Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam podobna sytuację N47 i redukcja mocy do 163KM i wydech na wprost ale w kompie nie widzę kontrolki DPF . Czy to normalne ?? Jeśli jest dpf to powinien być w idrivie ...
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nadzieja dobra rzecz ale ,jeżeli masz silnik z prostym wydechem N47 nie ważne z jakom mocą i go nikt nie wypaproszył z tego co piszesz można wnioskować , to masz DPF-a i .

Jak zacznie Ci przybywać oleju za perę tys. czego Ci nie życzę to się przekonasz :wink: .

Ważne że mam "prosty" a nie w "dół" :cool2:

Nie chwal się :nienie: .

Opublikowano
Witam, mam podobna sytuację N47 i redukcja mocy do 163KM i wydech na wprost ale w kompie nie widzę kontrolki DPF . Czy to normalne ?? Jeśli jest dpf to powinien być w idrivie ...

 

w autach po 03.2007 zrezygnowano z informacji o DPF-e w zakładce serwis w i-drive

Opublikowano

ale kontrolka o ew. koniecznosci wypalenia DPF czy przegladzie czy cos w tym stylu nadal istnieje?

tzn jesli cos bedzie sie dzialo, jesli bede musial jechac i go przegonic pare km po trasie to taka informacja mi sie pokaze?

bo jakos do tej pory nic podobnego nie bylo...

Opublikowano
U mnie był tylko kod błędu jak się podłączyło komputerem, żadna kontrolka auta nie świeciła.
http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Każdy silnik o oznaczeniu n47 i jego pochodne nie zależnie czy z obcięta mocą czy nie, posiada DPF.

Wersje flotowe przed sprzedażą mają wgrywaną aktualizację na soft z ograniczeniem mocy.

Można i nie koniecznie w ASO ponownie zaktualizować komputer do softu fabrycznego bez redukcji mocy .

Czyli mówiąc krótko wgrać fabrycznego gotowca :mrgreen:

 

Jeśli chodzi o przywracanie mocy a następnie podkręcenie je powyżej fabryki , profesjonalnie było by najpierw przywróci "pełna serią" następnie ją zgrać i zmodyfikować do parametrów zwiększających moc. Tunerzy często idą na skróty i podkręcają parametry w sofcie wcześniej stłamszonym w kierunku ograniczenia mocy.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

  • 2 lata później...
Opublikowano
Dzwoniłem do Serwisu BMW i gość nic nie potrafił i nie wiedział o co chodzi z tymi BMW z belgi , które mają silnik N47 ,a w dokumentach 120 KW, a po vinie 130 kw. Ja tak właśnie mam i nie wiem co zrobić ? Proszę o radę !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.