Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziękuję bardzo za pomoc. Mam już wystarczającą ilość informacji żeby podjąć decyzję - niestety negatywną. Spróbuję podsumować co udało mi się ustalić - może ktoś inny skorzysta.

1. Samochód oryginalnie sprzedany był w Belgii i tam jeździł do 2010r.

2. Nie ma przeglądu po 2000km.

3. W książkę serwisową BMW ma wbity jeden przegląd po 19165km

4. Są jeszcze inne dokumenty serwisowe ale mają bardziej charakter wydruków z badań okresowych na stacjach diagnostycznych ostatni z 14.10.2010 r. z widniejącym przebiegiem pojazdu 34612km.

5. Według deklaracji obecnego właściciela do wymiany są tarcze, klocki i do zrobienia inspekcja 2.

6. Obecny właściciel wymienił olej u kolegi.

7. Samochód po lekkiej stłuczce ma wymienioną maskę, zderzaki, lampy.

8. Obecny właściciel nie posiada zdjęć samochodu sprzed naprawy bo kupił już naprawiony samochód od kolegi.

9. Właściciel zgadza się na sprawdzenie samochodu w ASO i zapewnia, że poza tym co opisałem powyżej "auto w idealnym stanie".

Jeszcze raz wielkie dzięki kolego tradelux za pomoc lingwistyczną :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli do tej pory jeździłeś e92 335i i chcesz zmienić na z4m coupe to nie będziesz zadowolony. Jeździłeś takim autem kiedykolwiek? Jeśli nie to radzę spróbować, żeby nie było wtopy :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tylko że w 335i robisz chipa za 1000 zł i ani ta ///M ani M3 e46 nie ma szans ;)
Opublikowano
Tylko że w 335i robisz chipa za 1000 zł i ani ta ///M ani M3 e46 nie ma szans ;)

otoz to ;)

Na dodatek zaciekawil mnie punkt 6-ty. Twoim zdaniem to wada ze koles wymienial olej u kolegi?

Rozumiem ze jestes jednym z tych dla ktorych ASO to swietosc?

Dla mnie wada to wymienianie oleju wlasnie w Polskim ASO, gdzie wlewaja Ci stary olej albo 50/50 albo nie wymieniaja w ogole.

Takto koledze patrzysz na rece i wiesz co masz.

 

Wymiana oleju to nie programowanie geometrii lopatek turbiny gdzie ta pierwsza czynnosc moze zrobic kazdy, a ta druga tylko specjalista...

 

ASO to syf: podziwiam (sorry dla niektorych;p) glupote ludzi co autko po gwarancji dalej robia w ASO....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do ASO to kanał: pół roku temu zapomnieli przykręcić 3 wkrętów do dolnej osłony silnika, a ostatnio nie dali nowej uszczelki pod korek spustowy...wynik to obrzygany cały spód auta, bo korek puszczał. Wybaczcie, ale jeśli ASO dwa razy z rzędu pozwala sobie na takie rażące błędy to znaczy, że nie warto do nich jeździć. Zaznaczam, że za każdym razem czekałem na samą wymianę oleju i filtra oleju ponad 3 godz!!!!!!!!!!! :duh: Banda nieudaczników i tyle.
Opublikowano

Nie zrozumcie mnie źle. Starałem się najbardziej obiektywnie jak potrafiłem przekazać informacje jakie udało mi się zebrać na temat tego samochodu. Nie uważam, że ASO jest jedynym właściwym miejscem do dokonywania przeglądów ale uważam, że w szczególności silniki wysokoobrotowe wymagają odpowiedniego serwisowania. Uważam, że samochody powinny być przede wszystkim serwisowane w miejscach, do których mamy zaufanie (czy to ASO czy nie).

Poza tym, że brak jest wpisu dotyczącego pierwszego przeglądu po 2000km to jedyne potwierdzenie wymian oleju w tym samochodzie jest przy przebiegu 19000km. Samochód od tego czasu przejechał przeszło 40000km i nie mam pewności, że w tym czasie olej był wymieniany (nie twierdzę przy tym, że nie był ani, że kolega właściciela nie zna się na temacie. Po prostu nie znam człowieka i doświadczenie nauczyło mnie, że przy okazji kupna używanego samochodu należy zachować szczególną ostrożność a wręcz podejrzliwość. W tym przypadku moją czujność obudziły: lustrzane zdjęcia, informacja, że samochód sprowadzony z Francji podczas gdy faktycznie sprowadzony był z Belgii i brak informacji w ogłoszeniu na temat napraw blacharskich a jedynie zamieszczenie informacji, że samochód jest bezwypadkowy - może to moja paranoja ale wolę w tą stronę przesadzić niż w drugą).

Mam również świadomość, że zużyte klocki, tarcze czy też zbliżający się przegląd nie dyskwalifikują samochodu jednak mają wpływ na faktyczną wartość zakupu danego samochodu.

To co mi osobiście nie odpowiada w tym samochodzie to fakt, że nie ma dokumentacji jak samochód wyglądał przed naprawą. Ja nie jestem żadnym ekspertem samochodowym i nie umiem stwierdzić czy samochód był mocna uszkodzony i dobrze naprawiony. Planowałem jechać sprawdzić ten samochód ale raczej pod kątem technicznym, pod warunkiem, że nie był bity. Po prostu za podobne pieniądze można sprowadzić taki samochód z Niemiec, bezwypadkowy z udokumentowaną historią i jak się dobrze trafi to jeszcze z gwarancją. Nie uważam, że ten samochód jest nic niewart ale mając do wyboru bezwypadkowy z wymienianymi i lakierowanymi na nowo elementami lub po prostu bezwypadkowy to wolę ten drugi.

Opublikowano
A jeśli interesuje Cię Z4M to oglądałeś/interesowałeś może się tą (?) : http://allegro.pl/jedyne-takie-bmw-z4-m-2007-r-bi-xenon-coupe-i2804988443.html Stała jakieś 2-3miesiące na allegro co mnie zdziwiło za taką cenę.. :roll: Potem chyba odkupił ją inny handlarz bo stała za 86k w Czarnkowie.
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Rzeczywiście trudny wybór http://www.zeperfs.com/en/duel1530-1488.htm :roll:

 

Myślę że osiągi to drugorzędna sprawa. Charakterystyka silnika M jest dużo ciekwsza, bardziej rasowa i żaden turbo steryd mu nie zagrozi. Problemem (dla mnie) jest to jak to auto jeździ. Dla mnie wszystko jest złe. Pozycja za kierownicą, fotel na tylnej osi, kosmicznie długa maska itd itp. Jeździłem i ...bardzo mi się podobało.

Opublikowano
Cena tej białej z allegro była dobra ale już rzuciło mi się w oczy to, że sprowadzony z Niemiec a na zdjęciach włoska książka serwisowa, czyli fura pewnie kręcona :nienie:
  • Moderatorzy
Opublikowano
... żaden turbo steryd mu nie zagrozi...

Fajne określenie :) Niestety czy lubimy turbo czy też nie, trzeba się pogodzić z myślą, że silniki doładowane to przyszłość. Takie ///M to na pewno wspaniałe auto i lepsze od zwykłej beemki, ale w życiu codziennym dostaje lanie od turbo steryda i tyle ;)

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

jak zejdzie na < 80 to brac mozna w ciemno, za taka cene taki unikat.... ;)

oprocz lustrzanego zdjecia nie dopatrzylem sie tutaj jakis cudow.

Ale ja sie nie znam...

 

wiem jedno: ladne i niepowtarzalne auto ;)

Opublikowano

Kusi mnie unikalność tego modelu i właściwości jezdne ponoć lepsze od ///M3 e46 ze względu na lepszy rozkład masy.

Tu jeszcze na plus - kompletne wyposażenie tego modelu.

 

Jak się nie sprzeda i nic innego nie znajdę to się wybiorę oglądnąc ją w weekend.

Opublikowano

No właśnie niewiele.

Nie wiem czy uda mi się znaleźć czas na oglądnięcie tego auta bo trochę jazdy mam a do wtorku nie dam rady na pewno go obejrzeć.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

witam

a mozecie podac miala albo link do ASO we francji, gdzie mogliby sprawdzic VIN WBAUD91090PZ04586 ?

 

i ewentualnie czy moze ktos potwierdzic ze ta wiadomosc w miare skladnie brzmi :

 

Bonjour

Je suis impatient de vérifier le code VIN: WBAUD91090PZ04586? - Il s'agit de la BMW 120d. La voiture est de la France. En Pologne, il n'existe aucun moyen de vérifier .

Pouvez-vous vérifier? - Je soucier kilométrage de la voiture et si il a eu un accident ou si elle n'a pas été volé.

Cordialement,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.