Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś może mi powiedzieć jak rozebrać przednią konsolę ? Odpiąłem 2 plastiki na rogach, odkręciłem śruby i co dalej? Tak zeby nic nie pourywać a chce się dobrać do przycisków od klimy i obiegu zamkniętego bo coś mi tam niestyka... nie swiecą po naciśnięciu.. raz jak przejechałem przez dziury zaczęły świecić :D
Opublikowano
Zaczynasz rozbiurke od konca tunelu czyli po wyjeciu zaslepki zamiast popielniczki masz dwa wkrety, potem wkret przy recznym, jak to wyjmiesz to masz nakretke taka plastikowa co trzyma plastik ten z lewarkiem od biegow, nastepnie zdejmujesz boczki od strony kierowcy i pasazera te nad tunelem nad nogami i po bokach konsoli masz po wkrecie do usuniecia, nie zapomnij jeszcze o wkrecie przy kolumnie kierownicy.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Ja jak wymienialem zarowke pod pokretlami, to wyjelem radio, komp ECU i potem reka normalnie wysuwasz caly panel sterowania nawiewami. Te 3 przyciski - grzanie szyby, klima i obieg mozesz sobie tez wyjąć oddzielnie.
Opublikowano

j.w.

 

Nie zwalaj całej konsloli, bo za dużo roboty. Spokojnie wypchniesz panel przez otwór radia.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
obc nie musisz ruszać ,jeżeli chcesz wyciągnąć same włączniki to spokojnie wypchniesz je na zewnątrz bez żadnego podważania od wewnątrz ,po wcześniejszym wymontowaniu radia
iZzI
Opublikowano
Dzięki Panowie, wydaje mi się ,że to tylko kwestia dociśnięcia kostki ale głowy nie daje sobie uciąć... Podgrzewanie (1 od góry) działa bez problemu a te dwa następne to przez 5miech. raz mi się zaświeciły jak po dziurach jechałem tak dosyć szybko i odruchowo sprawdziłem czy działa i się zapaliło...
Opublikowano
polecam ksiazke "Sam naprawiam" :) Wszystko ladnie opisane jak rozebrac :D

 

Wczoraj do mnie dotarła i chociaż miałem PL wersje PDF to i tak jestem z zakupu zadowolony :mrgreen: . Również polecam :)

 

 

Dzięki Panowie, wydaje mi się ,że to tylko kwestia dociśnięcia kostki ale głowy nie daje sobie uciąć... Podgrzewanie (1 od góry) działa bez problemu a te dwa następne to przez 5miech. raz mi się zaświeciły jak po dziurach jechałem tak dosyć szybko i odruchowo sprawdziłem czy działa i się zapaliło...

 

 

Nie żebym był pesymistą, ale ja raczej obstawiam zimne luty.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Mam z nimi przykre doświadczenia, nie tylko w BMW :P . Wiadomo, że najpierw trzeba spróbować docisnąć wtyczke, ale mi się nigdy nie zdażyło żeby tam tkwił problem.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Pewnie jest tam jakiś moduł i tam mogło coś puścić... Taki układ drga przez 20lat więc ma prawo coś popuścić. Jakby to nie wtyczka to możesz spróbować przelutować większe elementy, bo one najczęściej puszczają.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.