Skocz do zawartości

520i 1991 wydech..


lokowgw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.. Jak w końcu powinien być wydech w e34 520i 1991r... W moim jest tak.. od silnika 2 rury, pierwszy tłumika 2 rury, drugi (środkowy) przejście z dwóch na jedną.. końcowy.. jedna... na stronie BMW z modelu /rocznika/ miesiaca wychodzi ze od początku do końca powinien być podwójny http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/18_0158-uklad-wydechowy-tyl/i47370/kL/sM/r1991/m06 ... z Vin wychodzi również podwójny... http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HB51&mospid=47370&hg=18 ale mi się wydaje ze u mnie tam się nie zmieści końcowy tłumik... w obecniej chwili siedzi taki.. http://muffler.pl/225-265-large/tlumik-kocowy-bmw-5-e34-20.jpg to nie od 1.8?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pierwszy jest katalizator potem tłumik środkowy i końcowy.Ja w swojej e34 520 miałem podwójny a jak zmieniałem to na pojedynczy bo akurat taki był w dobrej cenie.Też z allegro polmo ostrów.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak katalizator... nie powinien mieć jakiegoś czujnika ? I w VIN mam kat. a w dowodzie bez :/ ... Mój problem leży w tym ,ze na na połączeniu pierwszego tłumika (kat.) z drugim na jednej z rur poprzedni właściciel obciął w obu mocowania... bo jedno pewnie zgniło.. i mam między rurami przerwę 6cm... i założył coś takiego http://gktrading.pl/files/prod/43-1.jpg :/ ale.... rura od katalizatora jest szersza niż od tłumika i to jest tak szczelne jak durszlak... pasta nic nie daje bo ją wydmuchuje... Jedynym wyjściem jest chyba albo wymienić oba tłumiki.. albo wywalić katalizator i dać zwykłe rury? Nie bedzie to mialo znaczenia? Czy lepiej pokombinować i jakoś tłumik zespawać z katalizatorem i trzymać go póki się sam nie rozleci ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli jest katalizator albo widać że w jego miejsce wspawano tłumik przelotowy bądz kawałek rurki to musi być sonda.Jezeli masz orginalny wydech od kolektora wydechowego do tłumika srodkowego i nie ma tam kata oraz nie widać śladów ingerencji poprzedniego właściciela to jest bez sondy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.