Skocz do zawartości

Ubywa płynu chłodniczego


Drachenfels

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie ubywa płynu chłodniczego, nie są to ilości duże na 300-400 kilometrów musze dolać około 0,5 litra płynu. Sprawa jest dziwna. Pod samochodem nie ma wycieku - na postoju nie leci, w oleju płynu też nie ma - oleju nie przebywa, w samym płynie nie ma śladów oleju. Znajomy mechanik siedział pod samochodem 3 godziny, szukał wycieku i nie znalazł :!: Powiedział, że troche płynu sie zbierało w miejscu gdzie jest zawór bezpieczeństwa do wylewania nadmiaru płynu. Po tych oględzinach odpowietrzył układ dolał płynu na jedną kreskę ponad norme i po przejechaniu 100 kilometrów już widać ubytek - zeszły 2 kreski poniżej poziomu... Dzisiaj do niego zadzwoniłem to powiedział, że to może być jednak pęknięta głowica gdzieś w okolicach wydechu i płyn paruje razem se spalinami... I tu pojawiają się moje pytania do Was czy ktoś może się spotkał z takim przypadkiem ? Czy jest możliwe i ile kosztuje badanie jednoznacznie stwierdzające czy głowica jest pęknięta, bo nie wiem czy już mam kase szykować :( Jesli jest możliwe takie badanie to byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł polecić warsztat potrafiący to zrobić gdzieś w okolicach Częstochowy lub Wrocławia. Jeśli już gdzieś był podobny temat to przepraszam :8)

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z centrino.

szukaj mikrowycieku ,najlepiej zmień ściski węży bo te fabryczne puszczają starzejącą się gumę---i trudno to wypatrzyć

ja szukałem u siebie od lata,,,znalazłem jak mróz dowalił -25 i węża skurczyło,mocniej zaczęło lecieć i było to widoczne

u mnie ubywało w tym"niewidocznym"miejscu ok.1 cm płynu/2 tyg

teraz jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli faktycznie nie ma wycieku to moze byc powaznie :// Sprawdzic trzeba to 5 razy bo impreza ze zdejmowaniem głowicy to juz grubsza sprawa. Jesli płyn nie uchodzi na zewnątrz moze to oznaczac przedostawanie sie do komory spalania albo do oleju w silniku. Objawy mocno siwe spaliny albo zasyfiony olej w zaleznosci gdzie sie przedostaje. Płyn dostawac moze sie tam z powodu padnietej uszczelki pod głowica albo pekniecia samej głowicy.

Mam nadzieje ze znajdziesz jednak jakis wyciek , uszczelnisz i bedzie po sprawie a głowica pozostanie nietknieta z pozytkiem dla portfela.

 

Pozdro

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja - nagrzewnice trzeba sprawdzic , czesto z niej cieknie do wewnątrz kabiny i wsiąka w tapicerke na podłodze .

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.