Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i niby mozna stwierdzic w jakiej jest kondycji i czy za niedlugo bedzie trzeba wylozyc pare zl

Byłoby super gdyby DIS podał informacje, że jeszcze tyle i tyle przelotu zostało do awarii :wink: ale niestety tak nie ma. Musisz po prostu wiedzieć na jakie parametry patrzeć w odniesieniu do temperatury i obrotów silnika. Dopiero wtedy będzie w 99% pewne jaka jest kondycja pompy. No i pozostaje jeszcze diagnoza hydrauliczno-mechaniczna.

Opublikowano
i niby mozna stwierdzic w jakiej jest kondycji i czy za niedlugo bedzie trzeba wylozyc pare zl ...

Musze zakupic kabel.. :D

 

Dzieki za info..

test w DISie nie powie Ci kiedy skończy się pompa tylko da ogólny obraz z pracy jej najważniejszych elemementów ... jedynie sprawdzenie pompy na stole jest w pełni wiarygodnym testem , czyli musiałby ją wyciągnąć ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
i niby mozna stwierdzic w jakiej jest kondycji i czy za niedlugo bedzie trzeba wylozyc pare zl ...

Musze zakupic kabel.. :D

 

Dzieki za info..

test w DISie nie powie Ci kiedy skończy się pompa tylko da ogólny obraz z pracy jej najważniejszych elemementów ... jedynie sprawdzenie pompy na stole jest w pełni wiarygodnym testem , czyli musiałby ją wyciągnąć ...

 

Podepne sie pod temat, TC i yoshimura01 piszecie o tescie pompy w DISie, zastanawiam sie nad kondycja mojej pompy i czy zostala dobrze zalozona, robilem jeden z testow w disie, nie pamietam nazwy, wynikiem byl chyba stopnie i podany zakres w ktorych wynik powinien sie miescic, na 0% i 50% w 50 w moim przypadku sie miescila, przy 0% niestety nie, co mam z tego rozumiec, pompa zostala zle zalozona czy jest na wykonczeniu ?

Opublikowano

Nie byla regenerowana, jedyne co to gdy byla wyciagnieta sprawdzili ja (ponoc) i wymienili czujnik obrotow walka. za co skasowali 600 zl....

 

Nie osiagane setpointy moga wskazywac na zle zablokowany rozrzad przy zakladaniu pompy ? Auto jezdzi dobrze, moc ma, spalanie niskie, njedynym problemem jest to ze po zagrzaniu obroty na postoju sa na wysokosci 1100 rpm, czy pompa moze byc tego powodem ?

Opublikowano

z tego co pamietam po wymontowaniu, pompa po sprawdzeniu byla oczywiscie ustawiona i zablokowana, nie mielismy oryginalnej blokady kola zamachowego wiec sobie dorobilismy. mam zdjecia z testow pompy w disie, zalozylem do tego temat, jesli mozesz to prosze o wypowiedz :

 

viewtopic.php?f=69&t=208087

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.