Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy tych temp rozgrzane auto nie powinno dymić chyba że pada deszcz wtedy nawet w lato auta puszczają parę

A jeśli dymi mimo rozgrzania :?: Uszczelka cała, głowica również

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jednak dostęp tam jest beznadziejny, więc się nie powiodło.

Zauważyłem ze mocno jest zaolejona, i olej tez stoi przy wejsciu bagnetu do miski.

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
Przy tych temp rozgrzane auto nie powinno dymić chyba że pada deszcz wtedy nawet w lato auta puszczają parę

A jeśli dymi mimo rozgrzania :?: Uszczelka cała, głowica również

w lato też? RObisz czasami trasę kilka set km bez przerwy w lato i dalej CI dymi?

Opublikowano
Przy tych temp rozgrzane auto nie powinno dymić chyba że pada deszcz wtedy nawet w lato auta puszczają parę

A jeśli dymi mimo rozgrzania :?: Uszczelka cała, głowica również

w lato też? RObisz czasami trasę kilka set km bez przerwy w lato i dalej CI dymi?

 

Nie chodzi o lato :nienie: tylko temperaturę jak mamy teraz 10-15'C, może duża wilgotność powietrza robi swoje :?:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Jestem teraz wrażliwy jak kobieta podczas miesiączki :mrgreen: bo na jesieni był remont głowicy i takie małe halo gdzieś siedzi :D
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Ja też lubię bawić Się testami od czasu kiedy dowiedziałem Się jak je odblokować :mrgreen: a 7 chyba najlepsza :cool2:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Takie małe zboczenie :norty: Jak ja z patrzeniem na wskazówkę od temperatury i test 7 po wymianie pompy wody :mrgreen:

Taa a mi mówiłeś, że po robocie pompy włączyłeś tylko na pierwszą trasę..... a jednak :mrgreen:

Opublikowano
Każdy kto raz uruchomił test nr 7 wróci do niego :norty: prędzej czy później - taka prawda :)
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Takie małe zboczenie :norty: Jak ja z patrzeniem na wskazówkę od temperatury i test 7 po wymianie pompy wody :mrgreen:

Taa a mi mówiłeś, że po robocie pompy włączyłeś tylko na pierwszą trasę..... a jednak :mrgreen:

 

A to przez Ciebie się trochę zeschizowałem i zacząłem włączać :mrgreen:

Opublikowano

Witam. Wymieniłem tą odmę. Kopci niestety dalej, może troche mniej, do tego wywala błędy cylindrów, błedy sond, w inpie na L-probe sondy jakby w miejscu stało na 0.

Przed wymiana tych błędów nie było. Ręce opadają.

MatrixXXL

523i 99r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy przez te wcześniejsze kłopoty nie przegrzałeś silnika?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dziś jak depnałem podczas jazdy wywalilo check + eml + kontrolka ASC. Blad w inpie jakis MDK failure. co to moze być.dodam ze wywalalo plyn. potem błedy sie skasowały i jedzie auto normalnie. HELP

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
Przestań się bawić w Adama Słodowego, tylko jedz do porządnego warsztatu zanim koszty naprawy urosną do gigantycznej rozmiarów. Wszystko wskazuje na uszczelkę, więc żebyś nie musiał szukać drugiego silnika.
Opublikowano
Witam. Rozebrałem to jeszcze raz, wyszło że jednego czujnika nie podpiąłem (w lini poziomem z czujnikiem alternatora), nie wiem czy to miało jakieś wieksze znaczenie. Co do wywalania wody to zmieniłem korek i jest spokój. Zostały 2 błędy sond i latające korekcje wtrysków. Rano zerknę na świece.

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
A co z kopceniem? Przejedź się na ten test CO2. Koszt to ok. 25zł a prawdę wyjawi? Co do czujnika to na pewno ma znaczenie skoro tam jest :D

 

No na postoju zero kopcenia, trochę przegazowałem i nic, jutro sprawdze na drodzę bo dziś mały drink przy robocie.

MatrixXXL

523i 99r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
masz katalizator?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.