Skocz do zawartości

330d Touring Słubice VIN WBAEX91080PH95388


Rekomendowane odpowiedzi

Istnieją dane indywidualne!

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAEX91080PH95388

Kod typu EX91

Typ 330D (EUR)

Typoszereg E E46 (3FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 3.00

Moc 150

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SONDERLACKIERUNG (490)

Tapicerka SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

Data prod. 2004-06-15

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2CEA LM RADDER STERNSPEICHE 137 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 137

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S386A DACHRELING Reling dachowy

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL Telefon samochodowy Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S723A EDITION EXCLUSIVE Pakiet wydania Exclusive

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

P7RBA SPEZIAL ED. EXCLUSIVE CARBON/ZIMT Spezial Edition Exklusive carbon/cynam.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S938A STEUERUNG ZS-INDIVIDUALSERIEN Seria indywidualna

S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG Wyposażenie na życzenie Klienta

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Indywidualne dane pojazdu

Tekst

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"

 

---- Special Series

E46 Individual series for V1, KA186

Variant 2.

 

0490 Color

Paintwork "carbon black-metallic" (code 416)

 

Z1XX Upholstery

Leather in Nappa cinnamon (nb. 7 894 021),

extended as Q9 (M3: basic as N5).

Sewing thread (nb. 7 891 999) and quilting yarn (nb. 7 891 997)

in cinnamon, color code 1253 A.

 

Tekst

Remainder of spec. as standard leather Chameleon blackgrey (V3TM)

 

0940 Sonderwunschausstattung

Following items are in leather Nappa cinnamon (nb. 7 894 021)

-gear lever gaiter (if automatic transmission: selector lever

gaiter)

-handbrake lever gaiter

sewing thread (nb. 7 891 997) and

quilting yarn (nb. 7 891 999) in cinnamon, color code 1253 A.

 

Wood trim "birch anthracite", Nb. 0690, content as option 438

(additional: handbrake grip),

with bracket of steering wheel. (not for US/CDN)

 

Tekst

Door sills with writing "BMW Special Edition".

 

Velours floor mats anthracit with trim in

nappa cinnamon (nb. 7 894 021).

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jasne, że to nie grzech ale taki upgrade zwykle robi się po kolizji. Nie wiem jak było w tym przypadku ale warto się przyjrzeć przodowi.

Nie żebym bronił tego auta ,ale połamać zderzak to można na pierwszym lepszym krawężniku zwłaszcza w naszym pięknym kraju . Jak miałem alfe romeo z trochę obniżonym zawieszeniem to zdarzało się nawet na studzienkach kanalizacyjnych napie..... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztuka na szybko oblookana nie jest zła, ale zakładanie samego przedniego zderzaka mPak źle świadczy o sprzedającym ( właścicielu )

bo albo zakłada taki jak był albo kpl, tym bardziej że sam zderzak to nie wszystko, nadkola plastikowe są inne, halogeny itd

Dziwnie też wygląda czarna nerka z chromami ale to jak kto lubi

 

na plus na pewno bzdurna rzecz - ori dywaniki gumowe a nie docinane albo wycięta wykładzina

autko fajne, gdybym szukał to bym się nią zainteresował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko teraz wygląda inaczej - chromowane nerki, xenon (wczesniej ponoć były ringi). O zderzak nie spytałem bo myślałem że to oryginalny m pakiet ;) Drugi właściciel w kraju. Widocznie poprzedni robił te przeróbki (w tym zderzak). Obecny właściciel chciał wrócić do oryginału

Czekam na więcej zdjęć od właściciela

Jak się nie sprzeda do końca stycznia to pewnie go obejrzę z kolegą szymon-o

W sumie mam też do wyboru 320d która niedawno też wstawiłem w tym dziale. Ale chyba 3.0d warte zachodu jest ;) No i ta tapicerka mi się podoba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztuka na szybko oblookana nie jest zła, ale zakładanie samego przedniego zderzaka mPak źle świadczy o sprzedającym ( właścicielu )

bo albo zakłada taki jak był albo kpl,

 

a mógłbyś przybliżyć dlaczego konkretnie to źle świadczy o sprzedającym? i czy jak sprzedający/właścicel się jąka, nosi zegarek na prawej ręce, woli zgrabne brunetki od silikonowych blondyn itp. to teź to o nim źle świadczy?

 

pytam, bo chociaż to nie ja sprzedaję to konkretne auto to mam właśnie taką konfigurację (tylko m-pak przód) z prostego powodu - bo mi sie podoba oraz bo potrzebowałem większy FMIC. W seryjnym nie sposób go upchnąć bez "podcinania", a do m-paka FMIC siadł na styk. Natomiast tył i progi m-pak mnie wizualnie "nie jarają" i nie zamierzałem ich zakładać - chociaż jeżeli to ma źle o mnie świadczyć to się chyba jeszcze raz zastanowię, a pasję posiadania i utrzymywania auta w stanie bdb, przechowywanie faktur na części od wentyla za kilka zł do części na kwotę 2-3 tyś oleję - jeżeli przy sprzedaży brak progów i tyłu m-pak źle będą o mnie jako sprzedającym źle świadczyć to o auto, jego dokumentację, stan techniczny itp. nikt nawet nie zapyta ;-)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie. Ja widzę że co niektórzy tutaj szukają dziury w całym. Sam miałem kiedyś A4 ze zderzakiem S4 i wyglądało zaj...e ;) Tylny zderzak był mi zbędny. To samo tutaj - auto wizualnie wygląda fajnie. Przyznam że gdyby nie zderzak, nie zwróciłbym uwagi na to auto. Przedni zderzak w tym aucie robi całą robotę, a progi/tył to niekonieczny dodatek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wolicie składaki to wasza sprawa i nie pytajcie o opinię na forach :duh:

 

skoro wg. Ciebie składakiem jest auto, które ma przedni zderzak m-pak a tylni nie to :duh: ... a jak są 2 zderzaki i progi m-pak a w VIN tego nie ma to już nie składak? :duh:

...uwielbiam czytać uwagi typu "przód m-pak a tył nie - wg. mnie to wskazuje na to, że to auto to był kiedyś przystanek, a sprzedający na pewno sepleni i ma jedną krótsza nogę" :duh: ...

i dlaczego nie mamy pytać na forach - bo mamy inne zdanie na temat oceniania właściciela po tym, czy jego auto ma kompletny m-pak czy nie a to Twoje prywatne forum, inne też? Zadałem Ci proste pytanie - jeżeli to co zacytowałem to Twoja argumentacja to :duh:

Edytowane przez arezyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś na forum, a nie na bazarze.

..a moge prosić o info do której części mojej wypowiedzi ta uwaga?

 

Szanuj zdanie innych, zwłaszcza jak piszesz nie jesteś tym autem zainteresowany.

w przypadku tej części też nie rozumiem - zapytałem autora wypowiedzi o powody złej opinii (dot. właściciela ze względu na zderzaka jego auta :duh: ) ponieważ posiadam taką samą konfigurację - gdzie tu widzisz brak szacunku do zdania innych? Negatywna ocena osoby zw względu na zderzak jaki posiada jego auto to przejaw szacunku, a pytanie o powody takiej opinii to przejaw jego braku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arezyy zażyj sobie relanium albo zaparz meliskę bo widzę że ciśnienie Ci skacze nie wiedzieć czemu :lol: Dla mnie zakładanie jednego zderzaka od M-aku czy też jak to ktoś wcześniej wspominał S-line, AMG itp. po prostu kojarzy się w ''wieś tuningiem'' - jak coś robisz to rób to porządnie od A do Z albo nie rób wcale :wink: Jestem za tym żeby BMW było zawsze całe ori. zgodnie z VIN ale ale zraził bym się jeśli M-pakiet czy coś innego było dołożone w komplecie a jeszcze fajniej jak było by to udokumentowane zdjęciami itp. Nigdzie też nie napisałem że to auto kiedyś było ''przystankiem autobusowym'' ani też nie obraziłem Ciebie i właściciela samochodu więc zbastuj chłopie :cool2:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla Ciebie wiocha, dla mnie nie. Lepszy zderzak m pakiet niz jakis wiejski z laminatu. Auto jest w opcji individual na maga wypasie i to się liczy, a nie ze ktoś dołożył sam zderzak. Oczywiście zapala się światełko ostrzegawcze zeby się przyjrzeć tej kwestii ale w niczym temu turasowi to nie ujmuje póki co
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyraziłem swoją opinię, tak jak kolega wyżej napisał - rób całość albo wcale a najlepiej ori zgodne z vin-em.

Mi też sugerowano mpak żeby mi się fmic zmieścił, ale dałem rade na zwykłym zderzaku, jedynie poprzerabiałem plastiki w środku.

Sam zderzak mpak kojarzy mi się również z wies tuningiem, połowa tych fur z dołożonym nawet nie ma mpakowych nadkoli bo już zabrakło na nie albo właściciel w to wbijał.

A dobrze dołożyć mpak kpl tył, przód itd to jest parę zł.

Ja już teraz haczę wyjeżdżając z garażu na ori sport dostosowaniu to mPak bym urwał.

 

Mając na myśli to, że źle świadczy o sprzedającym - moim zdaniem ktoś kto w pełni świadomie zakłada coś z innej "pary", do tego nie w pełni, bo ma takie widzi mi się albo tak mu się podoba, a ma na uwadze że samochód wygląda śmiesznie, bo ani to ori ani mpak to albo nie mam gustu, albo mu nie zależy albo drzemie w nim mały wiejski tuningowiec. Bądź co bądź może to wskazywać że przez kadencje użytkowania również tak samo traktował inne podzespoły samochodu, i to że jest indywidual to dawno mogły przyćmić jakieś niedociągnięcia albo również połowiczne naprawy,

 

Będę zakładał zaciski od 330, nie zakładam samego przodu, a mógłbym, zakładam przód i tył - zakładam nawet pompę od 330, a nie musiałbym, zmieniam wszystko tak jak jest w 330 - albo całość albo wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty masz w bani to nie wnikam, akurat gała mPak jest niższa i dlatego też ją się zakłada a kiera mpak jest grubsza i lepiej się nią kieruje ... poza tym jest mpak wewnętrzny i zewnętrzny, i tak wiele osób również podstopnice zakłada żeby był pełem mpak.

Pokrótce wyjaśniłem co może takie składanie niepełne sugerować, mówić o właścicielu ale nie każda "bania" to przyswaja.

Oczywiście stan jest najważniejszy, ale że w tym dziale wróżymy ze zdjęć ... i taki jest cel tego działu to każdy swoją opinie wrzuca.

 

Dla mnie każdy takie składak wygląda wieśniacko, jeden to rozumie a drugi nie. Dlatego cieszyłem się żę upchałem fmic pod zwykły zderzak.

Nie wiem czy w 330d się tak da upchać.

 

Reasumując i pomijając kwestię zderzaka, to jak już wspomniałem fura ładna, gdybym swoją pogonił albo nie robił swapa to bym się nią zainteresował.

Sprawdziłbym ile jest w kraju i ile każdy z właścicieli nią jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując i pomijając kwestię zderzaka, to jak już wspomniałem fura ładna, gdybym swoją pogonił albo nie robił swapa to bym się nią zainteresował.

Sprawdziłbym ile jest w kraju i ile każdy z właścicieli nią jeździł.

 

No i o takie odp. chodzi. Pomińmy kwestię gustu i skupmy się na konkretach. Będę miał więcej zdjęc to wstawię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie łapiesz. Mnie nie da się urazić.

Miałem na myśli, że skoro ludzie tu mają nasrane w bani, to lepiej takich o pomoc nie prosić, bo tylko zaszkodzą.

Edytowane przez zielo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.