Skocz do zawartości

e92 335i problem skrzynia/engine check/doswietlanie zakretow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Błąd skrzyni i przestawienie w tryb awaryjny może również być powodem przegrzania oleju w skrzyni.Ja miałem taki przypadek jeszcze w e90 jak driftowałem zimą i przegrzałem skrzynię,ostudziłem auto i wszystko wróciło do normy.Czy nie butowałeś co chwile na kick-downie albo nie bawiłeś się dużo łopatkami lub lewarkiem na manualu?

 

To by sie zgadzalo do tego przecietego lekko przewodu olejowego chlodnicy skrzyni biegow- stad przegrzanie oleju, poniewaz po lekkm spuszczeniu ,ze skrzyni smierdzi spalenizna. Co do tego przewodu- auto jest cale opryskane olejem od dolu. Mozliwe,ze stad wyskoczyl ten problem, ze wzg na cisnienia. Okaze sie wnast tyg, poniewaz s tawiam go do serwisu. Na pewno od tego zaczne- jesli bedzie okej to byloby super!

 

 

PS Loona wiem dziekuje Kolego! Mysle,ze jakos to przezyje (ten zakup) i dam sobie rade!:)

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jesli z autka dlugotrwale uciekal olej i autko jest ... "cale opryskane olejem od dolu"

To ja bym sie martwil czy w silniku cos sie nie zatarlo oraz w samej skrzyni...

Jak to mozliwe ze rura od chlodnicy oleju ASB byla lekko pogieta?! to je amelinium stal czy guma?

 

 

Co w koncu postanowiles? Jaka bedzie diagnoza naprawy i koszta

Jesli wyrobisz sie w mniej niz 20k to sumarycznie wyjdzie Ci mniej wiecej tyle co za uczciwy egzemplarz w PL

 

...jesli wsio bedzie ok i nic wiecej sie dziac nie bedzie....

Opublikowano
to jest przewod gumowy od chlopdnicy oleju skrzyni biegow! Przed zakupem auto bylo czyste od dolu, poniewaz sprawdzalem je w stacji diagnostycznej. Takze zrobilo to sie na trasie. Po prostu podczas naprawy samochodu ktos nie "wczepil" dobrze tego przewodu i otarl sie o jedno z kol w silniku..
Opublikowano
Najlepiej kup cały zestaw tzn olej miska z filtrem oraz uszczelki

Dobrze gadasz. Tanio oryginalne miski zf ma użytkownik gorik79. Polecam bo sam u niego wymieniłem:) oleje też ma;)

Opublikowano
Tak koniecznie, czytalem o tym,ze to wszystko razem sie wymienia tylko nie iwedzialem czy kupic to samodzielnie czy zostawic to serwiowi.. Juz pisze do kolegi! Dziekowa
Opublikowano

za daleko, w koncu zaczynam od wymiany przewodu, olejow (i wszystkiego z tym zwiazane, miski, uszczelki). Powinno byc wtedy gotowe do podpiecia pod kompa.

PS.

Najlepiej kup cały zestaw tzn olej miska z filtrem oraz uszczelki

Dobrze gadasz. Tanio oryginalne miski zf ma użytkownik gorik79. Polecam bo sam u niego wymieniłem:) oleje też ma;)

Dzieki Wujekwadus, odezwalem sie do Kolegi i we wtorek powinienem miec kompletna paczke do wymiany oleju!;)

Opublikowano

maly update:

Dzisiaj odebralem auto z serwisu. Okazalo sie,ze tylko przewod i dzisiaj W KONCU cieszylem sie nowo nabytym autem!:) Po skasowaniu bledow engine check juz sie nie pojawil ( chociaz dzisiaj zostala dobrze wytestowana:) ). Za to pali sie dalej ten blad doswietlania zakretow ale po wstepnej diagnozie : mozliwe, ze ta lampa ( od str pasazera, w ktorej nie dziala doswietlanie) mogla byc wymieniony na zwykly bixenon bez doswietlania. No nic na razie sie pali zobaczymy na czasie wezme sie za ten problem.

 

Tak czy inaczej, okazalo sie,ze nie jest tak zle ;)

 

PS. Dziekuje wszystkim, ktorzy starali sie pomoc!!!!:)

Opublikowano

Przyjrzyj się tej lampie z bliska to zobaczysz czy to zwykły bixenon czy lampa z doświetlaniem zakrętów. Na tych z doświetlaniem jest napisane wewnętrz "BMW Dynamic Xenon"

 

http://swiatla.arbiter.pl/files/g/2_860967791_IMG_0471_.jpg

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Lampa to tam pikuś i naprawisz na pewno, dobrze, że udało się naprawić to co najważniejsze :cool2:. I miejmy nadzieję, że to rzeczywiście było przyczyną wyświetlania "check engine".
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Lampa to tam pikuś i naprawisz na pewno, dobrze, że udało się naprawić to co najważniejsze :cool2:. I miejmy nadzieję, że to rzeczywiście było przyczyną wyświetlania "check engine".

 

To byly dwa niezalezne bledy na wyswietlaczu, komputerze. Engine check - szarpal przy gwaltownym przyspieszaniu gdy zrobilo sie kick down, po czym trzeba bylo zatrzymac sie by wylaczyc i ponownie wlaczyc samochod- wtedy problem znikal. Po skasowaniu bledu na komputerze nic sie nie pojawilo i idzie dobrze do przodu;)

 

Lampa to blad doswietlania zakretow- jak i byl tak i jest. Ale na czasie tez zostanie zrobione.

 

Kolejna rzecz do wymiany to tarcze, krzywe. Przy hamowaniu strasznie bije kierownica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.