Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na wykresie z hamowania nie będzie żadnych różnic. Klapki zamykają się do obr 2250 -po wyżej są już cały czas otwarte. Są jeszcze inne uwarunkowania -jeśli dawka paliwa jest wyższa niż ileś tam (kiedyś dosyć dokładnie to opisałem -musiałbyś odnaleźć) też otwierają się wcześniej i są stany częściowego otwarcia. Hamuje się auto z pedałem w podłodze i mierzy wartości max dla danych obrotów więc na wykresie nie będzie najmniejszej różnicy.
  • Odpowiedzi 314
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja usuwalem klapki w E46 po lifcie, i odczulem turbo dziure na niskich obrotach. W E90 poprzedni wlasciiel wymienil kolektor na nowy w aso to mam spokoj.

 

Dziwi mnie jezeli ktos nie odczuwa roznicy. Znajomy takze wycinal i tez samochod nie zbieral sie na niskich obrotach jak wczesniej

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano
Panowie nie róbcie sobie jaj. Wszyscy druciarze wiedza ze klapki są do niczego niepotrzebne poza naciąganiem klientów na kasę i celowym niszczenie silnika. Trzeba je wycinać zaraz po odbiorze auta z salonu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
...dlatego nie wycina się klapek w autach z DPF :wink:

 

 

po pierwsze klapek nigdy się nie wycinało i nie wycina tylko je odkręca a z reguły śrubek mocujących odkręcić nie zawsze wszystkie się da więc trzeba je odrywać od osi mocującej która jest 1000 razy bardziej krucha niż same klapki,

 

i nie prawda że z silników które mają dpf ich się nie usuwa tak jak i dpf-u.

Opublikowano
Bo okaleczanie urządzeń z funkcji to druciarstwo. Czy to wycinanie dpf czy klapek - na jedno wychodzi.

 

 

bzdury piszesz i tyle.

Może jeszcze takich którzy wywalają szmelcowate pompy wtryskowe lukas z meroli i zakładają mechaniczne Bosha na linkę też nazwij druciarzami :lol:

tak piszą tacy jak ty czyli zieloni z mechaniki a z czytania powielania i kopiowania neta idealni.

Opublikowano
Wymiana jednego na drugie to jest kompletnie co innego. Ale spoko, niech będzie ze pisze bzdury. A głupie BMW wymyśliło sobie by montować klapki w jednych silnikach a w innych nie by naciągać na kase tych których na BMW nie stać.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Wymiana jednego na drugie to jest kompletnie co innego. Ale spoko, niech będzie ze pisze bzdury. A głupie BMW wymyśliło sobie by montować klapki w jednych silnikach a w innych nie by naciągać na kase tych których na BMW nie stać.

 

człowieku wymyślili sobie tak samo klapki tak samo inne badziewiaste urządzenia typy awaryjne pompy ,wałki rozrządu itp itd między innymi do zmniejszenia emisji spalin czyli tzw euro 4.

Opublikowano (edytowane)
I bardzo dobrze, ze spełniają normy emisji euro 4 a wkrótce euro 6 nawet. Człowieku od sadzy ludzie chorują na raka. Serio tak cieżko pojąć ze czemuś to służy ?

 

od emisji spalin każdego auta ludzie umierają i nic temu nie poradzisz,ekolog się kuźwa znalazł do kogo ty piszesz o pojmowaniu :mrgreen:

chyba pomyliłeś adres ,pojąć to ty nie możesz że im nowsze auta tym bardziej do kitu są i mniej wytrzymałe i kto ma pojęcie w mechanice wie co da się zrobić żeby żywotności silników przedłużyć .

Edytowane przez driverv8
Opublikowano
I bardzo dobrze, ze spełniają normy emisji euro 4 a wkrótce euro 6 nawet. Człowieku od sadzy ludzie chorują na raka. Serio tak cieżko pojąć ze czemuś to służy ?

 

od emisji spalin każdego auta ludzie umierają i nic temu nie poradzisz,ekolog się kuźwa znalazł do kogo ty piszesz o pojmowaniu :mrgreen:

chyba pomyliłeś adres ,pojąć to ty nie możesz że im nowsze auta tym bardziej do kitu są i mniej wytrzymałe i kto ma pojęcie w mechanice wie co da się zrobić żeby żywotności silników przedłużyć .

Klapki w raz kolektorem można zamiast druciarstwa po prostu wymienić na nowe. Spokojnie wytrzymują grubo ponad 100 tysięcy km, tak samo to przedłuża żywotność silnika jak ich usunięcie. Tyle, ze nie jest to druciarstwo, tylko zgodna ze sztuka naprawa/wymiana zużytego podzespołu.

 

A co do spalin to niestety ale po to wprowadza sie kolejne normy by ludzie od spalin nie umierali. I tak sie składa ze to działa

Ludzie żyją coraz dłużej m. Innymi dzięki temu, ze powszechnie sie stosuje dpfy. Dla ciebie ważniejszy jest żywot silnika dla mnie zdrowie innych ludzi i moje własne. I nie nazywaj mnie ekologiem bo nie mam z ekologia nic wspólnego.

 

Tak sie składa ze jeszcze żadne współczesne auto mi sie nie zepsuło. Moze dlatego, ze nie stosuje druciarstwa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

ale bzdur się naczytałeś sama pusta paplanina :)

ludzie żyją coraz dłużej ?? gdzie to wyczytałeś ,oczywiście w necie podaj jakieś konkretne wyliczenia badania itp

że od kiedy dpf ,katy i klapki zaczęli montować których w innych markach nie stosują to ludzie dłużej żyć zaczęli :mrgreen: :mrgreen: jedź do afryki arabi i dziesiątek innych krajów które nigdy nie stosowały się do emisji spalin i długo tego nie zrobią i co twierdzisz że te kilkadziesiąt nawet aut bez klapek dpf i kata przedłużą życie ludziom :mrgreen: nie ośmieszaj się, a nowo powstające elektrownia jądrowe być może i w polsce to niby jest mniejsze zanieczyszczenie :mrgreen: :mrgreen:

o blać szkoda słów, druciarstwo to jest brak wiedzy jeśli takie bzdury piszesz,

nie mam czasu na takich mądrych mądrali .

Opublikowano
Właśnie sie wykazałeś wiedza i poziomem umysłowym. Tak w Afryce żyją ludzie dużo krócej niż w Europie. I elektrownie jądrowe nie emitują zanieczyszczeń. Takie są fakty. Tyle ze dyskusja z kimś kto sie ma za madrzejszego niż inżynierowie BMW jest pozbawiona sensu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Właśnie sie wykazałeś wiedza i poziomem umysłowym. Tak w Afryce żyją ludzie dużo krócej niż w Europie. I elektrownie jądrowe nie emitują zanieczyszczeń. Takie są fakty. Tyle ze dyskusja z kimś kto sie ma za madrzejszego niż inżynierowie BMW jest pozbawiona sensu.

 

 

twój poziom umysłowy jest tak wysoki że nawet nie rozumiesz tego co czytasz i tego co mówisz.

Opublikowano

Jestem po wywaleniu klapek. Zrobiłem to przy okazji wymiany świec żarowych, bo kolektor miałem na wierzchu. Operacja przeprowadzone dobre 60 tyś km temu, mimo, że klapki były we względnie dobrym stanie.

 

Plan był taki, aby sprawdzić "na własnej skórze" a nie powtarzać jak papuga wypowiedzi innych. No i cóż, tak już zostało, nie kupiłem nowego kolektora. Trochę poczytałem na ten temat i przy pełnym bucie, klapki i tak się otwierają. Więc o jakim spadku mocy tutaj mowa? Spalanie? Trasa Innsbruck - Kraków przez Słowację. Na jednym baku 1050km i dopiero zapaliła się rezerwa. Nie było żadnego między tankowania.

 

Niech to będzie druciarstwo, jednak jakie skuteczne. Nie podlega jednak wątpliwości że, Ty K8v8M jesteś trolem jakich mało. To samo uprawiasz na forach fotograficznych. Zastanawiam się, czy jadasz zwykłą żywność, czy żywisz się wyłącznie tym jadem który sączy się litrami w w dyskusjach z Tobą?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

Niech to będzie druciarstwo, jednak jakie skuteczne. Nie podlega jednak wątpliwości że, Ty K8v8M jesteś trolem jakich mało. To samo uprawiasz na forach fotograficznych. Zastanawiam się, czy jadasz zwykłą żywność, czy żywisz się wyłącznie tym jadem który sączy się litrami w w dyskusjach z Tobą?

 

Pozdrawiam

 

 

:cool2: :clap:

Opublikowano

 

Niech to będzie druciarstwo, jednak jakie skuteczne. Nie podlega jednak wątpliwości że, Ty K8v8M jesteś trolem jakich mało. To samo uprawiasz na forach fotograficznych. Zastanawiam się, czy jadasz zwykłą żywność, czy żywisz się wyłącznie tym jadem który sączy się litrami w w dyskusjach z Tobą?

 

Pozdrawiam

 

 

:cool2: :clap:

 

:cool2: :cool2: w końcu ktoś go szczerze podkreślił bo czytać już takich dyrdymałów się nie chce. :mrgreen:

Opublikowano
Bo okaleczanie urządzeń z funkcji to druciarstwo. Czy to wycinanie dpf czy klapek - na jedno wychodzi.

 

a także poniżęj twój cytat:

 

Wyjechało z fabryki - mówi się trudno. Nawet jeśli je sprzedasz, to będzie truł kto inny. Choć jeśli Ci zależy to możesz dpf założyć, chcesz linka? My tu mówimy o druciarstwie, o wycinaniu dpf z auta które go miało. To jest zwykłe buractwo i tyle. Jedną z przyczyn raka jest sadza. Tych danych nikt nie kwestionuje. Poza tym oprócz raka skutkuje to innymi chorobami.

 

Tak czytam kolego K8v8M te twoje wypociny czytam, czytam i myśle sobie żeby napisać prawie te 2500 postów to trzeba mieć o czym pisać prawda?Widzę że jestes mistrzem słowotoku bo wiedzy niestety nie masz żadnej.To co rzezbisz na tym forum to nawet nie jest lektura science fiction :mad2: Obrażasz kolegów nazywając ich burakami podpierając sie przy tym cytatami srodowisk kościelnych :mad2: (patrz posty -pt padła turbina)Jest powiedzenie " Byle jak ale sie zachowuj" a jesli nie wiesz jak to zachowuj sie przyzwoicie :cool2:Ktoś tu kiedyś dobrze napisał ze dyskusja z tobą to jak kopanie sie z koniem.Tak więc jak masz brednie pisac i obrażac ludzi zmień forum i wstydu oszczędz :duh:

ps; nie musisz dziękować za dobrą radę- masz ją gratis :cool2:

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.