Skocz do zawartości

E38 750 brak mocy, strzelanie z wydechu


Sterna_e39

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam nietypowy problem z moją 750, po wymianie uszczelek pod głowicami zaczeły dziać się cyrki z praca silnika. Mianowicie czasami silnik pracuje cały a czasami nie działa jedna przepustnica i chodzi na jednej stronie tylko. A nawet jak działa niby cały silnik to i tak nie chodzi na wszystkich cylindrach bo czuc że delikatnie się dławi. Jak się zagrzeje to po dość dynamicznej jeździe strzela z wydechu. Następny problem jest taki że są kłopoty z odpaleniem czasami ale nie zawsze, raz pali ładnie a czasami kręci i kręci i czuć tylko paliwo a nie chce odpalić. Następny problem jest taki że skrzynia nie zrzuca na pierwszy bieg i jak się rusza to nie idzie jak potrzeba, dopiero od 70-80 km idzie znacznie lepiej, na sporcie nie ma róźnicy. Dodam że podłączany był do komputera i jedynie co to wychodzi że przepływomierz jest uszkodzony a reszta jest ok. Przed tym remontem wszystko było jak trzeba a teraz taka lipa :mad2: :mad2: ma ktoś jakieś propozycję??
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko:

 

W V12 czuć że jakiś cylinder nie chodzi dość dobrze na wolnych obrotach w środku, wybuchy są tak rzadko że je po prostu słychać (to na zewnątrz)

Na zewnątrz po głosie z rury (lewa i prawa) usłyszysz gdzie brakuje cylindra (lub większej ilości), na lewo i prawo idzie po 6 a wybuchy

są 2x rzadziej - wszystko słychać :)

 

Ja bym stawiał (bardzo optymistycznie) na kabelek do świecy żeby poruszać jak już strona będzie znana i możliwe że to to

strzelanie wydechu to niespalone paliwo z tego cylindra trafiające do katalizatora/rur i tam wybucha co jakiś czas (uwaga może uszkodzić katalizator)

 

reszta opcji nie znam... świeca się uszkodziła, kolejność kabelków? a jak nie to już gorzej

nawet jak by się woda do cylindra nalała (z układu chłodzenia, bo coś spitolone) to po małej chwili powinno działać.

 

To jest dośw. bazujące nie na mojej 750 ale na innym :) ale jak kupowałem v12 to czaaaaaasami nie wszystkie paliły (słychać) i skrzynia

wtedy trochę gorzej chodzi (mniej płynnie, bo źle dobiera do mocy), tylko ja mam jakąś inną bo nie ma sport, tylko PRND i M, na kompie

tego nie widać bo kontrola silnika jakaś taka niepełna tu jest, ale to dość prosty silnik jest bez żadnych cudów

 

przepływomierz, nie wiem jaki ma wpływ może mieć (nie znam się) , u mnie jakaś duperelka była która myliła kompa i ciśnienia jakieś

nie tak powietrza dolotowego (chyba) i wtedy czasami sobie wchodził w tryb "nie działam na wszystkie" (oczywiście nie zgłaszał tego elektronice)

to może być i to... albo jakaś rurka nieszczelna i ciśnienia nie takie?

 

 

Edit:

Co do 1 biegu, mam wrażenie że skrzynia wie że lód jest i celowo startuje z 2, przynajmniej u mnie jak poślizgnie to potem już z 2 staruje

jak jest ujemna temperatura (nie znam dokładnie zależności, ale wygląda jak by to celowo robił)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.