Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o pomoc odnośnie katalizatora, dokładnie chodzi mi o wersje euro3.

Zapchał mi się kat, wiec zmuszony byłem go usunąć, a dokładnie w tej chwili została się tylko pucha bo wkład wysypany.

Pomijając teraz lekkie klekotanie("echo") dochodzące z pustej puchy, oczywiście jestem za tym żeby kat wrócił na swoje miejsce i tu moje pytanie.

W ASO koszt 4000tyś, używanych kompletnie brak bo już od dłuższego czasu obserwuje all., a nawet jak by był to może i w takim samym stanie jak mój.

Czy można zastosować jakiś uniwersalny,odpowiedni do pojemności. Jak tak to jaki? Może już ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po pierwsze nie "tyś" tylko "tys." a po drugie 4000tys. to 4 miliony, więc nie wiem w jakim ASO pytałeś o cenę, ale chyba coś Ci się pomyliło.
Opublikowano
Po pierwsze nie "tyś" tylko "tys." a po drugie 4000tys. to 4 miliony, więc nie wiem w jakim ASO pytałeś o cenę, ale chyba coś Ci się pomyliło.

 

Wielkie dzięki ze wyłapałeś tą literówkę, bo dokładnie o taką odp mi chodziło.

Opublikowano
po co ci kat wstaw rurke z nierdzewki zrob klasyczny przelot i po problemie, zle zrobiles ze zostawiles pusta puszke trzeba bylo wyciac w pizdziet i wstawic rure odrazu dzwiek twojej buni sie zmieni bedzie przyjemnie ryczalo z rury a roznicy nie poczujesz zadnej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.