Skocz do zawartości

Luźny przewód w wiązce m50b25


gandziorz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie mam problem z elektryką m50b25 bez vanosa na kompie bosch.

Mam luźny przewód zakończony oczkiem koloru zielony z czarnym paskiem wychodzący z wiązki przewodu.

Nagrałem filmik i jest on pokazany: http://www.youtube.com/watch?v=yyvuT15VKto

 

Czy ktoś mi podpowie do czego on jest? Schematu elektrycznego znaleźć nie mogę na necie od m50.

 

Dodatkowo zamieszczam zdjęcia:

http://s14.postimage.org/fs8arpd7x/20130120127.jpg

http://s9.postimage.org/9ag45qty3/20130120128.jpg

 

Dodam że w tej dużej okrągłej wtyczce silnika to PIN 15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wygląda na kabel od automatu rozrusznika.Co do bagnetu z linku to musi być luzny bo tam jest tylko oring.Jak go przykręcisz do kolektora to jest sztywny;)
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na kabel od automatu rozrusznika.Co do bagnetu z linku to musi być luzny bo tam jest tylko oring.Jak go przykręcisz do kolektora to jest sztywny;)

Dzięki kolego ale nie mam blaszki która trzyma bagnetu i będę sam docinał.

 

Co do rozrusznika kolega z e30 podał mi to:

http://i272.photobucket.com/albums/jj172/Stealth-R/bmw%20e30/230620091047.jpg

 

Tym że ja mam u siebie tak:

http://s9.postimage.org/olat2jkt7/20130120133.jpg

 

Czarne kółko: masa

Czerwone kółko: plus

Niebieski kwadracik: PIN 18 w złączu (w opisie wynika że "START")

 

W takim razie albo mam rozrusznik nie ten, albo ten kabelek należy zaślepić? K... sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...
Witam odgrzeje trochę temat mam ten sam problem zrobiłem swap z 1.8is na m50b25 nv i w wiążące pod kolektorami jest przewód zielony z czarnym paskiem zakończony oczkiem na srobke 5/6 , dodam że ja u siebie walczę z obrotomierzem bo raz działa raz nie i zastanawiam się czy ten przewód może mieć na to jakiś wpływ , ponieważ gdy włączę wszystko co możliwe w aucie to obrotomierz i ekonomizer działa czyli wynika jak by pod pełnym obciążenie zegar działa ktoś ma pomysł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.