Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli pozostaje mi wymiana wahacza za "pińcet"... Tego się bałem.

Dzięki za informacje.

Opublikowano

Nie czytasz wątku od początku. Kolega maatti opisuje jak rozbebeszyć sworzeń z "nierozbieralnego" wahacza. Napisz do niego i zapytaj jaki sworzen zastosował.

Drugą opcją jest oddanie wahacza do regeneracji. Nie powinna kosztować więcej niż 120 pln...tylko znajdź dobry warsztat.

Opublikowano

 

Realoem nie napisze, że 5 to sworzeń bo wg nich i ASO jest on nie wymienny i występuje razem z wahaczem nr 1.

 

 

Chyba pominąłeś jedno słówko co kolega pisał :)

 

Staram się ...ale nie kumam

Opublikowano

Witam Panowie,

 

Coś za dużo kombinacji tu widzę :)

 

Na samym początku opisuję że jest to sworzeń wymienny, wystarczy troszkę się do tego przyłożyć, pisałem jaki sworznie założyłem, jakie znalazłem na rynku. Jednym słowem nie musisz kupować za pincet wahacza tylko sam sworzeń

 

Pozdrawiam,

Opublikowano

Dobra, to jeszcze pytanie, czy znacie jakiś warsztat w Warszawie i okolicach, który by się podjął takiej wymiany. Czy może nie jest to nic problematycznego i jeśli dostarczę na wymianę sworzeń, to każdy mi to powinien zrobić?

 

Ewentualnie, czy osoba sprawna manualnie:) jest to w stanie w domowym zaciszu przeprowadzić?

Zdejmę wahacz bez problemu, wyprasować sworzeń również dam radę (i tak będzie do wywalenia po tej operacji, to najwyżej go rozwiercę), ale czy posiadając jedynie np. imadło i standardowe narzędzia, wprasuję i poprawnie zabezpieczę ten nowy?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Odgrzewam kotleta, jak wygląda sprawa u osoób któe wymieniły "niewymienne sworznie" ?? Czy może ktoś podać jakiś numer części tych niewyeminnych sworzni? Albo jakieś nazwy? Wiem że kolega maatti podał sworzeń Delphi TC 2101 czy jest coś jeszcze co można wpakować do tego wachacza?

 

Pozdrawiam,

Opublikowano
Ja znalazłem warsztat w Zielonce (H. Błoński na Poniatowskiego) polecany przez taksówkarzy. Zajmują się tylko zawieszeniami. Sworznie zewnętrzne (niewymienialne) kosztują u nich po 200 zł sztuka z wymianą. Otwarte mają od chyba 7:00 i nie ma zapisów, więc trzeba przyjechać 1h wcześniej, bo się szybko kolejka robi. Wymiana obu sworzni trwa 1h. Widać, że znają się na rzeczy.
Opublikowano
Hmmm no oki akurat jestem z Warszawy więc mam neidaleko. A poweidz mi jeszcze jakie sworznie wkładaja? Nie chciałbym płacić 200zł za sztuke żeby polatać kilka dni.
Opublikowano

A wiesz, że nie jestem pewien. Właściciel powiedział, że mają jakieś wzmacniane, które powodują, że auto się precyzyjniej prowadzi. Mi wymieniał tyle tuleje górne to były Lemfordera. Z tego co o nich czytałem to część sworzni robią samodzielnie i rzeczywiście na zapleczu mają cały zestaw tokarek i innych maszyn.

Zadzwoń i zapytaj, z reguły szef odbiera i doskonale zna zawieszenie 330xd.

Opublikowano
Dokładnie, 200 zł za sworzeń z montażem. Pewnie warto jeszcze po wymianie zrobić zbieżność - 100 zł. Wymiana sworzni obu trwa 1h, a geometria 30 min. I rzeczywiście mi tylne tuleje po obu stronach i sprężynę jeden mechanik wymieniał niecałą godzinę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.