Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy 100st się nie wychyli. Dopiero przy 115st się wychyli po za pion. Odpowietrzyłeś porządnie auto? Masz ogrzewanie? Chłodnica cała gorąca czy miejscowo czy wogóle przy tych 100st? Jak odkręcisz (na zimnym dla bezpieczeństwa) zbiorniczek na odpalonym i przygazujesz masz strumień przelewowy? To co teraz pisałem jest bardzo ważne.
  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

teraz temp się uspokoiła ok 98 na wolnych, jak przytrzymam na wyższych to spada, czyli chyba jest ok, płyn po zgaszeniu auta nie bulka.

Ogrzewanie mam, chłodnica ok, strumień przelewowy ok.

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
No więc nie uszczelka, a zapowietrzony układ przez gaz wpuszczany przez reduktor tak jak pisaliśmy z kolegą danielxc717. Kupuj golda, załóż i ciesz się jazdą. Ważne, że wszystko ok :cool2:
Opublikowano

czyli jest wszystko w jak najlepszym porządku :cool2: Ale ja bym auto postawił przodem na górce i jeszcze raz porządnie odpowietrzył bo myślę ze po takim incydencie może jeszcze gdzieś zalegać powietrze.

 

Krys orientujesz się czy jeszcze jakieś reduktory są wadliwe? Ja z tego co pamiętam mam firmy lovato czy coś takiego. Mam nadzieję, że tylko jedna marka ma te problemy z puszczającym gazem

Opublikowano
Wiesz jeszcze jeden wiedziałem który puszczał, ale nie mogę teraz sobie przypomnieć. Ale na pewno nie Twój. Jak będziesz miał wolne środki to zainwestuj w Golda. Będziesz zadowolony. Ja się tego na zakładałem i wszystko ok. Gold super ciśnienie trzyma. Jeszcze u mnie jest sterownik Ag Czech z funkcją ATS i nie trzeba jeździć do gaziarza na kompa. Pobiera dane z mapy benzyny, dzięki czemu dawka jest zawsze na odpowiednim poziomie. Ja dla pewności zmieniłem wartości, zmniejszyłem temperaturę włączenia gazu itd, a na drugi dzień i tak sam sterownik wszystko przestawił po swojemu więc super sprawa :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No więc nie uszczelka, a zapowietrzony układ przez gaz wpuszczany przez reduktor tak jak pisaliśmy z kolegą danielxc717. Kupuj golda, załóż i ciesz się jazdą. Ważne, że wszystko ok :cool2:

 

Nieśmiało wtrącę , że to chyba ja autorowi jako pierwszy zasugerowałem reduktor. :wink:

 

Co do puszczania gazów to ten polecany gold też tak potrafi.

Silver też.

 

Ale to są sporadyczne przypadki i nie tak duże te wycieki.

 

Nie odpowietrzaj na zapas. Ale koniecznie jutro po nocy sprawdź poziom płynu i nie matrw sie , że będzie za niski.

Dolej i tak ma być.

 

A piwo wyslij na PW :twisted2:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
No więc nie uszczelka, a zapowietrzony układ przez gaz wpuszczany przez reduktor tak jak pisaliśmy z kolegą danielxc717. Kupuj golda, załóż i ciesz się jazdą. Ważne, że wszystko ok :cool2:

 

Nieśmiało wtrącę , że to chyba ja autorowi jako pierwszy zasugerowałem reduktor. :wink:

 

Tak dokładnie było.

Dzięki wszystkim za pomoc.

Zobaczymy co się będzie dalej działo.

 

A piwo śle na PW :D

 

A piwo wyslij na PW :twisted2:

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
Jak dobrze odpowietrzysz do zrób trasę 30km czasami przeciągnij auto na obrotach i wtedy sprawdź korek. To co teraz masz na nim to wyczyść. Małe przebiegi niestety niosą za sobą takie masło pod korkiem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widywałem już takie korki i silniki były tip top.

Możesz ewentualnie pomyslec o wymianie odmy, Bo może ale nie musi być już niesprawna.

 

Myślę, że masło pod korkiem to z różnych powodów powstaje.

Te ostatnie przygody nie pomogły ale jesli odpowietrzyłeś i działa to wygrzej dobrze silnik < daj mu po .....>

 

Ja nie miewam takiego osadu ale ja uważam , że silnik benzynowy jest zrobiony po to by nim kręcić a nie oszczędzać.

 

Nie wiem jaki masz olej zalany bo to może też mieć jakieś znaczenie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Korek kilka dni temu wyczyściłem, zrobiłem od tego czasu ok 100km, na chwilę obecną korek czysty, błędów brak.

Dzięki za pomoc. :D :norty:

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano

No i 1,8tys do przodu :mrgreen: Możesz z czystym sumieniem napoić 2 zbiorniki w aucie i swój jeden ze szczęścia od wieczora :mrgreen: i jeszcze kupa kasy zostanie :)

 

Jeśli masło się pojawi to się nie martw bo to oznaka niedogrzanego silnika

Opublikowano
No i 1,8tys do przodu :mrgreen: Możesz z czystym sumieniem napoić 2 zbiorniki w aucie i swój jeden ze szczęścia od wieczora :mrgreen: i jeszcze kupa kasy zostanie :)

 

Jeśli masło się pojawi to się nie martw bo to oznaka niedogrzanego silnika

Tak dokładnie, dobrze że jest forum, bo pewnie by auto już u jakiegoś mechaniora stało,hehe.

:D :D :D

MatrixXXL

523i 99r.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. No niestety chyba poszła uszczelka, albo głowica, auto nie chciało zapalić, po kilku próbach się udało, teraz pali na dotyk, ale mocno i śmierdząco (coś jakby się tliło) kopci, do tego widać że jest jakiś przedmuch przy silniku bo lekki dymek też tam widać.

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
lekko niebieskawy, czuć spalony jakby olej, auto cieżko miało odpalić ale jak juz odpaliło to potem za każym razem odpala idealnie, moc normalna, tylko ten dym i smród.

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
A węże spuchnięte? Temperatura wychodzi po za pion. Najlepiej zrobisz jak podjedziesz na test CO2. Koszt ok. 25zł. A odmę dawno wymieniałeś?

temp ok, węże też, a odma nigdy nie wymieniana:(

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
Sam bez problemu. U mnie gorzej było z wymianą było gorzej bo odmę mam przy samej grodzi i trzeba się trochę nagimnastykować, ale ja wymieniłem w 15min. z piciem piwka w trakcie, choć raz filtr przeciwpyłkowy już zalałem piwkiem :mrgreen:
Opublikowano

Nie wiem co ty tak na tą uszczelkę jesteś uparty :mrgreen: Gdyby była to uszczelka dość mocno uszkodzona to dymił by na biało. Wychodziła by dosłownie gęsta para wodna i nawet pluło by z wydechu ale to już na prawdę w skrajnych przypadkach mocno przepalonej uszczelki. Miał byś twarde węże.

 

Pamiętaj, że niebieski dym to tylko i wyłącznie spalony olej. Zrób to co kolega Ci polecił. W sieci jest nawet opis krok po kroku chyba nawet ze zdjęciami jak wymienić odmę.

Opublikowano
Nie mylić z porannymi odpaleniami pary wodnej :D Bo już czytałem tematy, że uszczelka chyba poszła bo po odpaleniu widać dym hehe :D Dopiszę, że u mnie też tak jest rano. Później nawet dymka nie ma :mrgreen:
Opublikowano
U mnie całą zimę kopci. Z rana normalnie jak każde auto a po rozgrzaniu widać lekką parę wodną. Dla mnie nie ma w tym nic nie normalnego. Sama róznica temp już robi swoje. Dziś było 12st miałem odpalone auto i brałem tylko zakupy i nie było widać nic. Ani pary ani dymu. Przy tych temp rozgrzane auto nie powinno dymić chyba że pada deszcz wtedy nawet w lato auta puszczają parę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.