Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 276
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

miałem e90 i e91 teraz e60 i wszystko ale to wszystko jest większe, cichsze i bardziej komfortowe w e60 włącznie z pracą zawieszenia jak słusznie zauważył dziqsek

i nikt nie wmówi mi że to złudzenie :duh: :mrgreen:

 

niezdecydowanym proponuje wycieczkę do dealera i sprawdzenie na własnej skórze ilości miejsca w tych autach.

Opublikowano
Ciekawe czy byś mówił to samo mając e90 z roku np 2010 i e60 z roku 2005. Ba ja twierdze ze różnice pomiędzy egzemplarzami e90 z roku 2007 i 2008, oba preLCI są ogromne na polach ktore wymieniles. W jednym silnik M47 w drugim N47. Po lifcie było jeszcze lepiej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Nie wiem do czego zmierzasz? miałem e90 pre lci 2008 oraz e91 LCI 2009 więc model przed i po liftingu... e60 mam przed liftowe...

Nie chwalę swojego, nie jest to mój wymarzony samochód... trafił mi się więc kupiłem...

A co do e9x to model e90 pre lci uważam za cichszy od e91lci...

 

Wszystko ale to wszystko, bagażnik, wnętrze, otwory wejściowe - ramy drzwi są o wiele większe w e60... kolega ma e61 2004 które kiedyś gdy kupiłem e90 porównywaliśmy, kwestia miejsca i komfortu jest bezdyskusyjna...

Opublikowano
Według mnie to jest dość proste.

 

E90 - Klasa średnia

 

E60 - Klasa średnio-wyższa

 

E65 - Klasa wyższa.

 

Jest ustalona pewna hierarchia i wszystko w klasie wyższej powinno być po prostu lepsze :)

 

:cool2: i tym zamknijmy te śmieszne przepychanki...

 

gruba dla Jakuba a Maciek bierze chudą ;p

Opublikowano (edytowane)

ale temat... jak mozna wogole porownywac komfort podrozowania E9X do E6X... i miec jeszcze jakies watpliwosci...

 

Wiec moze tak ... z mojego porownania...

 

E60 plusy jednoczesnie minusy E9x:

- cisze

- bardziej komfortowe

- wiecej miejsca

- jakosc materialow i wnetrze , zastrzenia budza tylko pokretla klimy... czemu to nie jest elektroniczne w E6x Bangle jeden chyba wie... - troche lata 80...

- lepsze fotele

- lepszy ogolny DESIGN - IMO ... jeszcze jak Touring E61 to tak mi srednio lezy i fajniejsze jest E91 tak ... E90 nie ma startu do E60 , oczywiscie mowim o wersjach MPak.

 

 

E60 minusy i jednoczesnie plusy E9x:

- wieksze , a zatem mniej zwinne , mniej sportowe , bardziej gumiaste chociaz i tak jak na ta klase jest nadwyraz zwrotne i dobrze sie prowadzi

- gorzej sie prowadzi z uwagi na gabaryty i mase , oraz mniej sportowe zawieszenie , sprawe jednak bardzo poprawia active dynamic(E60)... naprawde fajnie sie takie auto prowadzi .

- nie daje takiego czucia drogi jak E9x.

- w przypadku Xa srednica zawracania powala ... jak TIREM sie manewruje :D

 

 

Tyle odemnie. Ameryki nie odkrylem z przynaleznosci do segmentu wynikaja niektore... oczywistosci .

Edytowane przez mmcv
Opublikowano

I wszystko jasne :cool2:

Te dwa auta Panowie są produkowane i były produkowane od zawsze do innej grupy odbiorców, więc nie mogą być takie same :wink: Wypowiedzieli się tutaj dwaj przynajmniej użytkownicy e90/e90 LCI, którzy przesiedli się na e60, więc warto się posłuchać.

To tak, jakby porównać Audi A4 z A6 - niby podobnie, ale całkiem inaczej :norty:

Jak dla mnie osobiście, to wielkim zaskoczeniem była tak niewielka ilość miejsca w e60 (kabina - nie porównuję bagażników, bo tutaj jest przepaść) w porównaniu do mojej e91 - myślałem, że będzie więcej, podobnie przynajmniej jak w A6C6 :|

Jakości, prowadzenia, komfortu, czy wyciszenia obu aut porównać się nie da :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co do e9x to model e90 pre lci uważam za cichszy od e91lci...

 

Pre lci wydaje Ci się cichsze, bo 3.0d jest dużo cichszym silnikiem niż 2.0d.

 

W tym wątku odnośnie wad i zalet e90 i e60 zostało już napisane wszystko. Wybór między tymi modelami jest tylko i wyłącznie kwestią indywidualnych preferencji i potrzeb. Nie wiem po co to przekomarzanie się... :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Doszedłem do wniosku, że będę równocześnie rozglądał się za e60 i e90 każde ma swoje plusy i minusy. O ile w BMW, można pisać w ogóle o minusach.... Generalnie ostateczną decyzję podejmę biorąc pod uwagę stan techniczny poszczególnych egzemplarzy. Pozdrawiam i dziękuje za opinie.
Opublikowano
To auto nie jest bez wad ... w zaleznosci od wersji silnikowej i konkretnego egzemplarza zdarzaja sie uciazliwe sprawy i glupie usterki . Ja tez na Twoim miejscu szukalbym i tego i tego , przejechal sie zarowno E90 i E60 , pamietaj ze duzo zalezy tez od stanu egzemplarza.
Opublikowano
mialem ten sam problem kilka miesiecy temu, przez dobre 3 miesiace godzinami siedzialem na polskich i niemieckich forach dyskusyjnych. z tego co ja wyczytalem dla mnie najlepszym rozwiazaniem bylo jednak e90, poniewaz piatka jest drozsza w eksploatacji, wiecej pali, jest slabsza bo wieksza i ciezsza, ze jezeli piatka to tylko z silnikiem 3litrowym daje rade. mowie tylko co czytalem nigdy piatki nie mialem wiec niewiem. wiem natomiast ze kupilem e90 325i i jestem bardzo zadowolony. Moc jest super uwazam ze idealna dla tego auta, ale najbardziej pozytywnie zaskoczony jestem spalaniem 220KM i spalanie na trasie mieszanej miedzy9,1 l/100km a w trasie jadac 140- 160 8,9l/100km wiec jak dla mnie na ta moc rewelacja. co do gazu rowniez czytalem ze te silnki gazu nie lubia wiec jak juz zdecyuj sie na diesla. mam nadzieje ze chociaz troche pomoglem.pozdrawiam i zycze udanego zakupu
Opublikowano
mialem ten sam problem kilka miesiecy temu, przez dobre 3 miesiace godzinami siedzialem na polskich i niemieckich forach dyskusyjnych. z tego co ja wyczytalem dla mnie najlepszym rozwiazaniem bylo jednak e90, poniewaz piatka jest drozsza w eksploatacji, wiecej pali, jest slabsza bo wieksza i ciezsza, ze jezeli piatka to tylko z silnikiem 3litrowym daje rade. mowie tylko co czytalem nigdy piatki nie mialem wiec niewiem. wiem natomiast ze kupilem e90 325i i jestem bardzo zadowolony. Moc jest super uwazam ze idealna dla tego auta, ale najbardziej pozytywnie zaskoczony jestem spalaniem 220KM i spalanie na trasie mieszanej miedzy9,1 l/100km a w trasie jadac 140- 160 8,9l/100km wiec jak dla mnie na ta moc rewelacja. co do gazu rowniez czytalem ze te silnki gazu nie lubia wiec jak juz zdecyuj sie na diesla. mam nadzieje ze chociaz troche pomoglem.pozdrawiam i zycze udanego zakupu

 

Mój tato miał 325xi e90 i silnik 218 ps lubią gaz i nie ma większego problemu z gazem, gorzej jest z miejscem na butle. Ten silnik (relatywnie) mało pali na trasie, ale miasto było cały czas ok.15-16 litrów. Owszem xdrive 1-2 litry więcej, ale i tak mimo to w mieście raczej poniżej 13 nie zejdzie się. Jadąc normalnie, spalanie można mieć spokojnie na poziomie 15 litrów. Jak próbowałem sportowej jazdy to cały czas 20-25 wzwyż :norty: Silnik świetny, ale jak się go chce normalnie wykorzystywać i przy okazji słuchać, to nie ma się co czarować spalaniem 9-10 litrów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam ponownie, będę celował właśnie w e90/e91 325i (218ps), wiem że te silniki jak najbardziej dają się zagazować: http://www.abart.com.pl/Galeria/BMW

Większość e90 tutaj to właśnie 218ps. Pozdrawiam i gdyby, któryś z klubowiczów miał takie auto do sprzedania, proszę o info.

Opublikowano
E90 ma jeden wielki plus nad e60, jest mniej awaryjne ba rzekł bym nawet że to najmniej awaryjny model BMW, w każdych rankingach, testach, recenzjach nie znajdziecie negatywnego zdania na temat awaryjnosci tego modelu. Naprawde udane auto
http://imageshack.us/a/img222/358/img0470ji.jpg
Opublikowano
E90 ma jeden wielki plus nad e60, jest mniej awaryjne ba rzekł bym nawet że to najmniej awaryjny model BMW, w każdych rankingach, testach, recenzjach nie znajdziecie negatywnego zdania na temat awaryjnosci tego modelu. Naprawde udane auto

Przecież głównie pada osprzęt silnika. A silniki są te same.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
poniewaz piatka jest drozsza w eksploatacji, wiecej pali, jest slabsza bo wieksza i ciezsza, ze jezeli piatka to tylko z silnikiem 3litrowym daje rade

 

Z tym cięższa to bez przesady. Nie wiem czy 100 kg jest różnicy, chyba nie, więc to tak jakby Ci do 3ki wsiadł kolega, więc np 520d równie dobrze daje radę jak 320d.

Opublikowano
E90 ma jeden wielki plus nad e60, jest mniej awaryjne ba rzekł bym nawet że to najmniej awaryjny model BMW, w każdych rankingach, testach, recenzjach nie znajdziecie negatywnego zdania na temat awaryjnosci tego modelu. Naprawde udane auto

 

No nie wiem :roll: Ja widziałem wiele niezbyt pochlebnych recenzji o e9x...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.