Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

papik napisał(a):

http://Www.naprawxdrive.pl tu wszystko chyba opisałem :)

 

 

O to chodzi ze nie mam tych objawów które były opisane przez ciebie: Podczas przyspieszania odczuwalne szarpania.

Podczas parkowania, przy skręcie w lewo słychać stukanie pod fotelem kierowcy lub wyraźnie czuć jak przednie koła są blokowane.

Po zgaszeniu silnika słychać dziwne tyrkotanie pod autem.

Jedynie sie swieca te 3 kontrolki

Czy palące sie kontrolki mogą byc spowodowane niskim poziomem oleju??

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja u siebie nie mam mechaników którzy sie znają na tym. Powiedz mi jaki to byłby orientacyjnie koszt naprawy.

 

Np masz na alledrogo uzywany: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=nastawnik+reduktora&bmatch=s0-uni-1-4-0613 Nie polecam ekipy regenerujacej bo mozesz nie odzyskac swojego silniczka albo czekac miesiac na drugi od nich.. Probowalem to ogarniac kilka razy i koniec koncow mam swoje zrodlo uzywanych lub nowych w ASO (~2430zl brutto).

Wymiany musisz dokonac na podnosniku (latwiej,szybciej) a potem zrobic adaptacje. Koszty zaleznie od warsztatu od 150-300zl.

Opublikowano
Jak już wcześniej pisałem zbyt wielu objawów nie mam, dziś zauważyłem w czasie jazdy lekki opór w trakcie skrętu i od wczoraj żadna z kontrolek się nie pali. Zaważyłem tez ze auto dostaje lekkich wibracji.
Opublikowano

Jak na moje oko reduktor do naprawy a jak masz opory to nie ma poprawnie wykonanej adaptacji lub kosz sprzeglowy zle pracuje...

Moze sie zaraz skonczyc taka akcja: http://www.naprawxdrive.pl/wp-content/uploads/2016/06/20160524_144152.jpg http://www.naprawxdrive.pl/wp-content/uploads/2016/06/20160524_150005.jpg http://www.naprawxdrive.pl/wp-content/uploads/2016/06/20160524_145055.jpg

  • 1 rok później...
Opublikowano
Panowie. Miesiąc temu kupił brat pięknie utrzymane X3 z przebiegiem 200 tyś. km. Auto z Niemiec sprowadziliśmy. Auto miało zapalone słynne 3 kontrolki. Po wyjęciu nastawinika z skrzynki rozdzielacza okazało się że zębatka ta plastikowa jest zużyta. Najpierw ją tylko obróciliśmy i kontrolki pogasły jednak po około 20 km zapaliła się tylko jedna ta 4x4. Wymieniłem zębatkę na nową i niestety nic się nie zmieniło. Dodam że wałek rozdzielacza obraca się prawidłowo tak jakby naciągane sprężyny. Dodatkowo auto przy skręcie na niskiej prędkości szarpie. Nigdy nie robiłem adaptacji w Indie. Czy sądzicie że to pomoże? Proszę o wskazówki jak to zrobić. Czy ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić. Rozdzielacz jak i skrzynia auta wyglądają jak nowe jednak coś jeszcze nie działa jak trzeba. Proszę o pomoc
Opublikowano
Za tydzień brat podjedzie to ją podepnę pod Inpę. Uważałem że jak kontrolki gasną to już koniec problemów a tu klops. Troszkę mnie to auto podłamuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Inpa nie ma opcji kalibracji. Poza tym 4x4 nie swiadczy o problemie z reduktorem jedynie o problemie z dsc.
Opublikowano
Czyli nakierowujesz mnie na czujniki w kołach? Które czujniki częściej padają tylnie czy z przodu czy może nie ma reguły. Inpa pokaże który jest uszkodzony czy trzeba to wizualnie zdjagnozować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.