Skocz do zawartości

E60 520dA - Silnik N47 i 163 KM ??


ArtmanBrd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam podobna sytuację N47 i redukcja mocy do 163KM i wydech na wprost ale w kompie nie widzę kontrolki DPF . Czy to normalne ?? Jeśli jest dpf to powinien być w idrivie ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Nadzieja dobra rzecz ale ,jeżeli masz silnik z prostym wydechem N47 nie ważne z jakom mocą i go nikt nie wypaproszył z tego co piszesz można wnioskować , to masz DPF-a i .

Jak zacznie Ci przybywać oleju za perę tys. czego Ci nie życzę to się przekonasz :wink: .

Ważne że mam "prosty" a nie w "dół" :cool2:

Nie chwal się :nienie: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobna sytuację N47 i redukcja mocy do 163KM i wydech na wprost ale w kompie nie widzę kontrolki DPF . Czy to normalne ?? Jeśli jest dpf to powinien być w idrivie ...

 

w autach po 03.2007 zrezygnowano z informacji o DPF-e w zakładce serwis w i-drive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kontrolka o ew. koniecznosci wypalenia DPF czy przegladzie czy cos w tym stylu nadal istnieje?

tzn jesli cos bedzie sie dzialo, jesli bede musial jechac i go przegonic pare km po trasie to taka informacja mi sie pokaze?

bo jakos do tej pory nic podobnego nie bylo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Każdy silnik o oznaczeniu n47 i jego pochodne nie zależnie czy z obcięta mocą czy nie, posiada DPF.

Wersje flotowe przed sprzedażą mają wgrywaną aktualizację na soft z ograniczeniem mocy.

Można i nie koniecznie w ASO ponownie zaktualizować komputer do softu fabrycznego bez redukcji mocy .

Czyli mówiąc krótko wgrać fabrycznego gotowca :mrgreen:

 

Jeśli chodzi o przywracanie mocy a następnie podkręcenie je powyżej fabryki , profesjonalnie było by najpierw przywróci "pełna serią" następnie ją zgrać i zmodyfikować do parametrów zwiększających moc. Tunerzy często idą na skróty i podkręcają parametry w sofcie wcześniej stłamszonym w kierunku ograniczenia mocy.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.