Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może i realne jeśli to tanie zamienniki. Ale robocizna to min 2 koła. Jakbym już chciał wymieniać i wyjmować silnik to napewno włożyłbym części najwyższej jakości
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

http://images34.fotosik.pl/507/78bcc63c8f8015d1med.jpg

 

Czy te ceny są realne ? Bo jeśli tak to może warto profilaktycznie zmienić rozrząd ?

 

Aktualne ceny w ASO Sikora wyżej wymienionych części.

 

1. 273,91 zł

2. 47,19 zł

3. 45,53 zł

4. 116,14 zł

5. 45,53 zł

6. 120,87 zł

7. 99,56 zł

8. 119,06 zł

 

SUMA = 867,79 zł

Opublikowano

No więc gdzie jest problem żeby to wymienić ? Przecież to cena zestawu dla Audi TID 2.0 na pasku?

Rozumiem, że koszt tutaj robi konieczność wyjęcia silnika bo całość rozrządu jest od tyłu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko te części to raptem sama górna część rozrządu z wyjątkiem dolnego łańcucha, nie wiem co się zużywa dokładnie w silnikach N47 ale czytałem że do roku 2009 też powinno się wymienić wałek. http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=PX31&mospid=50468&hg=11&fg=25
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ciekawe ile by wyszły części na kompletną wymianę ?

 

Kopiujesz numery części z RealOEM i wklejasz w internetowym sklepie ASO Sikora i masz podane wszystkie ceny. http://www.bmwstore.pl/pl/

Opublikowano

Wymieniać trzeba obydwa łańcuchy - inaczej to bez sensu. Przed 2009 rzeczywiście BMW sugeruje wymianę wału co podraża imprezę o kolejne 5tys, oczywiście nie w ASO :shock:

Ale wymiana rozrządu jeśli nie hałasuje to bezsens - kupa zachodu i kosztów a może się okazać, że nowy zacznie bardziej hałasować niż stary - tu nie ma reguły

Silnik N47 można kupić od 3tys (słupek) do 5-6tys za kompletny z niewielkim przebiegiem. Więc nawet gdyby pękł łańcuch (co raczej się nie zdarzy jeśli wcześniej nie było hałasów z rozrządu - a znam ludzi co po 70-100tys jeżdzą na hałasującym rozrządzie) to koszt wymiany silnika lub słupka jest zbliżony do wymiany rozrządu. Nadgorliwośc jest gorsza od faszyzmu...

  • 4 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam. Zdiagnozowal by ktos prace mojego rozrzadu wydaje mi sie jak by sie konczyl, ale prosze o rade fachowcow na forum,a napewno jest tu kilku. Zamieszczm filmik i prosze o odpowiedz z gory dzieki.
Opublikowano

Witam. Jak dla mnie raczej z rozrządem wszystko ok. Tutaj masz filmik z hałasującym rozrządem z mojego auta http://www.youtube.com/watch?v=KQgVZs9TW60

 

Jest tam słyszalny charakterystyczny dla wyciągniętego łąńcucha grzechot. Po wymianie cełego zaestawu ( 2 łańcuszki są w tym silniku) problem został rozwiązany, jedank jak już pisałem jak na moje ucho z twoim rozrządem jest wszystko ok no chyba ,że dopiero zaczyna hałasować i nie jestem w stanie tego usłyszeć. Bardzie mnie zastanawia niewrówna praca silnika przy wkręcaniu na obroty. Sterowanie turbo jest ok ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Twoim silniku są 3 łańcuchy . Dwa napędzają rozrząd i pompę paliwa , a trzeci pompę olejową .
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam. Ja mam podobny problem ale sądzę, że się dopiero zaczyna. Łańcuch rozrządu słychać tylko przy odpaleniu auta (lekkie dzwonienie) po 2 s. słychać tylko silnik. Przejechałem 144 000 km. Zastanawiam się czy już to robić?? Gdy posłuchałem jak chodzą silniki które przedstawiacie na YouTube wydaje mi się że mój jeszcze pojeździ parę tysięcy.

 

Pozdrawiam Robert

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.