Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

stary temat: viewtopic.php?f=69&t=204267

 

Po podłączeniu do komputera pokazywało że sterownik i wszystkie 4 świece są spalone no to mechanik wymieniony sterownik

po czym ponowne sprawdzenie i dalej pokazywało wszystkie 4 świece mechanik wyjął i sprawdził ponoć wszystkie 4 faktycznie były spalone mimo iż miały rok ;)

 

Po wymianie sterownika i świec wszystko ładnie chodziło odpalał od strzału na mrozach, mięły ze 2-3 tyg i zaś nie odpala (-6 st) no to co jadę do mechanika podłącza go pod kompa i pokazuje że sterownik spalony.

 

Pomóżcie bo już nie wiem co robić w sobotę z rana jadę do innego mechanika podpiąć pod kompa samochód (nie pytajcie jaki to komp bo nie wiem) Może ktoś ma domysły jakieś, sugestie co można sprawdzić.

 

Dodam iż kontrola trakcji też nie działa

Na wszelkie dodatkowe pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej.

 

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Opublikowano
Po regeneracji, lecz gość udziela gwarancji rocznej, więc myślę że to nie jakaś fucha, (oczywiście jak w sobotę dokładnie sprawdzeni na innym kompie przekaźnik, to wróci na gwarancji )
Opublikowano

To nie jest proste niestety kolego..nie ma oddzielnego kody błędu świec czy sterownika :nienie:

Zawsze jak pokazuje 4 błędy świec to albo świece albo sterownik albo to i to niestety

Ja miałem taki przypadek iż ori sterownik padł dwa razy i dwa razy był wymieniany na nowy i dalej to samo.Wkurzyłem się i zwrócili kase w ASO.Potem mój popsuty poszedł do regeneracji do kolegi z forum i śmiga do dziś .Jednak w trakcie tego spaliły się świece zupełnie nowe i musiałem założyć kolejne

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

świece wymieniane były w poprzednim sezonie zimowym bo był ten sam problem lecz zima się skończyła i nie było jak sprawdzić czy problem miną czy nie, w tym sezonie zaś mrozy -10 samochód nie odpala co można zobaczyć na filmiku w moim poprzednim temacie, no to w tym sezonie przekaźnik do regeneracji i wszystkie 4 świece spalone to do wymiany (stare ponoć mechanik na gwarancji zwrócił) ;) wszystko pięknie ładnie odpalał na dotyk - zrobiłem może z 1000km 2-3 tyg -5st i nie odpala xD.

 

Sek w tym że nie stać mnie wywalać co miesiąc kasę na naprawę tego samego problemu, dlatego ten temat , szukam jakiś porad wskazówek co sprawdzić by nie wydawać kasy zaś na naprawę przekaźnika albo na nowy skoro wszystko się może powtórzyć, A jeśli chodzi o jego wymianę to ja nie mam warunków i umiejętności by to samemu zrobić ;)

Opublikowano

A wymiana samego przekaźnika nie jest trudne i wystarczy tylko kanał + kilka kluczy i tyle.Świece to wiadomo, ze już kolektor trzeba sciagnąć dodatkowo

 

Skąd w ogóle jesteś ??

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Jedź na razie na samą diagnostykę i napisz w temacie co tam wyszło.Najlepiej jedź do kogoś kto ma pojęcie o BMW.Sprawdź w dziale Polecane Warsztaty ,bo coś mi się kojarzy iż tam są namiary :wink:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.