Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich w Nowym Roku i życzę wszystkiego dobrego:) Mam takie pytanie, Panowie, jakie macie największe przebiegi w swoich BMW 316 i? Pytam ponieważ ostatnio dowiedziałem się jaki mam przebieg faktyczny. Okazało się że człowiek od którego kupiłem moją Beatę po prostu zrobił mnie w konia i gdy kupowałem auto, miało ono 220 tys. km na liczniku, natomiast znajomy pokazał mi, że przebieg faktyczny to...365 tys., a więc o 140 tys. więcej. Dziś mam na liczniku 275 tys., a więc w rzeczywistości 415 tys. km. Dodam, że silnik nie jest katowany i nigdy nie był, bo poprzedni właściciel również o niego dbał, nie psuje się, pracuje dobrze (silnik M40, 102 konie, na łańcuchu, LPG sekwencja LOVATO), nie bierze oleju, jeśli coś wysiada to normalne, drobne rzeczy eksploatacyjne. Czy te 415 tys. to dużo? Ile jeszcze może mieć życia przed sobą? Pytam ponieważ po zimie chciałem wykonać mojej Beacie drobny "lifting";) i poprawić pewne rzeczy na karoserii związane z lakierem, aby była jeszcze ładniejsza:)Bardzo się do tego auta przywiązałem i chciałbym być z nim jak najdłużej. Słyszałem, że silniki BMW potrafią przejeździć nawet 1,2 MLN kilometrów, ale chciałem Was zapytać o Wasze doświadczenia z przebiegami. Piszcie jakie największe przebiegi macie i o jakich słyszeliście. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam:)
Opublikowano
w ogóle nie przejmuj się silnikiem - to nie ma żadnego znaczenia. Jak padnie, o ile w ogóle padnie - zrobisz swapa na M50 albo dokupisz drugi tak sam silnik za 800zł. No stres!
Opublikowano
a powiedz mi kolego w jaki sposób pokazal Ci kolega ten przebieg?? robiac test zegarów? bo jesli tak to TO NIE JEST PRZEBIEG a koledzie powiedz niech usaidzie na internecie i niech sam sie czegos dowie a nie wpraowadza Cie w bład
Opublikowano
Wiesz Kamil560, to było jakiś rok temu, i pamiętam z tego sprawdzania, że przekręcił kluczyk stacyjki na wyłączonym silniku i wcisnął któryś guzik, nie pamiętam tylko w tej chwili jaki, być może był to reset kilometrów, naprawdę nie pamiętam. Chwalił się tylko, że on to z beemkami umie wszystko zrobić, no i że to jest jego jakiś tam "secret code" żeby sprawdzić ilość kilometrów , które maszyna zrobiła faktycznie. Nie chciał mi niestety pokazać drugi raz tego tricku no a ja mu uwierzyłem, bo typ od którego kupowałem auto trochę na krętacza wyglądał. Być może był to ten test zegarów o którym mówisz i nie ma się co przejmować.Pamiętam jeszcze, że wtedy mówił że umie jeszcze wyłączyć taki pasek mówiący za ile powinno się przeprowadzić kolejną kontrolę oleju,żeby mi nie pojawiało się przy włączaniu stacyjki ale na to się nie zgodziłem już. Na pewno przekręcił kluczyk i coś wcisnął.
Opublikowano
Zrobil test zegarow. To nie jest faktyczny przebieg. M40 na lancuszku?? A to ciekawe xD Daj no foto silnika i ci powiemy czy to M40 czy M43. Co do przebiegow coz poki sie nic nie dzieje to nie ma co sobie tym glowy zawracac.
Opublikowano
Czyli ten test zegarów nie pokazuje rzeczywistego przebiegu? Czyli nie da się ustalić faktycznego przebiegu jeśli nie posiada się książki serwisowej?A w sumie być może ten co mam go teraz jest w takim wypadku rzeczywisty:)
Opublikowano
Ten test pokazuje numer licznika i inne informacje o wersji softu, czy też hardware w liczniku. Jeśli dobrze odczytuje wszystkie skróty na nalepkach, czyli to ca nalepce, jest też w testach. Nie jest to przebieg i w e36 nie sprawdzisz.
Opublikowano

1 -wew.nr.BMW,

2- nr wtyczki kodującej,

3-liczba K wew. dane BMW,

4-nr podwozia,

5-wersja oprogramowania,

6- wew. indeks przeprowadzonych zmian

Opublikowano
Dodam jeszcze ze 365 to bardzo czesty początek ;) tak to mozna wkrecac ludzi przy kupnie auta. Jak ktos nie wie o co chodzi to spusci kilka stówek ale jak ktos sie orietuje to na głupka mozna wyjsc
Opublikowano
Dzięki chłopaki za wskazówki, już teraz nabrać się nie dam jak mi jakiś "spec" będzie kit wciskał;) A tak z ciekawości tylko, o piszcie o jakich największych przebiegach w E36 słyszeliście?
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

LONA THIC wychaczył na portalu "bez-wypadkowe.pl" e46 z m43 pod maską co miała przebieg w holadni grubi ponad 400tyś a w polsce cofnięty do 200tyś. Silnik ten przy regularniej wymienie oleju, płynów spokojnie zrobi 500-600tys. moje m40 ma ponad 300....na liczniku...

 

PZDR>

Opublikowano
Moje m43 zbliza sie do 300tys.Ja zrobilem nim juz prawie 100tys na gazie.Byl sprowadzony,wiec podejrzewam ze licznik byl cofniety.Jak do tej pory chodzi bezproblemowo-zadnych niepokojacych objawow.Jest chyba najmocniejszym punktem auta.
Opublikowano
No to super skoro macie o M43 takie opinie, miło słyszeć, że silnik jest najmocniejszą częścią auta. Pozostaje mi więc dalej dbać o jednostkę napędową i cieszyć się z jazdy. Dzięki chłopami za info na temat silnika:)
Opublikowano
Mój w tym momencie ma 277 tys. ale na szczęście, odpukać, nic nigdzie nie przecieka w okolicach głowicy. Ale Twoje 343 tys.- to godny wynik. Pogratulować:)
  • 2 lata później...
Opublikowano
Ja mam w swojej e36 compact 386 tys. w tym na gazie ok.140 tys. Silnik bez problemów, ostatnio wymieniałem uszczelki - małe wycieki( glowica, silnik skrzynia) i stan cylindrów idealny...cos sie co jakiś czas robi przy aucie ale to sa autentyczne drobiazgi.
Opublikowano
muj ma 225 000 km

Gratulacje :mrgreen: proponuje dokupić słownik :mrgreen:

400tys silnik wytrzymali więcej. Ale przy dobrym traktowaniu i tak będzie trzeba robić przynajmniej uszczelniacze które są pewnie już plastikowe. Silniki m50 i m52 są w stanie bez otwierania serducha mln km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.