Skocz do zawartości

[e46] 320i powyżej 140km/h zimne powietrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam tak jak w temacie jadąc powyżej 140km/h z nawiewów leci mi dosłownie lodowate powietrze :cry2: tak jak by je łapał po prostu z dworu, kombinowałem na wszystkie sposoby ustawiałem na 32 stopnie włączałem auto i nic manualnie ustawiałem i też nic :?: . Dodam jeszcze że jak auto stoi przytrzymam je jakiś czas tak na 4,5 tyś obrotów to leci cieplutkie. Panowie proszę o pomoc !
Opublikowano

Wejdź w zegarach na test nr 7.1 i zobacz temp płynu chłodniczego. Może być tak że jest do wymiany termostat i na trasie wychładza się do tego stopnia że leci zimne powietrze (temp w teście będzie spadać na trasie).

Jeżeli na trasie temp jest w porządku a leci zimne to może być zapowietrzony układ chłodzenia.

Opublikowano
Czyli sprawdzić temp w mieście jak się zagrzeje silnik i sprawdzić na trasie jak już przelecę dobry kawałek i dam jej po garach wtedy zatrzymać się na chwile i sprawdzić tak ? odpowietrzałem układ ale być może źle jaki macie dobry sposób na odpowietrzenie ?
Opublikowano

Włącz sobie ten test i będzie cały czas wyświetlać się temp do póki ponownie nie uruchomisz silnika.

Np. u mnie w benzynie trzyma 96C a na walniętym termostacie teraz w zimę po 40minutach jazdy po mieście lewie doszło do 86C dopiero na postoju i obrotach 4tys złapało 96C.

Na trasie jak by spadło poniżej 90C to termostat do wymiany.

Tak samo jest pewnie u Ciebie.

Opublikowano
spoko dziś jak będę wracał do domu to włączę i zdam relacje ale to będzie odcinek 10km po mieście gdzie max może będę jechał 70
Opublikowano
Sprawa wygląda tak, włączyłem test 7.1 pokazało -50 domyślam się ze nie chodzi o minus 50 tylko ze to po prostu myślni czy coś tam auto pochodziło z 3 minutki zawsze tak robię za nim ruszę no i przejechałem jakieś 2km wzrosło do 70 gdy się zatrzymałem postałem chwile oczywiście nie gasiłem silnika spadło do 65 potem przejechałem jakieś 4,5 km wzrosło jedynie do 70 nie wiem czy to coś da w zdiagnozowaniu mojego "problemu" ale zdaje relacje hehe w przyszłą niedziele będę robił trasę prawie 200 km tam jak zwykle ja przegonie i zobaczę czy tak jak kolega wyżej pisał spadnie poniżej 90.
Opublikowano
tam jest jeszcze taki zaworek i on decyduje jeszcze o tym gdzie jakie powietrze ma leciec i moze on byc walniety bo skoro temp trzyma na zegarach to raczej termostat jest dobry tak mi sie przynajmniej wydaje a ten zaworek to znajduje sie pod filtrem powietrza nie wiem jak to sie dokladnie nazywa
Opublikowano
Wskaźnik pion pokazuje już przy 70 stopniach. Prawidlowo działający termostat to 90 i ponad stopni.
Opublikowano

czyli to moze byc termostat ale tem pierwszy a nie EGR?? na innych forach pisali ze termostaty wymienili i nic

nagrzewnica byla plukana i nic moze jakis czujnik??

czy to napewno termostat weze doprowadzajace plyn chlodniczy sa gorace w malym obiegu:/

Opublikowano
powiem jeszcze ze jak wezme przelacze na obieg zamkniety to ladnie grzeje tylko szyby paruja a na automatucznym obiegu jest lepiej , najgozej jak wlacze z zewnatrz to zima w aucie:/ i czym zimniej na dworze tym zimniej w aucie
Opublikowano
wymienilem elektryczny podgrzewacz wody i zobaczymy co bedzie naracze jest super praejechalem 4 km i silnik sie nagrzal ale to bylo przy temperaturze zewnetrznej 3 stopnie i wyjechalem z garazu wiec napisze co bedzie jak wyjade w mroz i normalnie z pod bloku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.