Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wlasnie to chcialem uslyszec :D

Ja powiem tak... też tak myślałem ale nie dało mi to spokoju że nie jest tak jak być powinno, więc zrobiłem to i dzięki temu wiem że moja pompa vp najprawdopodobniej jest już do regeneracji, częste informacje odnośnie wyprzedzenie/opóźnienia zapłonu , tryb awaryjny itp

Bez sprawnego wtrysku sterującego nie dowiesz się jaki jest kąt zmierzony w porównaniu z oczekiwanym.

W chili obecnej mimo że naprawiłem wtrysk sterujący musiałem go odłączyć żeby w miarę normalnie jeździć zanim zregeneruję pompę (komputer nie widzi że jest jest problem) czy wolałbym żyć w niewiedzy z uszkodzonym wtryskiem sterującym? nie wiem ale chyba nie :)

Koleś bez problemu działa wysyłkowo dzwonić i dogadywać termin jak coś.

Choć oczywiście nikogo zmuszać do tego nie będę :)

pzdr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sam kolego sam :D

Pomocna była łyżka do opon :D kluczem bezwładnościowym nie posłużyłem się z racji jego braku w moim garażowym wyposażeniu.

Po odkręceniu dwóch nakrętek trzymających wtrysk poluzowałem tylko przewód zasilający paliwem i podważałem zapierając się właśnie o nakretkę z przewodu zasilającego... z każdej strony w miarę możliwości :D bo w sumie zaprzeć się można było chyba tylko w 3miejscach... kiedy czułem że da radę go wyciągnąć odkręciłem przewód zasilający i wyciągnąłem wtrysk. Zasada podważania to tak jak by gwoździa wyciągnąć łomem :D tylko radzę uważać przy tym zabiegu...

Oczywiście robiłem to pierwszy raz i miałem tak że wtrysk już niby wychodził ale nie bardzo chciał i wpadłem na pomysł że blokuje go chyba śruba montażowa tą rurkę zasilającą (torx) a że była dostępna tylko w 3/4 swojej okazałości to zamiast ją odkręcić to tylko ją zmaltretowałem... jak się później okazało zupełnie nie potrzebnie... :)

Życzę powodzenia

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Mam podobny problem , brak mocy , przerywa , myślałem że to przepływka ale już to wykluczylem zostaje wtrysk albo pompa. Generalnie jest to łatwo zdiagnozować samemu uzywając multimetra , wystarczy odłączyć wtyczke wtrysku i sprawdzić rezystancje powinna być pomiędzy 98 a 120 ohm , inne wartości znaczą że wtrysk ma rozwaloną cewkę.

Demontaż wtrysku jest również dośc prosty i mozna zrobić to samemu jeżeli będę musiał to jednak zrobić to wrzuce foto relacje i zrobie DIY:)

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam odświeżę trochę temat. E46 318d 116HP uszkodzona jest cewka we wtrysku sterującym. Instalacja sprawna. Samochód ma aktualnie 160000km i jest to przebieg rzeczywisty. od 2-3 lat zaczął gorzej zapalać (ale nie zawsze)tzn dłużej kręci max 2sek ale zawsze zapala. Orientacyjnie na 10 odpaleń 1-2 razy dłużej musi zakręcić. Nie ma znaczenia czy ciepło czy zimno itp. Jak chwilę dłużej kręci to puszcza dymka z rury na czarno. Co do dynamiki to odkąd mam ten samochód (7lat) nigdy nie było najmniejszego problemu ciągnie od dołu do samej góry żadnych spadków mocy nigdy nic nie szarpie silniczek pracuje równo i wg mnie bardzo miękko (mam porównanie do X3 2,0D 150HP tu motor strasznie warkocze) Pali naprawdę nie wiele a nawet bardzo mało.

Zasadnicze pytanie czy robić coś z tym wtryskiem czy zostawić to w cholerę? Mam tylko obawy że po wymianie i resecie ustawień pompy okaże się że pompa zaczyna klękać... albo coś z dynamiką będzie nie tak... do tej pory jak na 116HP auto jeździ super i zbiera się super paląc tyle co nic.

Na alledrogo jest kolo co sprzedaje takie wtryski z niby 5letnią gwarancją ale za 550pln i stary trzeba odesłać... jak coś to wolałbym wymienić obudowę z cewką gdzieś blisko Warszawy.

Ew jak macie sprawdzone namiary to proszę o jakieś informacje.

Z góry dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.