Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wracając do tematu...

w weekend robiłem trasę...

autko pięknie trzyma 93 stopnie przy 2000 - 2500 obr. - jest ok.

Co do nagrzania w mieście to jasne, pion na wskazówce bez problemu i szybko, dmucha po 2 km... ale na teście 7 to było 75st.

robię pomiary, i jest o wiele lepiej, wrzucę za kilka dni wykresik to będzie widać co i jak.

sporo zależy od temperatury na zewnątrz i tego w jaki sposób się jedzie.

W poprzednim poście pisałem że nie do końca się dogrzało, ale jechałem naprawdę extremalnie spokojnie i emerycko... bo takie korki były,

a nie jestem z gatunku tych co na mieście gaz do dechy....hamowanie/....gaz do dechy .... hamowanie... tak to może i by w 10 min złapał 100 stopni.

przy normalnej jeździe potrzeba ok 15 min na osiągnięcie 87 - 90 stopni.

sprawdziłem w weekend jak wyskoczyłem po 7 minutach powolnej jazdy polną drogą na autostradę, i jechałem na poziomie 2200 obr - temperatura właściwa po kolejnych 7 minutach.

Jest ok, oba termostaty wymienione... piecyk do sprawdzenia... bo nie wiem do końca czy odpala,.

a dobrze go mieć jak spadną temp.

 

Termostat główny puszczał i to solidnie, termostat EGR był ok - poprzedni właściciel musiał go wymieniać - miał datę prod. 2011

 

No to narazie tyle...

dam znać,.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
U mnie temp. 90 st. jest po około 10 km jazdy tak przy temp. zewnętrznej 4 st.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Webasto sprawdza się np. Inpa, za pomocą tego programu można sprawdzić czy odpala podejrzeć parametry . Sprawne jak odpalisz będzie leciał dymek spod auta, jaki kol wiek błąd i nie odpali się .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przejrze parametry w inpie...

 

po 10 km też bym miał spokojnie 90st...

ale do pracy mam 5 - dlatego też na parkingu zawsze grzeję troche auto.

 

a w jakich parametrach w inpie trzeba szukać webasto ?

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

Body - ostatnia pozycja

zuheizer,Additional heater diesel / Park heating,

Podgrzewacz dodatkowa grzałka disel , ogrzewanie postojowe

...........................................................................................

Szukam BMW e39 sedan benzyna 2,2 do 2.5 lub zamiana

Opublikowano

Ja webasto sprawdziłem bez inpy, po prostu podpiąłem zasilanie na wtyczkę jeden kabelek + i odpaliło.

No ale to tak trochę nie profesjonalnie :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Chyba robiłeś taki test jak było zimno, bo musi być spełnione kilka warunków, temperatura zewnętrzna , temperatura silnika , sprawna pompa wody itd. a Inpa pozwala to wymusić niezależnie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Analogowe wymaga tylko sprawności swojego osprzętu, i startuje nawet przy +30 stopniach, wystarczy że dostanie plus.
Opublikowano
Tak jak pisze Shadow69 wystarczy plus w analogowym i działa :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

UUU...

nie pomyślałem o tym...

ciekawa sprawa...

spróbujemy... truknąć. jak będzie chwila wolnego,

dzięki Panowie!

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ok,

Załączam wykresik zgodnie z obietnicą.

http://img607.imageshack.us/img607/9537/l9ac.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Cóż, nie widzę znacznej poprawy jeśli chodzi o nabieranie temperatury na odcinku jaki pokonuję do pracy rano.

ok 5 km.

jest to zwyczajnie zbyt krótki dystans by auto nabrało odpowiendiej temperatury.

Do tego mam sporo z górki, i nie obciążam dostatecznie silnika by dogrzał się do 90 stopni.

Oba termostaty zostały wymienione na nowe. EGR ori i termostat główny GATES 88 stopni.

 

Na trasie pięknie, 92 - 93 stopnie przy stałej prędkości - wcześniej spadało do 81

NIe będę się już bawił w kombinację z chłodniczką EGR i zaślepianiem za chłodniczką.

Przy powrocie z pracy, po ok 8-9 godzinach postoju na dworzu, auto spokojnie łapie 84 - 90 stopni na tej samej trasie...

z tym że więcej pod górkę...

 

No i oczywiście pogoda... przy normalnej temp. ok 10 -15 stopni uzyskanie 90 nie powinno być większym problemem.

obecnie tendencja jest spatkowa... więc nie ma co liczyć na to że będzie coraz lepiej.

 

prawda jest taka, że ten silnik musi pracować pod obciążeniem by szybko nabierać temperatury.

dzisiaj było 3 stopnie C na zewnątrz... ale nie widziałem żadnego dymku wydostającego się z wydechu webasto...

pewnie jest niesprawne... ale to już inny temat...

zajmę się tym jak odpocznę troche po ostatnich naprawach i wizytach w warsztatach....

jak macie pytania to śmiało.

pozdro

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Ktoś coś wie na temat wspomagania diesla Parą , lub generatorem HHO :search:

Tak, że to g...o daje :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Eee, no dobra, ale że co ty chcesz niby zasilać tym wodorem?

Jak do auta, to już bym wolał CNG wsadzić.

Opublikowano

Chcę sie dowiedzieć czy ktoś to testował fizycznie , mam zamiar kupić mietka w124 i protestować .

kuźwa auto na disel-pare ale jaja , ciekawe czy to działa ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie temat idzie OT...

Wracając do termostatów i webasto...

Ktoś wie jak odpalić to z INPY.

wszedłem w ustawienia, ale są 2 opcje które mogą dotyczyć webasto.

jak wybieram jedną to przygasa mi żarówka oświetlenia kabiny, ale nic się nie załącza...

shit.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
A jak drugą http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Panowie temat idzie OT...

Wracając do termostatów i webasto...

Ktoś wie jak odpalić to z INPY.

wszedłem w ustawienia, ale są 2 opcje które mogą dotyczyć webasto.

jak wybieram jedną to przygasa mi żarówka oświetlenia kabiny, ale nic się nie załącza...

shit.

Po pierwsze odczytujemy błędy - wiemy co nie tak

próbujemy kasować i zobaczyć co pozostało

w testach możesz załączyć dmuchawę - wyraźnie słychać jak pracuje 45s

pompkę paliwa - słychać jak tyka

i palnik - ten zapali się tylko jak nie ma błędów

Jak są jakieś błędy webasto się nie odpali

Klikasz konkretny test wracasz się do analog i patrzysz czy jest aktywny czy nie id. itp

Przy lipnym akumulatorze tez się nie odpali, webasto pobiera duzy prąd patrzyłem na stole sam żarnik brał 5,8 A (5,8A x 12V =69,6W) dodać pompkę wody dmuchawę i pompkę paliwa będzie sporo, całości nie mierzyłem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok,

błędów nie ma na 100%

jedyny jaki wyskakuje to błąd egr - no chyba że inpa nie zczytuje wszystkiego,.

 

CHyba najlepiej cyknę foto jak podłącze kompa.

rozumiem że test powinien być robiony na odpalonym silniku - u siebie mam tylko dogrzewanie silnika, nie ma wietrzenia i dogrzewania samej kabiny

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.