Skocz do zawartości

bmw e34 m20b20 zalewa na zimnym silniku


łukasz 89

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jak w temacie. gdy autko jest zimne odpala praktycznie od strzała ale po ruszeniu z miejsca dławi się i gaśnie. po czym nie chce już w ogóle odpalić. myślałem już o regulatorze paliwa i nieszczelnościach w układzie dolotowym. czy ktoś ma jakieś propozycje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe. muszę sobie zamówić przejściówkę do bmw i wtedy podepnę pod kompa. dzieję się tak tylko jak jest całkiem zimna. jak się trochę rozgrzeje to jest wszystko dobrze. sprawdzałem dzisiaj regulator ciśnienia. wymieniłem przewodzik podcisnieniowy bo był już luźny. po odpięciu tego przewodu i zatkaniu palcem auto chodzi jakby równiej. muszę sprawdzić na zimnym jak będzie się zachowywać. ale bez podłączenia kompa to szukać sobie można bez końca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie. problem nie do konca rozwiazany. wczoraj bylem zmuszony odlaczyc akumulator na cala noc bo mi sie rozladowal. dzisiaj rano wlozylem i auto dziwnie zaczelo pracowac. odpalilem oczywiscie na benzynie i na poczatku trzymala obroty ok1700. wraz ze wzrostem temp malaly a gdy juz byla ciepla to sie unormowaly na 900. nastepna dziwna rzecz podpiolem ponownie wezyk od podcisnienia o ktorym wczesniej wspominalem i regulator dziala jakby prawidlowo. czy jest mozliwe zeby komp sie zresetowal?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
w sumie do końca jeszcze nie wiem. na pewno po odlaczeniu akumulatora regulator zaczal dzialac poprawnie tak mi sie wydaje. obroty juz sie ustatkowaly po zrobieniu kilku km. teraz trzyma 900 na benzynie i na gazie z tym ze jak jest zimna po dodaniu gazu obroty spadaja do 500 i po chwili powracaja do 900. tak jakby fajuja. po rozgrzaniu tego nie ma. moze to wina krokowca? problem z zalewaniem jeszcze mam. autko odpala za pierwszym razem ale gdy np zgasnie przy ruszaniu to juz nie chce odpalic w ogole. denerwuje mnie juz to a zwlaszcza ze nikt mi nic konkretnego nie napisal gdzie mam szukac ale w sumie moze nikt nie mial takiego przypadku. musze najpierw wymienic swiece, wymyc krokowca i sprawdzic szczelnosc dolotu i wtedy szukac dalej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po zdjeciu wezyka podcisnieniowego nie puszcza paliwa, wydaje mi sie ze jednak jest sprawny. do wymiany na pewno jest silniczek krokowy ponieważ nie trzyma rownych obrotow tzn po dodaniu gazu schodzi do ok500 obr i normuje na 900 tak jak wczesniej pisalem. powinien chyba trzymac caly czas takie same. wymienilem swiece i sprawdzilem caly uklad dolotowy, byl w kiepskim stanie ale juz jest szczelny itp. problem z zalewaniem caly czas jest. dzisiaj rano odpaliem za pierwszym razem. ale gdy zgasilem i probowalem ponownie odpalic nie chciala juz zalapac. i zawsze tak jest jak nie odpali odrazu to w ogole nie chce odpalic. i musze na gazie wtedy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.