Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Według producenta łączy ze wszystkimi dostępnymi softami pod USB, a więc powinien obsłużyć BMWScanner. Dopytaj dla pewności sprzedawcę sprzętu, ale z danych wynika że da radę.
Opublikowano
Witam Yoshi mam pytanie do Ciebie czy BMW Scanner pójdzie na tym kablu??

http://moto.allegro.pl/interfejs-multi-vw-audi-opel-bmw-fiat-alfa-renault-i2905114744.html

i ogólnie co sadzisz o tym interfejsie :D

Kabel głównie ma słuzyc do BMW 330D 2002 m57

 

Ja mam od nich tylko do BMW za 45zl.

Raz przyslali mi uszkodzony ale wymiana bez zajakniecia.

Potem dostalem dobry.

 

Maja stare stery dolaczone etc. Ale nie ma nic, czego nie daloby sie samemu rozwiazac ;).

Na plus, ze nie ma tylko tepo pozwieranych pinow i wykrywa naprawde zaplon.

Opublikowano
witam po telefonie do sprzedawcy okazało sie ze kabel nie wykrywa zapłonu i działa tylko z inpa co ciekawe odradzil mi jego kupna :D
KOZIOL
Opublikowano

No ten super multi hiper do wszystkiego to zapewne tak... Chociaz mogliby sie zdecydowac, bo jest napisane w aukcji, ze DIS tez dziala.

 

Ten specjalnie do BMW, ktory oferuja, wykrywa wszystko i dziala ze wszystkim. Nawet w aukcji jest to napisane.

Kosztuje, jak tez pisalem, 45zl bodajze.

Opublikowano (edytowane)

edyta: z inpą poradziłem sobie.

 

Mam pytanie odnośnie kasowania błędów. Nie wiem czy ktoś wcześniej zaglądał do kompa w moim autku i zastanawiam sie czy lepiej pierwszym razem usunąć wszystkie błędy i potem ewentualnie zobaczyć czy pojawi sie znów któryś ze skasowanych?

Edytowane przez seba1b
Opublikowano
poszukaj kolegi Trandolf na forum ma wszystko co trzeba w podpisie ma linki do sciagniecia z chomika :cool2: :cool2:
KOZIOL
Opublikowano
zastanawiam sie czy lepiej pierwszym razem usunąć wszystkie błędy i potem ewentualnie zobaczyć czy pojawi sie znów któryś ze skasowanych?

Spokojnie wyczyść rejestr. Te które wynikają z powodu zwarcia wyłapie od razu po ponownym włączeniu zapłonu. Te które wychodzą poza tolerancje skal zostaną wychwycone w czasie pracy silnika pod obciążeniem.

Opublikowano
OK a da sie jakoś w tej inpie za jednym rzutem sczytać wszystkie błędy ze wszystkich modułów? Czy trzeba każdy z osobna przeglądać?
Opublikowano (edytowane)

dobra już wszystko sobie rozkminiłem (chyba :))

 

Miał bym tylko jedną prośbę, gdyby ktoś ogarnięty mógł mi podsumować te screeny czy wszystko jest ok czy coś niedomaga?

 

http://img10.imageshack.us/img10/417/66400162.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/7250/42743834.jpg

http://img43.imageshack.us/img43/1166/76699418.jpg

http://img541.imageshack.us/img541/121/25506915.jpg

 

Nie znam sie na tym ale 4 pomiar troche mnie martwi, ponieważ jak jechałem Benią to przy przyśpieszaniu wartość cylindra 1 leciała bardzo wysoko, natomiast cylinder 3 pokazywał momentami spory -

 

2 i 4 trzymały chyba swoją wartość, przynajmniej mi sie nie rzucały w oczy.

Edytowane przez seba1b
Opublikowano

1) Za niska temp silnika - termostat EGR sprawdz bo na gorze jest i latwo sprawdzic dmuchajac, jak to nie on, to glowny do wymiany

 

2) Predkosci obrotowe nierowne, szczegolnie nisko na cylindrze 1. To moze byc spowodowane ktoryms wtryskiem ale rownie dobrze mozesz miec wydmuchana podkladke miedziana pod wtryskiem np.

 

2) No te dwa wtryski 2 i 4 sa niby w normie ale jak mocno skacze to bym chociaz zdemontowal i do mycia oddal a jak sie nie poprawi to wymienil.

Mycie + sprawdzenie 50zl, wiec nie majatek niby. Roznica moze byc spora.

Opublikowano

ok dzięki, z temperaturą jest wszystko ok i trzyma 90stopni ( sprawdzałem na teście) Tu może jest za niska bo wyjechałem rozgrzać zimny motor i jak tylko strzałka byłą w pionie to zjechałem do garażu.

 

Właśnie kiedyś jak zdjąłem pokrywę silnika to w okolicy wtrysków widziałeś ślady ropy, wiec coś na rzeczy jest. Jak zrobi sie cieplej i będę miał czas to muszę sie tym zająć dla świętego spokoju. Do tego czasu chyba nic poważnego nie powinno sie dziać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.