Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

-odprężanie silnika

-trzeba zrobić kolektor wydechowy

-montaż turba

-trzeba gdzieś wcinkę zrobić pod smarowanie myślałem pod filtr oleju jakąś podstawkę

-ic+węże

-zmiana wtryskiwaczy

-no i najważniejsze strojenie:D

Opublikowano

Rozmawiałem z gościem co miał uturbione m50b25 powiedział mi że przybliżeniu ok. 10++ tys. zł włożył bo zawsze międzyczasie coś się wysrało itp.trzebabyło coś dorobić itd.

Fakt że laczki 225 to do 120km/h szukały trakcji. widziałem jak się na 400m ścigał z ori e36 m3 i dostał baty a miał moc niby większą,

X2 M35i
Opublikowano
mniej więcej wiem jaki jest tego koszt.. co do tego to zależy od wystrojenia turbiny wtrysków itd. ja chce jak na razie soft turbo bez zakuwania góra 0,6-0,7 bara więc 15 tysi na pewno to nie wyniesie
Opublikowano
mniej więcej wiem jaki jest tego koszt.. co do tego to zależy od wystrojenia turbiny wtrysków itd. ja chce jak na razie soft turbo bez zakuwania góra 0,6-0,7 bara więc 15 tysi na pewno to nie wyniesie

Mozesz zrobić tak do 0.5bara mozesz na seryjnym bez ruszania silnika i reszty , do 0.9bara na seryjnym silniku po odprężeniu i sprzęgle m57 wtedy koszta rosną razy dwa w prównaniu do 0.5 bara . Będziesz robił sam czy komuś dajesz ??

Opublikowano
raczej z mechanikiem znajomym.. planowałem koło 0.6-0.7 bara na początek ale odprężenie rzecz normalna.. czytałem ostatnio seria sprzęgło za wiele nie wytrzymuje.. koło przetoczone od m50 + tarcza, spiek m50b28+ docisk m57
Opublikowano
raczej z mechanikiem znajomym.. planowałem koło 0.6-0.7 bara na początek ale odprężenie rzecz normalna.. czytałem ostatnio seria sprzęgło za wiele nie wytrzymuje.. koło przetoczone od m50 + tarcza, spiek m50b28+ docisk m57

Jak odprężysz to nie warto ładować 0.6 tylko od razu około 0.9 bo koszta te same a mocy więcej najważniejsze to dobrze dobrać turbo najlepsze do tego silnika jest HX35 ,GT35(może być replika) ,k27 polecam z małą stroną gorącą szybciej wstaje

Opublikowano
na 0,9 do 400KM ;) bez zakowania.Całosc nie jest trudna ale wymagu czasu i najwazniejsze $$$$$ i to troche. Umowmy sie to nie jest tanie hobby ale przyjemnosc z 400 KM w buni to cos pieknego ;)
Opublikowano (edytowane)

400 to już więcej niż przewidywałem (myślałem o 280-320) ale więcej nie zaszkodzi;D widziałem e36 k64 miał właśnie bez zakucia coś koło 400

że czasu potrzeba to jest normalne;) i tak najpierw muszę ją polakierować całą xD

Edytowane przez grzybek9307
Opublikowano
na 0,9 do 400KM ;) bez zakuwania.Całosc nie jest trudna ale wymagu czasu i najwazniejsze $$$$$ i to troche. Umowmy sie to nie jest tanie hobby ale przyjemnosc z 400 KM w buni to cos pieknego ;)

 

 

Hahaha Kto ci takich pierdół naopowiadał 1bar na m50 i 400 kucy ...Proszę cię ..Za dużo naczytałeś się na forach hahaha. Masakra .Podziwiam ludzi którzy mają wiedzę tylko teoretyczną

 

 

Nie ma szans na 400 koni bez zakucia silnika. Tzn możesz włożyć wał m52b28,korby m50b25 non vanos,tłoki m52b28 (są kłute) ale nie pociągnie to długo. Silnik wtedy jest mocno wysilony .Zakucie to podstawa kolego

 

lepiej nie wprowadzaj w błąd.Już nakierowałem kolegę na co ma spojrzeć

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

jeżli chcesz to możesz wsadzić kompressor Eaton m62 ,wiem kto ma gotowy zestaw,ale do tego musisz założyć : Intercooler,dump valve, sonde LC1 szerokopasmową,

 

Trzeba to wystroić bo jakby nie patrzeć większy napływ powietrza potrzebuje większej dawki paliwa. Możesz iść w ECU master 3 lub 2.Nie dam se głowy uciąć ale powinno się dać zmodyfikować mapy zapłonowe jeśli masz sterownik na boschu 413 chyba że nie masz vanosa to 402-405.Ale z tego co wiem to najczęściej podpina się ECU master i się ustawia miesznkę AFR

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

jeżli chcesz to możesz wsadzić kompressor Eaton m62 ,wiem kto ma gotowy zestaw,ale do tego musisz założyć : Intercooler,dump valve, sonde LC1 szerokopasmową,

 

Trzeba to wystroić bo jakby nie patrzeć większy napływ powietrza potrzebuje większej dawki paliwa. Możesz iść w ECU master 3 lub 2.Nie dam se głowy uciąć ale powinno się dać zmodyfikować mapy zapłonowe jeśli masz sterownik na boschu 413 chyba że nie masz vanosa to 402-405.Ale z tego co wiem to najczęściej podpina się ECU master i się ustawia miesznkę AFR

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Djaquaz prosze cie;p zobacz jak k64 smiga na czyms takim i pogadamy czy kolega bajor ;) widziałem nie czytałem ! Jechałem nie ogladałem i powiem ci ze 400 kucy robi swoje a wał z m52 jest gorszy od m50 poczytaj na str k64.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.