Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Za co mogą być odpowiedzialne te kabelki ? Ogólnie najpierw opiszę swój problem.

Wczoraj podczas powrotu z sylwka coś się stało z układem chłodzenia, samochód nie ogrzewał, pion na wskaźniku temperatury był. Po przejechaniu kilku km wskazówka zaczęła zmierzać ku prawej krawędzi zwiększając swoją prędkość wraz z kątem odchylenia. Zatrzymałem się i stwierdziłem wyciek płynu chłodniczego. Dzisiaj chciałem stwierdzić, gdzie dokładnie to było jednak przy okazji stwierdziłem, dziwne zachowanie elektryki silnika. Przy załączonym zapłonie w okolicach pokazanych na zdjęciu wydobywa się dźwięk bulgocząco-terkoczący. Po rozłączeniu wtyczki dźwięk ustaje. Od razu powiem - nie ważne czy wtyczka jest włączona czy też nie to auto bez problemu pali.

Samochód to E34 520i M50B20 z 95'.

http://imageshack.us/a/img708/4050/p1040660d.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda na wtyczke pompki wspomagającej obieg wody na nagrzewnice.Pompka powinna być pod elektrozaworami(to te dwa okrągłę na focie).
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Co może być przyczyną:

- chłodnica zimna

- nagrzewnica zimna

- samochód osiąga pion, trzyma go jakiś czas wtedy pojawia się para i szybko zaczyna rosnąć temperatura no i zaczyna być więcej pary

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zapowietrzony lub termostat zawieszony
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • 4 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.