przód zostawic i kupić tylko na tył tylko ze nie mam pojęcia jakie są z przodu;/

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

hmm nie zrozumieliśmy się, mam juz obniżone auto i nie chce nizej tylko chciałbym wymienić springi na nowe bo aktualnie tył popękany a przód jest całkiem inny więc wole kupić cały komplet o tej samej charakterystyce pracy.

 

a chciałbym zobaczyć na fotkach u kogoś kto o tyle obniżył, jak by wyglądało obniżenie np -35/20 H&R http://allegro.pl/show_item.php?item=3106793010

nie chciałbym podnosić auta bo podoba mi się jak jest no i twardość jest w miarę optymalna:)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy pomóżcie mi.

 

Jeździł ktoś na sprężynach od H&R i na Eybach?? duża różnica w twardości?? czy te H&R są bardzo twarde czy da się jeździć przy obniżeniu -35/-20???

Opublikowano

Najważniejsze pytanie ... amory masz serie czy sportowe dostosowanie podawozia?

Bo jak seria to lipa.

Ja oczywiście jestem za taczką trącą wahaczami a nie kosmicznymi zderzakami ale niestety nie mogę i pozostaje jak mam, także z mojej strony mogę polecić sportowe dostosowanie podwozia - amory + sprężyny, wahacz też jest inny - dokładnie nie wiem czy to to samo co mPak zawias.

 

Eibach-y miałem 12 lat temu z amorami seryjnmymi w japończyku i było niżej ale miękko i amory poszły półroczne.

Miałem w vw 4 lata temu hr używkę amory + sprężyny, z fury z niemiec bo komuś było za twardo a mi pasowało, nisko i twardo.

Opublikowano

Wkładaj i się nie zastanawiaj. Obie firmy robią dobre sprężyny. Eibach będzie ciutkę bardziej komfortowy, szczególnie ten z czarnej serii Pro Kit, bo są jeszcze czerwone i bodaj o tym samym obniżeniu też.

 

Przy takim obniżeniu nie musisz zmieniać amortyzatorów, choć moim zdaniem powinieneś. Jak nie chcesz wpędzać się w koszty to amorki włóż MTS Technik.

Spokojnie na takim zawieszeniu idzie się po Polsce poruszać. Jest dość zbliżone komfortem do seryjnego Mpaka.

 

PS: Przy wymianie zawiasu dobrze wymienić poduszki amortyzatorów, gumy i odboje.

Opublikowano
Szczerze polecam springi H&R -35mm/-20mm. Wszystko na amortyzatorach Bilstein B4. Auto nabiera sportowej elegancji i klasy w najwyższej postaci. Polecam!
Opublikowano

B4 nie sa przystosowane do obnizania, szybciej poleca niz krotsze amoryzatory niestety, ale jak sie juz takie ma, to mozna.

Z bilsteina do gleby od B6 w gore ;).

Opublikowano

Dzieki chlopaki, juz mialem kupione amory blistein b4 wiec je zaloze no i wybieram h&r :) zobaczymy jak to bedzie:)

 

Jeszcze raz wielkie dzieki:-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.