Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Siedzenia chyba nie wytrzymały tych 220k km, skoro pojawiło się takie wyposażenie: "Tapicerka welurowa boki skórzane" :lol:

 

Numer podwozia WBADD31070BU34410

Kod typu DD31

Typ 523I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.50

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ASPENSILBER METALLIC (339)

Tapicerka STOFF FLOCK STREIFEN/MARINEBLAU (D3DL)

Data prod. 1997-06-19

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Obstawiał bym że to auto jakiejś złotówy, ahh te białe pokrowce na zagłówkach.. :mrgreen: :twisted:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Troszkę brzydkie te fotele w ogóle mi się nie podobają. Szkoda, że nie wiać w jaki sposób chociaż wizualnie wygląda instalka pod maską. Widząc często czerwone valteki powinno już się podchodzić z dystansem bo to oznaka dziadowania. Do tego węże poprowadzone przez pół komory jak się chce jest częstym widokiem
Opublikowano
Podstawową oznaką dziadowania są te wykładziny gumowe z Jelcza bądź Stara... do tego modelu pełno jest za niewielkie pieniądze w sklepach. Skoro gość żałuje na tym, pomyśl sobie o reszcie.... Poduszka w kierownicy też wygląda na pustą. Źle spasowany przedni błotnik z maską od strony pasażera. W VIN ma być brak napisu modelu - tutaj jest. Wszędzie kierunki żółte - przód białe.
Opublikowano
Poduszka jest OK, po prostu ten model poduszki ma taką przypadłość że po jakimś czasie robi się lekko wklęsła nie wiedzieć dlaczego :roll: Na 99% obstawiam że to auto z TAXY :wink:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Tapicerka rzecz gustu :) Osobiście mam mieszane uczucia co do LPG - kilka lat użytkowania może wróżyć konieczność jej reanimacji. Nie mam nic do LPG ,sam miałem kilka ale wszystkie montowałem nowe i może dlatego nie były problemem.Ogólnie cena nie jest bardzo wysoka a ocenę najlepiej zrobić organoleptycznie :)
Opublikowano

Chciałbym podpiąć się pod ten temat, ponieważ nie chcę zaśmiecać forum, proszę o wyrozumiałość

 

Witam Panowie, mam pewien problem z instalacją LPG w moim samochodem (sekwencja).

Chodzi o to, ze zauważyłem, ze z kolanka wchodzącego do reduktora ucieka płyn chłodzący (w miejscu gdzie gumowy przewód nachodzi na kolanko). Jednak problem w tym, że na łączeniu kolanka z reduktorem ucieka gaz (kolanko na łączeniu z reduktorem ma małe luzy, kiedy nim poruszam gaz ulatnia się mocniej). Wydaje mi się to dziwne, że na łączeniu kolanka, przez które płynie płyn chłodzący ulatnia się gaz.......

 

Możecie mi trochę rozjaśnić sytuację, jest to normalne? Czy wymiana kolanka i uszczelki pomoże?

 

Pozdrawiam serdecznie Andrzej.

Opublikowano
Nie ten temat i nie to forum kolego ;) Poszukaj na forum LPG.PL :mrgreen:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

Chciałbym podpiąć się pod ten temat, ponieważ nie chcę zaśmiecać forum, proszę o wyrozumiałość

 

Witam Panowie, mam pewien problem z instalacją LPG w moim samochodem (sekwencja).

Chodzi o to, ze zauważyłem, ze z kolanka wchodzącego do reduktora ucieka płyn chłodzący (w miejscu gdzie gumowy przewód nachodzi na kolanko). Jednak problem w tym, że na łączeniu kolanka z reduktorem ucieka gaz (kolanko na łączeniu z reduktorem ma małe luzy, kiedy nim poruszam gaz ulatnia się mocniej). Wydaje mi się to dziwne, że na łączeniu kolanka, przez które płynie płyn chłodzący ulatnia się gaz.......

 

Możecie mi trochę rozjaśnić sytuację, jest to normalne? Czy wymiana kolanka i uszczelki pomoże?

 

Pozdrawiam serdecznie Andrzej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak Ty się powtarzasz to i ja powtórzę kolegę :mrgreen:

Nie ten temat i nie to forum kolego ;) Poszukaj na forum LPG.PL :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.