Skocz do zawartości

Problem DSC 4x4


Gensat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Klocki mozesz zakladac jakie chcesz. Efekty odczujesz sam. Mozesz i z ASO.

Ja zalozylem teraz kpl. stoptecha ale przedtem zakladalem ATE ceramic oraz RH. Aktualnie znajomi zakladaja cuda firmy Metelli :) Co kto lubi lub na co kogo stac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Truje mi głowę żebym kupił oryginał bo na zamienniku nie będę jeździł. Problem zdiagnozowałem swojej Be-emki (mam uszkodzony czujnik ABS-u i przegub napędowy prawy tył - uległ korozji lecz nie występuje oddzielnie a tylko w komplecie z półosią), przy skrecie komputer blokuje koła - odczytuje jako utratę przyczepności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Oczywiscie ze wystepuje sam pasek abs. Czujnik kup taki jak napisalem. Jak nie bedzie dzialal odkupie od ciebie. Zakladam je prawie co drugi dzien wiec wiem o czym pisze.

Czujnik:

http://www.ebay.co.uk/itm/291699996410?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Pasek:

http://www.ebay.co.uk/itm/2X-FOR-BMW-X3-E83-48-WINDOW-79MM-ABS-RELUCTOR-RING-DRIVESHAFT-CV-JOINT-AR0608-/171344616810?hash=item27e4ef5d6a:g:msUAAOSwF1dUQuJF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze wystepuje sam pasek abs. Czujnik kup taki jak napisalem. Jak nie bedzie dzialal odkupie od ciebie. Zakladam je prawie co drugi dzien wiec wiem o czym pisze.

Czujnik:

http://www.ebay.co.uk/itm/291699996410?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Pasek:

http://www.ebay.co.uk/itm/2X-FOR-BMW-X3-E83-48-WINDOW-79MM-ABS-RELUCTOR-RING-DRIVESHAFT-CV-JOINT-AR0608-/171344616810?hash=item27e4ef5d6a:g:msUAAOSwF1dUQuJF

Wielkie dzięki dziś dzwoniłem do serwisu BMW i powiedziano mi ze musze kupić całą półoś za 2490zł a starą musze oddac w zamian. Wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
papik co może byc nie tak w reduktorze jak szarpie przy redukcjach biegu. Poza tym nic innego sie nie dzieje z napędami. Żadnych kontrolek, stuków. Po odpieciu wtyczki szarpnięcia ustają niemal w 100%. Skrzynia automat - rozebrana, sprawdzona i jest ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dziwi mnie to, ze ktos z takim doswiadczeniem radzi najgorsze czyli zabawe w zebatke. Chyba ze jest w tym jakis plan, krecenie zebatki, 100% kient za jakies 2000km...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie to, ze ktos z takim doswiadczeniem radzi najgorsze czyli zabawe w zebatke. Chyba ze jest w tym jakis plan, krecenie zebatki, 100% kient za jakies 2000km...

 

Gdybym napisal,ze cala skrzynka do regeneracji to inni by mnie zjedli,ze naciagam, bo przeciez mozna tylko olej wymienic lub obrocic zebatke. Ja zawsze wychodze z zalozenia,zeby malymi kroczkami usuwac awarie lub przedluzac agonie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie to, ze ktos z takim doswiadczeniem radzi najgorsze czyli zabawe w zebatke. Chyba ze jest w tym jakis plan, krecenie zebatki, 100% kient za jakies 2000km...

 

Gdybym napisal,ze cala skrzynka do regeneracji to inni by mnie zjedli,ze naciagam, bo przeciez mozna tylko olej wymienic lub obrocic zebatke. Ja zawsze wychodze z zalozenia,zeby malymi kroczkami usuwac awarie lub przedluzac agonie...

 

Dokladnie tak !!

A dowodem na to jest ilość postów nt "słynnej zębatki" oraz "cudownym"ożywieniu skrzynki po samej tylko wymianie w niej oleju :D .

Ludzie to czytaja i wierza w to..

Z mojego punktu widzenia uważam ze BMW chyba celowo wstawiło zebatke z plastiku aby przez to własnie uchronic skrzynke przed wiekszymi uszkodzenia.

Dlateo tez twierdze ze jak ktos włozy zebatke z metalu zamiast plastikowej to owszem zebatke moze miec na zawsze ale kosztem skrzynki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca.. Po pierwsze to nie BMW a Magna Steyr w porozumieniu z ZF. BMW sklada sie z klockow roznych producentow.

Moja teoria brzmi: plastikowe kolko jest ze wzgledu na koszty i prostote produkcji. Latwiej jest wytloczyc niz wytoczyc.

Kolko pada tak czy siak, bez wzgledu czy skrzynka do roboty, czy nie. Wyciera sie po prostu ze zmeczenia materialu. Jesli auto jezdzi na autostradach to przy 250kkm jest cale,czego nie mozna powiedziec o lozyskach w skrzynce bez wymiany oleju :)

Ja mam sam metalowe kolko zalozone od.. hmm 2,5roku jak nie dluzej i na chwile obecna swiadomie ubilem skrzynke. Co ciekawe nie ma zadnych bledow, przechodzi adaptacje, nie ma szarpania a oprzy skrecie w lewo blokuje przednie kola i start spod swiatel mam z jeczeniem tylnych opon (ojojojojoj - piszcza). Moze na dniach bede mial chwile aby rozebrac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie właśnie zapaliła mi się kontrolka DSC. W trakcie cofania samochód zgasł i po uruchomieniu paliła mi się już ta przecudowna kontrolka. Już chyba wiem czemu poprzedni właściciel sprzedał tą be-emkę. mam pytanie jaki olej i ile go idzie do skrzynki??? Dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.