Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przedstawiam moje oczko w głowie. Autko sprowadziłem z Włoch w grudniu 2011 roku. Podstawowa jednostka jaka była w mojej buni to 1,9i , w tym roku robiłem swapa na 2.5 170KM .

http://img803.imageshack.us/img803/420/pict0045vv.jpg

 

http://img841.imageshack.us/img841/6092/pict0033jx.jpg

 

http://img221.imageshack.us/img221/3784/pict00282.jpg

 

http://img820.imageshack.us/img820/2170/pict0032js.jpg

 

http://img812.imageshack.us/img812/9826/pict0025s.jpg

 

http://img687.imageshack.us/img687/6687/pict0004zu.jpg

Edytowane przez gregor1507
Opublikowano
Podstawowa jednostka jaka była w mojej buni to 1.8i , w tym roku robiłem swapa na 2.3 170KM .

Piszesz "swap z M43 na M52TU"

Nie mylisz czasem oznaczenia modelu z pojemnością czyli np. 323i wcale nie musi oznaczać pojemności 2.3?

M43 to pojemność 1895 cm3 czyli 1.9.

M52TU (170 KM), to: 2494 cm3 czyli 2.5.

Chyba, że coś ja pokręciłem, sprawdź lepiej.

Opublikowano
Kolego nie jeżdze bmw od wczoraj i dobrze wiem jaki miałem silnik wcześniej a jaki mam teraz. Standardowo mówi się ,że to jest 1,8
Opublikowano
Spoko. Jeśli uważasz, że na silnik o pojemności 1895 cm3 "standardowo mówi się 1.8" to widać się mówi, bo jak sam napisałeś: "dobrze wiem jaki miałem silnik". Zapewne dlatego o silniku (który właśnie zamontowałeś) o pojemności 2494 cm3 (M52TU (170 KM)) piszesz 2.3 - w myśl zasady, że ponownie Cię zacytuję: "dobrze wiem jaki miałem silnik wcześniej a jaki mam teraz". Tak jak pisałem, spoko. Możesz pisać i mówić jak chcesz.
Opublikowano
Teraz sprawdzałem w googlach i masz rację ,sorry ale tak zostałem poinformowany przez sprzedawce silnika który wiele lat się tym zajmuje. Zwracam honor.
Opublikowano
wrzuć jakieś zdjęcia z tego swapa itd jak to przebiegało z chęcią bym zobaczył inni pewnie też

 

 

Niestety zdjęć nie posiadam, a silnik jak silnik - poprostu został przerzucony wraz z całym napędem

Opublikowano

Szczerze to gdybym się cofnął w czasie to też bym się nad tym zastanowił ,za sam silnik i robota to ok 7 tysięcy a jeszcze jak coś wyskoczy tak jak w moim przypadku- pełno części do wymiany było, to już całkiem a nie okłamujmy się, mało kto zajmuje się takim czymś (przynajmniej w mojej okolicy- musiałem jechać 120km) niby do profesjonalistów a tak naprawdę nawet pestki z kluczyka nie umieli przerzucić. Po przyjeździe do elektryka okazało się ,że pestka jest przyklejona koło stacyjki.

Uwierz mi , kosztowało mnie to w całości ok. 10 tysięcy , myślę ,że troszkę bym dołożył i kupiłbym oryginalną M3.

Opublikowano
dokładnie, dlatego w moim przypadku ciągnę mój projekt do końca, jeszcze "troszke" :) pieniędzy i czasu i bunia będzie jedyna w swoim rodzaju
Opublikowano
a powiedz mi jak to 1.8 kolego jeździ w gazie? Bo moim zdaniem to 1.8 które miałem w benzynie (tylko że ja mam kombi) nie potrafiło wyprzedzić golfa 1.8
Opublikowano
Mój silnik pierwszej młodości nie był ,jakimś dziwnym trafem po przetłumaczeniu papierów okazało się ,że wcześniej miał gaz tylko ktoś go wyrzucił i tu był wielki znak zapytania. Po przejechaniu kilkunastu tysięcy km zaczeły się z nim problemy dlatego stwierdziłem ,że go wymienie. A poza tym paliła na 100km więcej niż to 2.5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.