Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pomijając juz ewidentne trucie innych ludzi spalinami po wycięciu dpf nie jest Wam zwyczajnie wstyd jechać autem marki premium i puszczać za sobą smrodliwe czarne bąki?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 314
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja mam wywalony DPF i zero dymu za sobą, więc nie wiem o jakich bączkach mówisz?

 

'btw. gdzieś dojdę do artykułu, który obala mit o zatrzymywaniu rakotwórczych związków w DPF.

 

BTW. lobby producentów tych genialnych filtrów chce namówić koncerny i UE do wprowadzenia ich w benzynach... wtedy też będziesz mówił o DPFie który zatrzymuje sadzę i ratuje ludzkość przed rakiem?

Opublikowano
Ja mam wywalony DPF i zero dymu za sobą, więc nie wiem o jakich bączkach mówisz?

 

'btw. gdzieś dojdę do artykułu, który obala mit o zatrzymywaniu rakotwórczych związków w DPF.

Znajdź, jesli będzie podparte to jakimikolwiek badaniami ktore można uznać za naukowe masz moje przeprosiny i skrzynkę piwa. Przejedź palcem po rurze wydechwej. Jest czarna osmalona? Ten sam syf trafia ludziom do płuc. W autach z dpf rura jest czysta.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)
Ja mam wywalony DPF i zero dymu za sobą, więc nie wiem o jakich bączkach mówisz?

 

'btw. gdzieś dojdę do artykułu, który obala mit o zatrzymywaniu rakotwórczych związków w DPF.

Znajdź, jesli będzie podparte to jakimikolwiek badaniami ktore można uznać za naukowe masz moje przeprosiny i skrzynkę piwa. Przejedź palcem po rurze wydechwej. Jest czarna osmalona? Ten sam syf trafia ludziom do płuc. W autach z dpf rura jest czysta.

 

Nie, nie jest osmalona, jest przybrudzona fakt.

 

Czytałem taki artykuł być może go znajdę, jak zrobili takim Osobom m.in jak Ty wodę z mózgu pod przykrywką ekologii, zresztą nie tylko w dziedzinie motoryzacji UE z pomocą odpowiednich lobby serwuje nam papkę o ekologii. O ekonomiczności DPF' ow lepiej nie wspominać, bo wiadomo, że ten kto ma zarobić na tym pseudoekologicznym rozwiązaniu zarobi, droższy serwis, oleje, a jak padnie to kilka tyś trzeba wyłożyć, niemożność używania ciągle w mieście, czas spędzony na specjalny wypad za miasto na wypalenie itd.

Edytowane przez qwertykk
Opublikowano
Ja nigdy nie twierdziłem, ze to jest rozwiazanie dobre techniczne dla silnika. Nigdy nie twierdziłem, ze nie wymaga ponoszenia dodatkowych nakładów. Jest jednak bezsprzecznie skuteczne. W aucie z dpf rura jest czysta tak samo jak spaliny i w ostateczności płuca osób ktore sa w pobliżu takiego auta.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja nigdy nie twierdziłem, ze to jest rozwiazanie dobre techniczne dla silnika. Nigdy nie twierdziłem, ze nie wymaga ponoszenia dodatkowych nakładów. Jest jednak bezsprzecznie skuteczne. W aucie z dpf rura jest czysta tak samo jak spaliny i w ostateczności płuca osób ktore sa w pobliżu takiego auta.

 

 

To sobie stań za autem z DPFem i wdychaj - może przestaniesz wtedy bełkotać o ekologii :cool2:

 

czyste spaliny :mad2:

Opublikowano
Nie raz stałem i wydychałem. Nie mam z tym żadnego problemu.

 

Zdrowia życzę :norty:

 

BTW. emisja CO2 BMW 330D E46 240 g/km

emisja CO2 N47 DPF 177 km 150 g/km

 

 

Chyba lubisz NFZ :cool2:

Opublikowano
Ja mam wywalony DPF i zero dymu za sobą, więc nie wiem o jakich bączkach mówisz?

 

'btw. gdzieś dojdę do artykułu, który obala mit o zatrzymywaniu rakotwórczych związków w DPF.

Znajdź, jesli będzie podparte to jakimikolwiek badaniami ktore można uznać za naukowe masz moje przeprosiny i skrzynkę piwa. Przejedź palcem po rurze wydechwej. Jest czarna osmalona? Ten sam syf trafia ludziom do płuc. W autach z dpf rura jest czysta.

czym jest dymek puszczony raz na jakis czas z naszych małych silniczkow w porównianiu do jednej cięzarówki jadącej w poblizu? ile % ciezarowek ma euro5?? 2%?? a reszta starych osoboych sadzomiotaczy na naszych drogach??? sam ze swoim psującym sie dpfem swiata nie uleczysz. Napewno bardziej zatrujesz tego mechanika ktory ci bedzie dpf regenerował niz ja kopcąc bez dpf na ludzi

Opublikowano
Nie raz stałem i wydychałem. Nie mam z tym żadnego problemu.

 

Zdrowia życzę :norty:

 

BTW. emisja CO2 BMW 330D E46 240 g/km

emisja CO2 N47 DPF 177 km 150 g/km

 

 

Chyba lubisz NFZ :cool2:

Serio nie wiesz, ze co2 w skali jaka jest wydalana przez auta jest całkowicie nieszkodliwe, wręcz obojętne dla człowieka ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja mam wywalony DPF i zero dymu za sobą, więc nie wiem o jakich bączkach mówisz?

 

'btw. gdzieś dojdę do artykułu, który obala mit o zatrzymywaniu rakotwórczych związków w DPF.

Znajdź, jesli będzie podparte to jakimikolwiek badaniami ktore można uznać za naukowe masz moje przeprosiny i skrzynkę piwa. Przejedź palcem po rurze wydechwej. Jest czarna osmalona? Ten sam syf trafia ludziom do płuc. W autach z dpf rura jest czysta.

czym jest dymek puszczony raz na jakis czas z naszych małych silniczkow w porównianiu do jednej cięzarówki jadącej w poblizu? ile % ciezarowek ma euro5?? 2%?? a reszta starych osoboych sadzomiotaczy na naszych drogach??? sam ze swoim psującym sie dpfem swiata nie uleczysz. Napewno bardziej zatrujesz tego mechanika ktory ci bedzie dpf regenerował niz ja kopcąc bez dpf na ludzi

Raczysz chyba żartować ? Normy w ciężarówkach wprowadzono wcześniej niż w osobowkach. Spotkanie na drodze kopcacych ciężarówek jest wielka rzadkością. Mechanik jesli założy na ten czas maskę żadnej krzywdy sobie nie zrobi. Sadze jest bardzo łatwo odfiltrowac.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie raz stałem i wydychałem. Nie mam z tym żadnego problemu.

 

Zdrowia życzę :norty:

 

BTW. emisja CO2 BMW 330D E46 240 g/km

emisja CO2 N47 DPF 177 km 150 g/km

 

 

Chyba lubisz NFZ :cool2:

Serio nie wiesz, ze co2 w skali jaka jest wydalana przez auta jest całkowicie nieszkodliwe, wręcz obojętne dla człowieka ?

 

:duh:

 

Oczywiście, że jest szkodliwa, szczególnie jeśli się twierdzi, że wdychanie jej bezpośrednio koło auta jest nie szkodliwe.

 

1-2%nie wywołuje trudności w oddychaniu.

4-6% utrudnienie i przyśpieszenie oddechu, szum w uszach, uczucie pulsowania skroni,

8% ból i zawroty głowy, ogólna niemoc.

10% utrata przytomności, możliwa śmierc.

Opublikowano
Raczysz chyba żartować ? Normy w ciężarówkach wprowadzono wcześniej niż w osobowkach. Spotkanie na drodze kopcacych ciężarówek jest wielka rzadkością. Mechanik jesli założy na ten czas maskę żadnej krzywdy sobie nie zrobi. Sadze jest bardzo łatwo odfiltrowac.

 

 

bhahahaha, raczysz sobie zartowc spotkanie na drodze kopcących ciężarówek jest rzadkościa? ty chyba jeździsz wokół wlasnego osiedla

Opublikowano
Wiesz co by musiało produkować co2 żeby jego stężenie przekroczyło 1 procent na wolnym powietrzu ? Obawiam sie ze nie... :duh: 1m3 powietrza wazy około 1,2 kg. Auto po przejechaniu 1 km przemieszcza sie w 2000 m3 powietrza. Czyli 2400 kg. Auto emitując w tym czasie 0,3kg CO2 zwiększa jego zawartość w powietrzu o 0,012 procenta. I to wszystko przy założeniu ze jedzie w tunelu niewiele większym od samochodu. Gdzie tu choćby zbliżenie sie do 1 procenta ktory wywołuje jakiekolwiek objawy, nie mówiąc o stężeniu ktore powoduje problemy zdrowotne? Tak samo pomijalne dla zdrowie emitowanie co2 zachodzi gdy stoi w korku sznur aut. Każde z nich emituje ok 20-30g Co2 na godzinę zajmując przestrzeń minimum 8 m3. Nawet gdyby nie było żadnej wymiany powietrza to nie dojdą do poziomu 1 procenta.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Raczysz chyba żartować ? Normy w ciężarówkach wprowadzono wcześniej niż w osobowkach. Spotkanie na drodze kopcacych ciężarówek jest wielka rzadkością. Mechanik jesli założy na ten czas maskę żadnej krzywdy sobie nie zrobi. Sadze jest bardzo łatwo odfiltrowac.

 

 

bhahahaha, raczysz sobie zartowc spotkanie na drodze kopcących ciężarówek jest rzadkościa? ty chyba jeździsz wokół wlasnego osiedla

Normy Euro 5 dla Ciężarówek wprowadzono dwa lata wcześniej niż dla aut osobowych. Ciężarówki młodsze niż 8 lat musza te normę spełniać. To ze niektórzy jeżdżą gdzieś na wygwizdowie starymi sztruclami pewnie jest faktem. Ja na szczęście prawie złomu na drodze nie spotykam.

Nawet Lublinie 2/3 autobusów miejskich to modele z 2008 roku lub nowsze.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Wiesz co by musiało produkować co2 żeby jego stężenie przekroczyło 1 procent na wolnym powietrzu ? Obawiam sie ze nie... :duh: 1m3 powietrza wazy około 1,2 kg. Auto po przejechaniu 1 km przemieszcza sie w 2000 m3 powietrza. Czyli 2400 kg. Auto emitując w tym czasie 0,3kg CO2 zwiększa jego zawartość w powietrzu o 0,012 procenta. I to wszystko przy założeniu ze jedzie w tunelu niewiele większym od samochodu. Gdzie tu choćby zbliżenie sie do 1 procenta ktory wywołuje jakiekolwiek objawy, nie mówiąc o stężeniu ktore powoduje problemy zdrowotne? Tak samo pomijalne dla zdrowie emitowanie co2 zachodzi gdy stoi w korku sznur aut. Każde z nich emituje ok 20-30g Co2 na godzinę zajmując przestrzeń minimum 8 m3. Nawet gdyby nie było żadnej wymiany powietrza to nie dojdą do poziomu 1 procenta.

 

Twoje wyliczenia są całkowicie nie realne, bo przyjmują tylko CO2 wytwarzane przez auta, które jak twierdzisz w tej ilości, choć to bzdura, nie powodują dolegliwości zdrowotnych.

 

Aby nie było dotarłem do konkretniejszych wyliczeń

 

* 0,15% – powietrze odczuwane jest jako nieświeże i duszne;

* 0,2% – u osób osłabionych, z chorobami układu oddechowego pojawia się kasłanie, a niekiedy występują zasłabnięcia lub omdlenia,

* 1% – wzrasta częstotliwość oddechów;

* 1,5% – wdychanie powietrza przez dłuższy czas powoduje łagodny stres metaboliczny, objawiający się przyspieszeniem oddechu i zaburzeniami równowagi kwasowo-zasadowej krwi. Jest to maksymalne tolerowane stężenie w specyficznych warunkach pracy, takich jak np. praca na okrętach podwodnych i statkach kosmicznych. W tym wypadku zalecane jest wykonywanie prac pod stałym nadzorem medycznym;

* 2% – wzrasta jeszcze bardziej częstotliwość oddechów, a zbyt długa ekspozycja powoduje występowanie m.in. bólów głowy. Przebywanie w atmosferze zawierającej 2% CO2 jest krótkotrwale tolerowane przez organizm;

* 2,5% – występują stany zamroczenia u nurków;

* 3–4% – zwiększają się trudności w oddychaniu, występują efekty podobne do działania narkotyków, np. osłabienie słuchu, bóle głowy, wzrost ciśnienia tętniczego krwi i przyspieszenie akcji serca;

* 5% – występują objawy takie, jak: brak swobody w oddychaniu, dzwonienie w uszach, zaburzenia widzenia, a dwutlenek węgla przybiera ostry zapach podobny do woni wody sodowej;

* 7–10% – w ciągu kilku minut następuje utrata przytomności;

* 10% – szybka utrata przytomności, stężenie to jest uważane za śmiertelne.

 

I tyle z mojej strony, skoro uważasz, że wdychanie spalin z Twojego auta z DPFem jest nie groźne i nic Ci nie będzie to życzę zdrowia. Koniec OT

Opublikowano
Zadałem Ci wiec proste pytanie czy jesteś w stanie wyobrazic sobie coś co wytwarza tyle CO2 by na wolnym powietrzu doszło choćby do osiągnięcia poziomu 0,15 procenta. Żadne auto nie jest w stanie tego uczynić nawet gdyby poruszalo sie w zamkniętym tunelu, co w sposób jednoznaczny wykazałem. Nawet zakłady przemysłowe nie emitują tyle co2 by było to jakiekolwiek zagrożenie dla osób postronnych. Stężenie co2, ktore przypomnę jest normalnym i stałym składnikiem atmosfery zmieniło sie przez 50 lat z ok 0,031 procenta do ok 0,039 procenta. Gdzie tu poziom 0,15 procenta ktory jest jakoś wogole odczuwalny przez człowieka nie mówiąc o poziomie 1 procenta ktory wywołuje jakiekolwiek objawy złego samopoczucia? O czym my w ogóle rozmawiamy? Ja rownież dziękuje za to OT. Moze jednak ktos skorzysta i uświadomi sobie, ze co2 nie jest szkodliwe bezpośrednio dla ludzi a co najwyżej przyczynia sie do zmian klimatu. W przeciwieństwie do sadzy, która jest rakotwórcza i którą bardzo skutecznie eliminuje dpf.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
W jednoznaczny sposób nic nie wykazałeś i podliczyłeś tylko dla jednego podmiotu o czym Ci już napisałem. Nie masz pojęcia o wpływie CO2 na organizm człowieka a robisz z siebie lekarza z Leśnej Góry.
Opublikowano

CO2 nie przypadkiem postaci gazowej, a Wy tutaj piszecie o wycięciu DPF który odpowiada za wychwytywanie cząstek stałych które są nośnikiem niektórych rakotwórczych substancji?

 

Każdy diesel bez DPF przy dociśnięciu do podłogi zadymi. Mocniej bądź słabiej a jednak. Wynika to z bezwładności układu sterowania, który mimo wszystko potrzebuje te kilka dziesiątych sekundy aby zmierzyć ilość dawkowanego powietrza, wyregulować ciśnienie doładowania oraz domknąć EGR. Przez moment mieszanka paliwowa nie jest optymalnie dobrana. Jak już widać dymienie we wstecznym lusterku, to dymi naprawdę duuużo. Nie jest to wiarygodny pomiar.

 

W Monachium, Berlinie czy innych dużych miastach wprowadzono Umweltzone gdzie do ścisłego centrum miasta wjedzie wyłącznie samochód Euro4. No i co? Poziom pyłów zawieszonych w powietrzu w porównaniu z latami przed wprowadzeniem uległ zwiększeniu. Nie jestem zaskoczony, bo to nie samochody produkują najwięcej pyłu. Wbrew temu co podają media, Niemiecki przemysł spala więcej paliw ciężkich jak chociażby węgiel od Polski.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Oto filmik ktory pokazuje jak bardzo "szkodliwe" jest Co2

http://deser.pl/deser/1,111858,15295036,Rosyjski_eksperyment__wrzucili_kilogram_suchego_lodu.html#BoxDeser3img

 

Takiego stężenia nie da sie osiągnąć przy po mocy żadnego silnika auta osobowego.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

:mad2:

Oto filmik ktory pokazuje jak bardzo "szkodliwe" jest Co2

http://deser.pl/deser/1,111858,15295036,Rosyjski_eksperyment__wrzucili_kilogram_suchego_lodu.html#BoxDeser3img

 

Takiego stężenia nie da sie osiągnąć przy po mocy żadnego silnika auta osobowego.

 

:duh: :mad2: :mad2: :duh: :mad2: :duh: :mad2: :duh: :mad2: :duh: :mad2: :duh: :mad2: :duh:

 

Trolu internetowy nie rób ludziom wody z mózgu.Tten post udowodnił tylko że jesteś totalnym ignorantem.Czyż byś nie miał żadnego wykształcenia?. Nie wiem na jakim poziomie skonczyłeś edukację i wiedzieć nie chcę. Proces sublimacji i resublimacji Co2jest omawiany na lekcjach chemii w szkole podstawowej> przechodzenie gazu z postaci stałej w gazowy przy temperaturze ok -70 C cieszy dzieci i jest ciekawym zjawiskiem, które nic nie ma wspólnego z tematem wyjsciowym. Totalny " off topic" a do tego przytoczony bez minimalne wiedzy.Proszę ADMINA O ZDYSCYPLINOWANIE tego forumowicza. Po prostu ręce opadają :mad2:

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Opublikowano
może nie na tym forum ale niechcij być pierwszym :D

z tym że po 2001 roku robili już niby oś klapek mocniejszą z innego stopu metali i morze w tych rocznikach zdaża sie to żadziej ale mówimy o przebiegach powyżej 300 tyś km

wy wszyscy którzy myślicie że was ten temat nie dotyczy bo macie młodsze auta nie jest tak do końca

nikt ręcznie tego w fabrykach nie składa :D

to już nie są te BMW co były kiedyś robione z dokładnością teraz liczy się pieniądz a nie żeby każdy klient był zadowolony i kręcił przebiegi do 1miliona km jak było w starych dieslach zrozumcie to w końcu to już nie ten materiał nie te lata i nie ten świat gdzie producentom zależało na wytrwałości a nie wyglądzie auta :)

No pewnie, że nie chcę być pierwszy. Obecnie w moim dieslu 2.0 163KM mam przejechane ok 183 tyś km i szczerze mówiąc zastanawia mnie temat klapek, ale nie w kontekście ich pozbycia się, lecz wymiany kolektora. BTW. jaki to koszt, np. w ASO lub innym serwisie?

 

Poza tym ilu Wam padło turbo w BMW? Pewnie jest takich wielu (niestety sam należę do tego grona). Naprawiacie je lub wymieniacie na nowe wydając przy tym 3-5,5 tyś zł. Patrząc na to, że jeździcie samochodami za 40 tyś lub droższymi to czy faktycznie takim efektywnym jest zaoszczędzenie pieniędzy poprzez pozbycie się klapek? Moim zdaniem, nie.

Opublikowano

Sam kolektor kosztowal mnie w sierpniu 1980zł

 

Odnosnie wymiany w aso to nieznam kosztow, ale kazdy ogarniety mechanik to zrobi bez problemu (nawet sam bys dal rade)

Opublikowano

marcin_wroclaw - to nie ma znaczenia ile wydałem na samochód. To nie sztuka wywalić jeszcze 2.000 zł na kolektor. Też to miałem zrobić, ale wcześniej chciałem sprawdzić samemu jak to będzie po wywaleniu klapek i nie widzę sensu inwestowania. Równie dobrze mogę sobie z tych pieniędzy zrobić ognisko, przecież mnie stać.

 

Jak ktoś jest z Krakowa i ma przebieg powyżej 160.000km to zapraszam na kreskę. Mam 100% serię. Tylko do tego nowe wtryski, nowe turbo, nowy przepływomierz, wywalone klapki oraz siedzi jeszcze fabryczny DPF. Już nie jedną identyczną 3-kę brałem czy to z rolki, czy to z kreski i na CB słyszę, że muszę mieć chipa. A to nie ja mam lepszy samochód, tylko ścigałem się z padakami których właściciele nie zdają sobie z tego sprawy.

 

Polecam inwestować w te podzespoły, których dobry stan robi realną różnicę.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.