Skocz do zawartości

e34 520i Problem prawdopodobnie z wtryskami m50b20


gajoch5211

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panów i panie o ile sie tu jakies znajduja.

Zakupilem 2 tygodnie temu wymarzona z lat dziecinstwa e34, trafila sie w miare okazja wiec nie zalowalem.

Lecz jest problem poniewaz na benzynie samochod sie czasami zachowuje jakby nie palil na wszystkie cylindry a dodam ze swiece i cewki sa nowe.

za samochodem czuc strasznie paliwem , nie jedna osoba mi powie abym zaczal od sondy lambda lecz nie posiada moja e34 ani kata ani sondy (ponoc seryjnie)

pod samochodem nie zauwazylem aby ktos cos grzebal z ukladem wydechowym. Slyszalem ze jest to wersja bez sondy ale co i jak reguluje dawke to nie mam pojecia.

Prosze was klubowicze o doinformowanie mnie : jak jest naprawde z ta sonda , czy jest jakas mechaniczna regulacja dawki? i jak z tymi wtryskami , co charakterystycznego jest dla lejacego wtrysku. Z gory dzieki:)

Edytowane przez gajoch5211
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lejące wtryski kojarzą mi się z dieslem... Ale jestem laikiem i może się nie znam. Jednak bezwzględnie dobrze byłoby,gdybyś kolego napisał o jakim silniku mowa. I to już w tytule wątku. Pozdrawiam i życzę trafnych diagnoz.
Nic nie stuka nic nie puka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził jeszcze pompke paliwa i stan w baku, bo było kilka przypadków że nie chodziła równo bo w baku było tylko kilka litrów :D poza tym możesz zerknąć na wtryski jak podają paliwo, jak jest mgiełka to jest ok. No i tak jak koledzy mowią sprawdź szczelność dolotu i czujniki o których mowa wyżej

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej a niekoniecznie najtaniej to podpiąc auto do kompa i pokaże Ci jeśli jest coś źle, tzn powinno pokazać. Taniej to miernik i sprawdzanie oporności czujników. W googlach na pewno znajdziesz jaką oporność ma mieć dany czujnik przy jakiej temperaturze i jak je sprawdzic

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bylem przekonany ze kazdy m50b20 posiada sonde az tu nagle psikus. Jeszcze nie bylem sie wpiac na komputerze ale juz coraz blizej . Mozecie mi powiedziec czy jest jakie smechaniczne sterowanie dawki w wersji wlasnie bez sondy? Co emituje sygnal ktory powinna nadawac sonda i na jakiej podstawie to dziala?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Napisałem Ci w pierwszym poście co za to odpowiada.Głównie przepływka,czujnik temp płynu,czujnik położenia przepustnicy.Czujnik temp powietrza jest mniej ważny.W pierwszej kolejności sprawdz czujnik temperatury płynu,potem czujnik położenia przepustnicy a na końcu przepływke.W silniku bez sondy jest ból bo jak przepływka zacznie trochę zaniżać albo zawyżać dawkę paliwa to nie ma jej co skorygować.Lewe powietrze dokładnie sprawdzone,oraz czujnik wałka?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.