Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema!

Wymieniłem już czujnik położenia wału (używany) i teraz normalnie od strzała odpala, moc jest cały czas, ale teraz kolejny problem. Po wymianie zaczął mi nie równo pracować na luzie, mianowicie jak chodzi to obroty potrafią co jakieś 30 sek z 800 skoczyć na 1000 i za chwile opadają, też słychać troche nie równą prace silnika, że od czasu do czasu coś stuknie, trzęśnie budą, itp ale nie zgaśnie. Słychać też takie pyrkanie z wydechu (świece nowe). Przy jeździe nic się nie dzieje, moc w każdym zakresie obrotów jedynie na wolnych tak dziwnie zaczyna chodzić. Na obroty ładnie się wkręca i nie przycina. Może to być od tego, że mój tata wyrzucił takie o to coś?

http://imageshack.us/a/img807/8913/dsc00079o.jpg miałem to u mnie zamontowane, a jak czytałem to tylko w e34 było takie coś.

Opublikowano
Popryskaj Plakiem po silniku, ewentualnie jak gdzieś kupisz samostart to nim. Zaraz znajdziesz nieszczelność w dolocie.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja zgubiłem korek wlewu oleju i stąd ta nierówna praca silnika.Dziś podnoszę maskę,a tu go niema :( Kupiłem go w FUX BMW polecam gościa!!!!

Koszt 30 zł i już BMW śmiga jak dawniej !

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
Proponuję podłączyć auto pod kompa i jeśli będziesz miał błędy wskazujące na problem z mieszanką, sondami lambda w obydwu bankach ("trójkach" cylindrów), to na 99,9% masz nieszczelność na rurce od układu odpowietrzenia skrzyni korbowej (to jest błąd opisany w TIS jako pierwsza kwestia do sprawdzenia). W moim aucie ta rurka w pobliżu zagięcia zrobiło się takie "wciągnięcie" i na jego dnie była maleńka szczelina, prze którą ciągło lewe powietrze. Ta rurka jest pod prawą (stojąc naprzeciw przodu auta) osłoną silnika. Te rurki od początku produkcji były wadliwe, wystarczy wymiana (ok. 5-10 min) i po bólu... Ja tez tak miałem, że na wolnych obrotach czasami rzucało lewarkiem, czasami buda się zatrzęsła, a czasami na skrzyżowaniu przed światłami silnik wpadał w rezonans i był taki efekt, jakby wyskoczyły 2-3 gary... podczas jazdy było wszystko OK.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Ja zgubiłem korek wlewu oleju i stąd ta nierówna praca silnika.Dziś podnoszę maskę,a tu go niema :( Kupiłem go w FUX BMW polecam gościa!!!!

Koszt 30 zł i już BMW śmiga jak dawniej !

 

Hehe :D To ile bez korka jeździłeś? :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.