Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy ten termost egr jest inny do wersji 136 km i 150km

czy taki sam bo na allegro nie mogę znalezć do mojej 150 konnej wersji

 

Tak, powodem moze byc termostat EGR jak najbardziej.

Albo glowny ale jak wymieniony to nie ma sensu drugi raz raczej.

 

Oczywiscie inne sa do M47 a inne do M47N.

 

Kupowac tylko ORI bmw w ASO bo tansze niz na allegro zamienniki...

Opublikowano
Panowie a ja mam dziwny problem z moja otóż kiedy na climatroniku ustawiona jest temp. 16 stopni auto z rana szybko sie nagrzewa jakies 8 do 10 km i temp silnika w pionie test 92 st c ale kiedy tylko włącze ogrzewanie temperatura spada do 40 st i musze tak nastepne 15 km przejechac żeby wskoczyła na pion dodam że jak już nagrzeje sie wszystko jest ok z nadmuchu leci gorące powietrze a wskazówka stoi w pionie jak drut jaka może być przyczyna takiego zachowania?
Opublikowano

Ciekawostka bo przy 16 stopniach elektrozawor jest teoretycznie zamkniety na nagrzewnice.

A u Ciebie tak jakby zachowywal sie odwrotnie?

 

Moze to ten elektrozawor tuz obok elektrycznego podgrzewacza?

Opublikowano
Dodam że jak tylko zwiększe temp. na panelu to obroty idą troszke do góry tak jakby dogrzewcz włączał sie a w którym miejscu jest ten elektrozawór i jak go sprawdzić?
Opublikowano
a ja dzisiaj zauwazylem ze jak mam ustawione na najnizsza temperature 16stopni, albo calkowicie wylacze dmuchawe to samochod bardzo szybko sie nagrzewa, a jak wlacze ogrzewanie to juz bardzo ciezk, czym to jest spowodowane? nagrzewnica ma az taki pobor ciepla?
Opublikowano
Dodam że jak tylko zwiększe temp. na panelu to obroty idą troszke do góry tak jakby dogrzewcz włączał sie a w którym miejscu jest ten elektrozawór i jak go sprawdzić?

 

Po prawej stojac przodem do maski. Tuz obok blyszczacego pudelka, ktore to jest ogrzewaczem. Jak bedzie Ci puszczal to bedziesz czul, ze rura za robi sie ciepla.

Przy 16 na panelu klimatronika nie powinien. ALe moze byc tez panel walniety, cos kiedys czytalem o tym.

Opublikowano
a ja dzisiaj zauwazylem ze jak mam ustawione na najnizsza temperature 16stopni, albo calkowicie wylacze dmuchawe to samochod bardzo szybko sie nagrzewa, a jak wlacze ogrzewanie to juz bardzo ciezk, czym to jest spowodowane? nagrzewnica ma az taki pobor ciepla?

 

To normalne, szczegolnie jak wlaczysz ogrzewanie dosc mocno i nie w obiegu zamknietym.

Jest to jeszcze bardziej widoczne jak nie dziala elektryczny podgrzewacz plynu.

Opublikowano

mam takie pytanie czy termostat egr w bmw 150 km jest taki sam jak w 136 km

proszę o szybką odpowiedz bo chciał bym go wkońcu zamówić

z góry dziekuje

Opublikowano

różni się na jednym końcu. Ten od polifta ma taki króciec z żeberkami, przedliftowy ma gładki.

 

Możesz śmiało zakładać, króciec albo przełożysz sobie ze starego (to tylko kawałek plastiku trzymany przez zawleczke) albo pilniczkiem zeszlifujesz sobie żeberka żeby było na gładko. Ja zamówiłem od polifta i zero problemów.

szukam
Opublikowano

co nie znaczy że nie pasuje bo pasuje tak jak napisałem bez problemu :) porównywałem swój stary do tego nowego i tylko to jest jedyna różnica.

 

tutaj jest ten z gładkim

http://allegro.pl/bmw-e38-e39-e46-20d-25d-30d-termostat-egr-oryginal-i2935621410.html

 

tutaj ten z żeberkami

http://allegro.pl/bmw-e46-e60-e90-x5-e70-termostat-agr-egr-oryginal-i2942043634.html

 

widać różnice ?

 

jest zawleczka i można przełożyć ten kruciec zze swojego starego albo spiłować żeberka jak nie chce do weża pasować ;)

szukam
Opublikowano

Ty, ale po co ma kupowac od razu nie taki, skoro moze kupic prawidlowy?

Przeciez on go jeszcze nie ma, wiec w ogole nie rozumiem twojego kombinowania jak kon pod gore.

 

Kolego, jak kpujesz, to kup oryginalny z ASO bo cena nizsza niz na allegro i kup taki jak powinienes, to nie bedziesz rzezbil.

Opublikowano

nie kombinowania tylko podpowiadam że obojętnie jaki się zamówi to założy. Pasuje bez problemu i nie patrzeć czy do m47 czy m47n tylko brać tańszy :) albo taki jaki jest na stanie jeśli kupuje od ręki.

Pojedzie do sklepu i nie kupi termostatu bo mu ktoś powie że ma inny numerek to nie pasuje i nie założy a tak jak napisałem pasuje.

szukam
Opublikowano

Dla silników 2.0 CR w autach od wersji 150 Km do 163 KM oraz 3.0 CR od wersji 204 KM do 235 KM główny termostat to 7787870 (nr BMW) natomiast termostat EGR to 7805811 (nr BMW)

Te same termostaty funkcjonują w autach od 2001 roku do 2007 roku w 2 i 3 litrowych silnikach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.