Skocz do zawartości

BMW 118d wysokie spalanie

Goonzoo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do użytkowników 118d. Jeżdżę nim od kilku miesięcy i niepokoi mnie jego spalanie.

Jeżdżę głównie po mieście, krótkie odcinki. Pali mi średnio od 8 do 8,5. W zimę w mieście spalanie wzrosło do 10-11 litrów Przy jeździe bardzo dynamicznej myślę że spalanie wyniosło by około spokojnie 12-14 litrów. No chyba że mi pali normalnie i te silniki tak palą 118d 122km 2005r

Poczytaj, taki wątek był nie dawno poruszany. Krótkie odcinki to nie dla Diesla bo się nie dogrzewa silnik. I sprawdź czy wql się dogrzewa do około 90C. W ukrytym menu licznika.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609

VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

W mieście tak ma, było ostatnio w podobnym wątku.. poczytaj. i tutaj ni chodzi o temperaturę tylko o miasto. Dla mnie to spalanie jest ok.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

No, nie wiem. Mój 120d pali do 8 litrów (tak pokazuje licznik i w praktyce raczej też bo sporo robię na jednym tankowaniu). Na trasie przy 120km/h - 3.9l, miasto normalnie - 6 - 6.5l. Wartości nie są wzięte z księżyca, ale nie jeżdzę na PL ropie :roll:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609

VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Co ty gadasz ziomus ? Niby ze 2litry i 122 konie palą tyle co 3litry 240 koni ? A ja jeżdżę w Warszawie to chyba miasto co nie ? Przyczyna takiego spalania to co innego . Wcześniej miałem Ibize 1.9 tdi 180 koni i ona w wawce palila ok 7 litrów 118 d powinno mieć podobnie.