Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy sprawa stala sie nagle- jednego dnia sprysk szyby przedniej działał normalnie- wszystko ladnie pieknie, a nastepnego nagle przestal działac?- w ten sam dzien auto postalo troszke na włączonych światłach mialem dość słaby akumulator i przy probie odpalenia rozladowal sie, nie wiem czy to ma związek, może jakies pomysły co moglo sie tak nagle stac? nie wiem który bezpiecznik sprawdzic, płynu jest max, może jakies sugestie co sprawdzic?
Opublikowano
No i co ze zimowy ? Wiesz ile widziałem badań płynów zimowych do -22C które nie wytrzymały nawet -11C ? Chyba ze auto stało noc w cieplym garażu to wyklucza moja i kolegi tezę :)
Why so serious... ?
Opublikowano
auto stoi w garazu gdzie co prawda cieplo nie jest ale tem. oscyluje w granicach +1 + 2 stopni wiec zamarznięcie nie wchodzi w gre,
Opublikowano
problem rozwiązałem "łopatologicznie" sam- co bylo przyczyna zachowam sam dla siebie- bo zagłebiajac sie coradz bardziej w te forum- dochodze do wniosku ze malo tu tresciwych osób- temat mozna zamkać! a jeżeli ktoś bedzie mial podobny problem pisac chetnie udziele rady:-)
  • Zarejestrowani
Opublikowano
No fakt , sam jesteś nieziemsko wprost treściwy. A dziecinne zachowania w stylu "wiem ale nie powiem" zachowaj na forum VW, tam jest wiele treściwych osób które być może lubią/tolerują takie podchody

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Na forum Vw jezeli nawet jakiś tam temat juz był- to zostajesz odesłany do owego tematu a tu nawet bez zadnego ale zostaje zamkniety- jeżeli ktos jest nowy i nei ogarnia do końca działania dla neigo Nowego forum to zzdało by sie troszke wyrozumialości i tolerancji zwłaszxcza od "starego wyjadacza"- naprowadzenie badz pokazanie takiego samego tematu, a nei zamykam i "tada".......
  • Zarejestrowani
Opublikowano
A to już jest indywidualna kwestia moderatorów, jeden robi tak inny inaczej. Poza tym wydaje mi się, że część tematów jest zamykana z powodu niezgodności z regulaminem i tytułowaniem tematów, a potem dopiero kwestia tego czy ktoś jest świeży czy już skisł :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Na forum Vw jezeli nawet jakiś tam temat juz był- to zostajesz odesłany do owego tematu a tu nawet bez zadnego ale zostaje zamkniety- jeżeli ktos jest nowy i nei ogarnia do końca działania dla neigo Nowego forum to zzdało by sie troszke wyrozumialości i tolerancji zwłaszxcza od "starego wyjadacza"- naprowadzenie badz pokazanie takiego samego tematu, a nei zamykam i "tada".......

Trochę racji ma - Moderatorzy

Nie do końca mu się dziwię że nie chce się podzielić wiedzą .

 

Jakiś czas temu prosiłem tylko o odczyt ( podanie cyfry ) 19 pozycji a menu ukrytym i co... ? Prośba okazała się zbyt wygórowana :nienie: .W końcu sprawdziłem u znajomej w BMW .

Ale za to szydzić ,wyśmiewać się,złośliwe uwagi, co niektórzy są aktywni.

Edytowane przez Andrzej62
Opublikowano
Ja ja coś robię to się dzielę na forum, a jak bym nie chciał się podzielić ( różnych względów ) to bym nic nie pisał, a nie "wiem a nie powiem" - Przedszkole.
Opublikowano

Piaggio jak rozwiazales ten problem? Mam to samo u siebie.

 

Chyba że to tajemnica :twisted:

 

Pozdr

Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano

OK, sam sobie odpowiadam. Spryskiwacz nie był używany przez prawie rok czasu bo auto stało i wyjeżdżało tylko w niedziele jako 5-te w rodzinie.

Dlatego dzisiaj jak postało w ciepłym garażu, odmarzły spryskiacze i znów działają.

Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano
Promo żadna tajemnica- w moim przypadku śtyki przy pompce słabo łaczyły dodatkowo w połowie zbiorniczka byl płyn letni- do którego dolałem zimowy ale nic to nei dało i tak pprzymarzł- co do "przedszkola" tam to tylko zabawa w kotka i myszke- a Czy tutaj jest podobnie? niech kazdy odpowie sam sobie na to pytanie- bo ogólnodostepne forum to nei dział sponsorowany i zarabianie kasy!!! tylko dzielenie sie zdobyta wiedzą........
Opublikowano

No to fakt faktem- zwracam honor, z tym ze jeszcze przy pompce w kostce były zasniedziałe styki.

Dobra kolejna sprawa- jak rozpoznac że świece żarowe juz sie nagrzaly i ze mozna palic auto-? rano po przekreceniu zapłonu na chwile pojawia sie zołta spirala która doslownie po sekundzie znika- więc nie wiem kiedy one faktycznie przestja grzac....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po wciśnięciu przycisku "Start" to komp.decyduje o zwłoce w uruchomieniu nie my , która jest niezbędna do optymalnego rozgrzania świec.

To że symbol świecy zapali się na moment nie ma nic wspólnego z czasem ich grzania , w naszych samochodach normalne. Długością i mocą grzania steruje komp. jest ona uzależniona od różnych parametrów np. temperatury cieczy chłodzącej.Nie pamiętam dokładnie przestają grzać gdy osiągnie chyba 25 st.- jak się pomyliłem niech ktoś poprawi :wink:.

Im silnik cieplejszy grzeją z mniejszą mocą .

Opublikowano
andrzej dzięki za odpowiedz i wytłumaczenie "o co z nimi chodzi" Ale mam jeszcze pytanie teraz gdy zrobilo sie naprawde zimno odpalając rano auto( przekrecam zapłon na raz) czekam az na wyświetlaczu pojawie sie temperatura zew i godzina- i odpalam- i na tym wyświetlaczu pokazuje sie ta własnie żółta spirala (i nie wiem czy powinna sie zapalać, bo wczesniej chyba sie nie zapalała)- auto kręce ok 5sek odpala ale tak jak by z oporem i chodzi troszke nierówno- świece nówki sztuki wymienione w tamtym tyg przy okazji usunięcia klapek z kolektora,
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy niskich temp. powinna się ma chwilę zapalić .

Chyba nie podałeś jaki masz konkretnie silnik rok itp... .5 sekund kręcenia to trochę długo. Przyczyną może być uszkodzony sterownik świeć żarowych ( częsta usterka ) podłączałeś pod komp w celu sprawdzenia błędów ? lub blokujący przepływ paliwa - filtr paliwa , wtryskiwacze .To co najczęściej .

Opublikowano
dzis przed odpaleniem zdjełem jedna fajke ze świecy- podlaczyłem probowke i właczyłem zapłon- probówka zaświeciła sie na ułamek sekundy dość mocna a po chwili słabła, slabła az zgasła- wydaje mi sie ze świece zbyt słabo sie nagrzewają (chyba?)- czego przyczyna może być wlasnie sterownik świec?- kompa nie mam jak podłaczyć bo choć kabelek mam ale nigdzie na necie nie moge znalęśc jaki konkretnie program i tym bardziej go ściagnąć:/ filtry paliwa i opwietrza nowe. auto jest z 2004r a silnik to M57N
Opublikowano
Prosty sposób na świece to przewód od plusa to główki świecy i patrzymy czy iskrzy, jak tak to świece powinna być ok, jak nie to spalone. Nawet nie trzeba ich wykręcać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.