Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jak w temacie zgasł poczas jazdy, odczytałem inpą błąd 4B90, brak ciśnienia na listwie CR. Ktoś miał taki przypadek ?? Roziazał problem błędu ?? Sprawdziłem inpą pompę w zbiorniku wydaje się że działa, słychać buczenie. Gdzieś przy silniku można sprawdzic czy dopływa paliwo. Napewno na pompie wysokiego ciżnienia ale czy można zdjąć i lub odkręcić jakiś wężyk.??

Pozdrawiam, Daniel
Opublikowano
Sprawdź czujnik ciśnienia na listwie CR. Wyjmij wtyczkę i sprawdź czy styki nie zaśniedziały. Jeżeli tak to WD40 i później zabezpiecz wazeliną techniczną. Niestety żeby się do tego dobrać trzeba rozebrać kilka plastików i obudowę filtra powietrza zdemontować. No ale jeśli czujesz się na siłach to jeżeli okaże się, że to zaśniedziałe styki we wtyczce będziesz miał darmową naprawę. Ja bym od tego zaczął.
Opublikowano

Czesc Kolego,

Powiedz mi czy zgasl podczas jazdy i potem odpalił bez problemu?

Czy tylko raz Ci sie to zdarzyło ?

Daj znac.

Pzdr

Archee

Opublikowano (edytowane)
Zgasł podczas jazdy, i już nie odpalił, zotał przywieziony na lawecie. :mad2: Edytowane przez zafir
Pozdrawiam, Daniel
Opublikowano
Miałem ten sam błąd w e46 tylko, że wtedy były duże mrozy i zamarzło mi paliwo :duh:
Spolszczenie CCC na PW ;)
Opublikowano
Sprawdź czujnik ciśnienia na listwie CR. Wyjmij wtyczkę i sprawdź czy styki nie zaśniedziały. Jeżeli tak to WD40 i później zabezpiecz wazeliną techniczną. Niestety żeby się do tego dobrać trzeba rozebrać kilka plastików i obudowę filtra powietrza zdemontować. No ale jeśli czujesz się na siłach to jeżeli okaże się, że to zaśniedziałe styki we wtyczce będziesz miał darmową naprawę. Ja bym od tego zaczął.

 

Wtyczkę sprawdziłem,jest czysta u mnie w silniku jest łatwy dostęp do czujnika ciśnienia CR, po zdjęciu górnej oslony plastikowej silnika widać wtyk.

 

Czy jest jakaś mozliwość zmierzenia parametrów czujnika ciśnieia np opór ??

Pozdrawiam, Daniel
Opublikowano

Witam

U mnie ten błąd mam zawsze po wymianie filtra paliwa-po prostu po wymontowaniu starego fitra paliwo zlatuje z przewodu za nim zaloze nowy fitr.Przy nastepnym uruchomieniu silnika rozruch trwa dluzej niz zwykle i wtedy pojawia sie błąd 4B90. 2 , 3 razy odpale auto ,kasuje blad i juz nie powraca-wiec moze masz filtr paliwa niedrozny :?: :?: :?: :?: :?: :duh:

icon4.png
Opublikowano
Witam

U mnie ten błąd mam zawsze po wymianie filtra paliwa-po prostu po wymontowaniu starego fitra paliwo zlatuje z przewodu za nim zaloze nowy fitr.Przy nastepnym uruchomieniu silnika rozruch trwa dluzej niz zwykle i wtedy pojawia sie błąd 4B90. 2 , 3 razy odpale auto ,kasuje blad i juz nie powraca-wiec moze masz filtr paliwa niedrozny :?: :?: :?: :?: :?: :duh:

 

Dzięki za podpowiedź filtr paliwa był wymieniany ok 2 tygodni temu, od wymiany niebyło żadnych problemów dopiero teraz. Błądów po skasowaniu inpą brak, dopiero podczas próby odpalenia błąd ciśnienia CR. 4B90. Jutro lub pojutrze sprawdzę, dam odpowiedź.

Pozdrawiam, Daniel
Opublikowano
Sprawa się wyjaśniła, przyczyną problemów był brak paliwa :mad2:, żona kilka dni jedziła samochodm, mówi że komp nie informował o potrzebie tankowania :roll: Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam, Daniel
Opublikowano
Sprawa się wyjaśniła, przyczyną problemów był brak paliwa :mad2:, żona kilka dni jedziła samochodm, mówi że komp nie informował o potrzebie tankowania :roll: Dzięki za podpowiedzi.

Hee hee czyli paliwo przez filtr nie przeplywalo :mad2: :duh: :nienie: :lol:

icon4.png
Opublikowano
A ty kolego zafir nie widziales ze nie masz paliwa tylko po lawete dzwoniles :duh:

 

Ja nie dzwoniłem po lawetę tylko żona była na zakupach przed wigilią, ja byłem w pracy. Auto jak przyjechało do domu miało rozładowany akumulator, próbowali go tak długo odpalać aż wykończyli, wymontowałem naładowałem, potem przez moment miałem problem z synhronizacją DDE z CAS, skasowałem błędy próba odpalenia i ponownie błąd 4B90. Dałem spokuj. Ale najgorsze że brak paliwa nie rzucił mi się w oczy, przecież powinien być sygnalizowany poniżej 50 km, ciągłym świecenie rezerwy między zegarami i na idrive :duh: Może coś się zawiesiło niewiem, grunt że wszystko już dobrze.

 

Załważyłem też ciekawą rzecz, że po zalaniu 10 litrów ropy, wskażnik paliwa nie podniusł się, poźniej dotankowałem za 100 zł ok 21 litrów i wskazał prawidłowo :roll:

Pozdrawiam, Daniel
Opublikowano

Nic w tym dziwnego. Te ~10 litrów to rezerwa. Różnie jest to w samochodach. Od momentu w którym wskazówka dojdzie do końca i będzie wskazywała pusty bak, zostaje w nim jeszcze 6 do 12 litrów paliwa.

 

Kontrolka kontrolką, ale jest jeszcze wskaźnik poziomu paliwa. Polecam nigdy nie doprowadzać do sytuacji, kiedy jeździsz na prawie pustym baku. Olej napędowy w dieslu prócz tego, że napędza silnik, smaruje również układ paliwowy - wtryskiwacze oraz pompę CR. Jest teraz również zimno, mała ilość paliwa w baku sprzyja wytrącaniu się parafiny. Zatankujesz gorsze paliwo i dopiero będziesz miał przygody.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.