Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

chciałbym poznać opinie na temat wymiany wydechu w dieselku (320td 150km).

Chodzi o Wasze doświadczenia, odczucia, czy dźwięk faktycznie jest ciekawszy? czy wpływa to na moc i jak, może macie jakieś ewentualne przykłady konkretnych wydechów?

 

jeśli temat był poruszany z góry przepraszam, można zamknąć...

 

pozdrawiam

e87 118d 2008r. MONACOBLAU Met. -> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=325656

e46 compact 320td 2002r. FLEMENCOROT -> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=221546

Opublikowano
moim zdaniem nie wiadomo co za wydech bys tam wstawił to i tak dźwiek z rury bedzie taki sam,w tych naszych traktorkach to lepiej pozostawic orginalny wydech,bo potem moga być problemy z silnikiem,
Opublikowano
w tych naszych traktorkach to lepiej pozostawic orginalny wydech,bo potem moga być problemy z silnikiem

Kolego, a niby jakie te mega problemy może spowodować bardziej rasowy tłumik??

 

To mój klekot z dedykowanym REMUSEM + pełny przelot:

Opublikowano
jak chcecie miec ładny dźwięk z wydechu to minimum 6 garów w benzynie,a nie dwu litrowego disla robic szybkich i wsciekłych.motory 2 litrowe służa do spokojnego pokonywanie kilometrów a nie do przeróbek garazowych.
Opublikowano

Mylisz się srodze, co zostało już udowodnione.

Ale zawsze warto brnąć dalej.

 

Najlepsze jest to, jak cytat z Auto-Świata:

potem moga być problemy z silnikiem,
Opublikowano
ciekawe jak zabrniesz daleko jak spotkasz drogówke,a oni ci zmierza głośność wydechu.wtedy auto pójdzie na lawete a ty pojedziesz miejskim do domu,i nie róbcie wiejskiego tuningu bo to juz nie modne.
Opublikowano

Nie wiem, skąd pomysł, że każdy nieoemowski wydech ma przekraczać normy. Pewnie też z Auto-Świata.

Dalej już bym się nie ośmieszał. Ale wola wolna.

 

Teza, że w dieslu taki wydech to wiejski tuning, ale w benzynie R6 to już ładny dźwięk, też ciekawa.

Opublikowano

jak chcesz to zakładaj

delikatnie zmienia dźwięk, jeśli dobrze znasz dźwięk swojego 320d to po założeniu końcowego zobaczysz róznicę akustyczną

ja zamontowałem końcowy i potwierdzę że dźwięk się zmienił na jałowym jak i podczas butowania

 

 

Najlepsze jest to, jak cytat z Auto-Świata:

potem moga być problemy z silnikiem,

 

coś w tym może być mi pod 1,5 tyg coś zaczęło się dziać z obrotami hehe pieprzony 2013

Opublikowano
zielo a czym Ty chcesz zabłysnąć,rykiem z rury wydechowej,myślisz że jesteś taki szybki i wsciekły,z rury ryk a silnik nie chce jechac,ale niech kazdy mysli że jesteś zajebisty i masz fajna bryke.ja tez tak kiedys myślałem ale juz z tego wyrosłem.I przez takich jak ty,urzytkownicy BMW są brani za zwykłe dresy
Opublikowano

urzytkownicy? :shock: Ja cię - choć mógłbym - analfabetą nie nazywam, a ty rzucasz dresami na lewo i prawo. Z tego też kiedyś wyrośniesz.

 

szybki i wsciekły,z rury ryk a silnik nie chce jechac,ale niech kazdy mysli że jesteś [bAD] i masz fajna bryke.ja tez tak kiedys myślałem

No ja tak w przeciwieństwie do ciebie nie myślałem nigdy. Więc z dresami porównuj raczej siebie.

A czemu taki mod ma służyć, to zapytaj autora tematu oraz posiadaczy R6 benzyna, których najpierw wychwalasz, a za chwilę straszysz lawetą.

 

EDIT: zamiast ciągnąć dysputę, w której nie masz szans wygrać, lepiej wyjaśnij nam te problemy z silnikiem (twoje własne słowa). Bo związku nie widzę, a chętnie bym się douczył.

Opublikowano
oj chłopaki dziwnie się burzycie :) jasne że dźwięku dieslka do dźwięku benzyny z 6 garami nie ma co porównywać, ale dlaczego nie może być bardziej rasowy?? Dlaczego nie kupicie sobie od razu V-ki z 8 garami!!?? Było by mnie stać bym sobie sprawił! :D nigdy nie byłem zwolennikiem wiejskiego tunningu, wręcz przeciwnikiem wszelkich UDZIWNIEŃ!! ale podobają mi się subtelne mody!! Dźwięk pokazanego Remusa jest całkiem spoko! Nie uważam, że zmiana tłumika na dedykowany konkretny tłumik to wiejski tunning!! Za to kupno i montaż 'ryczypipi' firmy X już tak :) nie wiem no chłopaki ja widzę w tym różnicę....może się mylę :) nie chciałem wywołać burzy....i nie wiem nawet czy kiedykolwiek zmienię org tłumik w swoim wozidle :)

e87 118d 2008r. MONACOBLAU Met. -> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=325656

e46 compact 320td 2002r. FLEMENCOROT -> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=221546

Opublikowano

Łukasz ci pokazał w swoim filmiku, co można osiągnąć. Jeśli miałbym zmieniać wydech, to po takiej prezentacji bym się nie wahał.

Obawiam się tylko, że zaraz na osłodę poda też cenę i wtedy już będziesz wiedział, czy kiedykolwiek zmienisz tłumik :wink:

Opublikowano
a po co mam ci wyjasniac,jak ty zamiast czytac ze zrozumieniem to szukasz błędów ortograficznych.jak tylko pisze że takie przeróbki maja negatywne skutki dla silnika,era dużych fiatów sie skończyła że można byle co wspawać i hałasowac po miescie.Te silniki to juz inna bajka,t kazda ilośc spalin jest mierzona przez komputer i potem silnik ma dziwne objawy,typu falowanie obrotów,wieksze spalanie itp.Ale ja sie nie znam Ty wiesz lepiej,
Opublikowano (edytowane)

tu macie 2 nagrania MP3

320d 150KM to samo auto z ori tłumikiem i sportowym nagrywane tym samym aparatem, w podobnej odległości

 

ORI bmw

 

http://c.wrzuta.pl/http://www.wrzuta.pl/static/img/covers/audio.png/ori_bmw

 

 

sportowy 2-rurka

 

http://c.wrzuta.pl/http://www.wrzuta.pl/static/img/covers/audio.png/sportowy

 

sami sobie oceńcie jaka jest różnica

na chwilę obecną nie chce podawać co to za wyrób bo nie mogę dogadać się z firmą więc nie będę jej ani polecał ani zniechęcał do niej

Edytowane przez Ranger
Opublikowano
a po co mam ci wyjasniac,jak ty zamiast czytac ze zrozumieniem to szukasz błędów ortograficznych.jak tylko pisze że takie przeróbki maja negatywne skutki dla silnika,era dużych fiatów sie skończyła że można byle co wspawać i hałasowac po miescie.Te silniki to juz inna bajka,t kazda ilośc spalin jest mierzona przez komputer i potem silnik ma dziwne objawy,typu falowanie obrotów,wieksze spalanie itp.Ale ja sie nie znam Ty wiesz lepiej,

 

zapewne chodzi Ci o sonde lambda której w 320d nie znajdziesz :cool2: diesel może być na kompletnym przelocie i bedzie to tylko + dla jego kondycji :wink:

oczywiście rozmawiamy o dieslach starszej generacji pokroju naszych m47 i m47n :cool2:

Opublikowano

Taa, i autor też ma lambdę w swoim roczniku 2002.

W jednym masz rację, nie znasz się, a ja wiem lepiej. Zjesz zęby na BMW, też się będziesz mądrował.

 

zamiast czytac ze zrozumieniem to szukasz błędów ortograficznych

Nie zabraniam szukać błędów w moich postach, jeśli tak cię to boli.

Czytam i rozumiem, że zacząłeś od zasuwania ludziom od wiejskiego tuningu i dresów. Trochę kultury, a nie będzie problemów. Autor zadał normalne pytanie i nie musisz nikogo obrażać.

Opublikowano
co tak długo nie odpisywałeś,szukałes informacji na temat silników żeby poźniej zabłysnać,dobra jeżeli kogos obraziłem lub podałem złe informacje to go przepraszam,juz sie zamykam,zielo to prawdziwy fachowiec i piszczcie prywatne zapytania do tego pana.pozdro
Opublikowano

LOL, nie mierz nas swoją miarą :8) Dla ciebie to niepojęte, ale są tu osoby, dla których brak sondy w danych rocznikach nie jest tajemnicą, której trzeba po necie szukać. To dla użytkowników diesla jest wiedza podstawowa, kiedyś też do tego dojdziesz.

Przeprosiny przyjmuję. A z tym nie mogę się nie zgodzić:

jeżeli kogos obraziłem lub podałem złe informacje to go przepraszam,juz sie zamykam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.